Seksi exän kanssa
Suhde ei päättynyt huonoon tai liian vähäiseen seksiin vaan muihin syihin. Lopullisesta erilleen muutosta nyt muutama kk, mutta sinä aikana on seksiä ollut hänen kanssaan säännöllisesti. Saattaa soittaa minulle ja kutsua kylään tai minä soitan ja pyydän tulemaan tänne. Muutettiin kumpikin omaan asuntoon eli kumpikaan ei asu enää vanhassa yhteisessä kodissa. En tiedä onko / onko ollut muita seksisuhteita tänä aikana, itselläni ei. Tuntuu vaikealta olla ilman ja siksi itsekin "sorrun" välillä soittamaan, vaikka tiedän, että pitäis mennä elämässä eteenpäin...
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Aika moni harrastaa tuota. Eron jälkeen jonkun aikaa sekstaillaan, kunnes kuviot pikkuhiljaa muuttuvat
Joo, pitäis vaan vähitellen saada kuviot muuttumaan. Ehkä pitäisi uudestaan alkaa yhden illan juttuihin, mutta kun tiedän saavani exältä hyvää seksiä ja hän nauttii minun kanssa, niin ei oo helppoa ottaa riskiä, että yhden illan juttu onkin huonoa seksiä jonkun randomin kanssa.
Ap
Seksisuhde on hyvä tie ystävyyteen. Siinä suhde haalenee kivasti ja kun on oikea aika, katseet kääntyvät muualle.
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhde on hyvä tie ystävyyteen. Siinä suhde haalenee kivasti ja kun on oikea aika, katseet kääntyvät muualle.
Kiitos rohkaisusta.
Ap
Itse tuli tuota harrastettua noin vuoden verran. Muutto toiselle paikkakunnalle lopetti. En tiedä kuinka kauan olisi jatkunut ilman sitä..
Silloin aivan sama mitä teette jos ei kummallakaan ole uutta seksi partneria.
Siinä vaiheessa hoitoon jos on kuitenkin jo uusi kierroksessa jommalla kummalla
Ällöttävää. En koskaa sortuisi
N36
Toimii hyvin, kunhan ei tunteilla. Exä alistuvampi mitä oli koskaan suhteen aikana. Kai on puutteessa tai syyllinen tai jotain.
Olin naisen kanssa joka antoi exälle. Haavat jätti ja naiselle sellainen touhu ei tuntunut missään
On kokemusta kahden kumppanin kanssa. Onhan se upeaa seksiä, mutta vaarana on tunteiden herääminen vain toiselle. Voi tulla henkisesti rumaa jälkeä jos toinen siinä samaan aikaan sitten pyörittääkin muita ja ajattelee sinua vain panona.
Ei todellakaan seuraa yhtään mitään hyvää. Katse eteen eikä taakse päin.
Exä kysyi haluisinko käydä kun ajan ohi matkallani ja panemiseksihan se meni. Ihan hyvä oli purkaa paineet. Tuli kuulemma tarpeeseen hänelllekin. Kummallakaan ei ole ketään, niin miksi ei.
Olemme exän kanssa samassa työpaikassa ja pari kertaa olemme käyneet keskellä työpäivää tekemässä pikkutuhmaa.
Ihmettelen tuota exien demonisoimista. Pitkä on ollut yhteinen taival, ehkä saatu lapsiakin, ylä- ja alamäet koettu. Kunhan ei loukata uusia kumppaneita, niin miksei :-)
N52
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tuota exien demonisoimista. Pitkä on ollut yhteinen taival, ehkä saatu lapsiakin, ylä- ja alamäet koettu. Kunhan ei loukata uusia kumppaneita, niin miksei :-)
N52
No niinpä.
Yhteistä seksiä takana, eikä ketään uutta kierroksessa.
Keneltä se olisi pois?
Vierailija kirjoitti:
N52
Pitkittää turhaan uuden elämän aloittamista. Sotkee tunteita. Päättyy sitten outoihin mustasukkaisuusdraamoihin kun toisella alkaa olla muita kumppaneita.
Idioottihommaa reppanoille, jotka eivät ketään muuta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N52
No niinpä.
Yhteistä seksiä takana, eikä ketään uutta kierroksessa.
Keneltä se olisi pois?
Se on itseltä ja omasta mielenterveydestä pois tuollainen roikkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N52
Pitkittää turhaan uuden elämän aloittamista. Sotkee tunteita. Päättyy sitten outoihin mustasukkaisuusdraamoihin kun toisella alkaa olla muita kumppaneita.
Idioottihommaa reppanoille, jotka eivät ketään muuta saa.
Se on juuri tällä tavalla. Minulla yksi suhde päättyi kun vaimo oli jotenkin haluton ja nuivan oloinen. No vuoden päästä erosta oli entisen ukkonsa kanssa, että silleen. Olisi pitänyt nähdä ne merkit jo seurustelun aikana , mutta kun miehellä seisoo kaksi elintä yhtäaikaa.
Kyllä se on ihan mukava päästää lastit exään kun sattuu käymään.
Aika moni harrastaa tuota. Eron jälkeen jonkun aikaa sekstaillaan, kunnes kuviot pikkuhiljaa muuttuvat