Olivia Oras, 27, on kuollut
Järkyttävä uutinen. Voimia hänen lähipiirilleen, varsinkin vanhemmille.
Kommentit (274)
Jos Maki Kolehmainen olisi vielä hengissä niin hän voisi tehdä kipaleen Olivialle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on? Johanna Oraksen tytär?
Kyllä, Johanna ja Reijo Oraksen tytär. Olisiko mahdollista vaikka googlata, jos ei tiedä henkilöä, mutta kuitenkin kiinnostaa?
Osanottomme. Nyton vanhemmille ihan hirveää tapahtunut. Kaunis taitava nuori nainen. Reijo vielä sairaskin. Nyt itkettää.
Somessa leviävien ilkeiden huhujen mukaan Olivia Oras olisi kuollut. Todellisuudessa hän elää täysillä meidän kaikkien sydämissä. Instaakin on päivittänyt viimeksi neljä päivää sitten. Että sellasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sitten jätetä mitään törkykommentteja tai arvailuja kuolinsyystä. Nuori, kaunis ihminen, lepää rauhassa.
Saisiko levätä, jos olisi ollut ruma?
Kyllä, mutta ei kiinnostaisi mammoja.
Vierailija kirjoitti:
Just kun Olivia päätti lopettaa sateenkaarihommat ja lyöttäytyi kimppaan presidentin vävynä tunnetun Komulaisen pojan Oskarin kanssa villiin heterosuhteeseen.
Vainaja mainosti heinäkuussa Instassa oudon "ruumismaisella" kuvalla tällaista:
multa kysytään tosi usein että miten mun iho ’näyttää tältä’ ja en gatekeeppaa mitään: isosti toki elämäntavat vaikuttaa (juon älyttömästä vettä, en syö suklaata tai juurikaan sokeria, en juo alkoholia tai tupakoi ja käytän spf:ää kasvoilla!!) mutta myös iso vaikutus on se että käyn botuliini injektiohoidoissa! toi eka kuva on suoraan kamerarullasta, otettu tänään, ei muokkauksia tai filtteriä
kävin ennen kesän alkua hoidossa ja syy on arkinen: teen tosi paljon töitä ja näyttöä tuijottaessa siristän silmiä ja kurtistan kulmia jatkuvalla syötöllä. hoito pitää kasvot symmetrisinä (mun toinen kulma esim elää ihan omaa elämää), ihon kunnossa ja rypyt poissa. ja oon sitä mieltä että ennaltaehkäisy on key.
ja botuliinista itselle myös yllätysbonus: päänsäryt vähentyneet huimasti! ei mikään ihme, sillä botuliinia käytetään myös ihan kroonisen migreenin hoitoon.
Espoon klinikasta vielä: kaunis, rauhallinen, ammattitaitoinen, esteettisesti miellyttävä sanctuary
nopea fact check:
myytti: kasvot jäätyvät. eivät jäädy, oikein annosteltuna ilmeet pysyvät ja vaan turha jännitys lähtee.
myytti: botuliini on vain rypyille jotka jo näkyvät. väärin, ennaltaehkäisy on major key.
fakta: botuliini ei ole sama asia kuin täyteaineet.
fakta: vaikutus kestää noin 3-4 kuukautta eikä kerry elimistöön.
fakta: yksi tutkituimmista esteettisen lääketieteen hoidoista, lääketieteellisessä käytössä vuosikymmeniä.
lessssgeddit!
PS: käykää tsekkaa nordicmedspa.fi siellä on hyvä kamppis 31.7. asti ;)
Jaa se oli tämä tyttö, olisiko sitten kuollut johonkin kosmeettiseen toimenpiteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi heitä ei ole näkynyt missään, jos ovat kerran olleet julkkiksia jo vuosikymmeniä?
Eivät ole olleet esillä roskasivustoilla, joissa sinä pyörit.
Mäkin haluisin lähteä niin että some kohisee. Ei olisi ollut turha elämä.
Oliko too mordic med spa se aino rossin ex ja swn nyxän paikka, jonne saivat toimintakiellon vaarallisten botoxien käytöstä ja ilman ammattimaista laittamista (jos oon oikein ymmärtäny niin lääkärin pitäisi laittaa), vai meneekö mulla uutiset yms ihan sekaisin?
Itse olen aina kateellisena katsellut Olivian luurankitatuointeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on? Johanna Oraksen tytär?
Kyllä, Johanna ja Reijo Oraksen tytär. Olisiko mahdollista vaikka googlata, jos ei tiedä henkilöä, mutta kuitenkin kiinnostaa?
Ketä nämä taas ovat?
Näitä julkkiksia tulee tänä päivänä kuin sieniä sateella. En pysy perässä.
Orakset ovat olleet julkkiksia jo vuosikymmeniä. Miksi pitää tulla toisen kuolemasta kertovaan keskusteluun vinkumaan, että et tiedä keitä ovat? Etkö osannut olla hiljaa ja vain googlettaa asiaa? Miksi olet tuollainen typerä moukka?Typerät moukat aina kokoontuu rääpimään jokaista kuolemaa tällä palstalla. Olette kuvottavia!
Niin teennäistä esittää täällä surun valitteluja perheelle kun pääasia on kuitenkin päästä juoruilemaan ja tosiaan rääpimään kuolemaa. Hävetkää juntit!
Tämä olikin virkistävä kommentti kaikkien äriipee-juttujen keskellä! Pointsit sinulle! 👍
Vierailija kirjoitti:
Oliko too mordic med spa se aino rossin ex ja swn nyxän paikka, jonne saivat toimintakiellon vaarallisten botoxien käytöstä ja ilman ammattimaista laittamista (jos oon oikein ymmärtäny niin lääkärin pitäisi laittaa), vai meneekö mulla uutiset yms ihan sekaisin?
Oliko Rossi se konitohtori joka väitti että voi vetää mitä vaan piikkejä kunhan lukee käyttöohjeet... Sama ukkeli joka myy jotain etsiväkursseja jollaisen on suorittanut ainakin siviilitutkijaksi itseään nimittävä Heidi Holmavuo?
Vierailija kirjoitti:
Miten Uuno on saanut tietää tästä, mutta ei muut lehdet?
Kukaan ei saa näitä Hörkköä nopeammin tietoonsa. Sillä on valtavat ja hyvät verkostot.
Kaikki iltapäivälehtien juorutoimittajat tunsivat Olivian. Osanotot iltapäivälehtien juorutoimittajien suruun, jos surunne on totta ja jos oikeasti tunsitte Olivian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Uuno on saanut tietää tästä, mutta ei muut lehdet?
Kukaan ei saa näitä Hörkköä nopeammin tietoonsa. Sillä on valtavat ja hyvät verkostot.
Onko totta, että Hörkkö ja Enbuske =
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sitten jätetä mitään törkykommentteja tai arvailuja kuolinsyystä. Nuori, kaunis ihminen, lepää rauhassa.
Saisiko levätä, jos olisi ollut ruma?
Tää on kyllä omituinen ilmiö ja monta kertaa olen lukenut kommentteja tyyliin:
"Voi harmi, että menehtyi. Niin kaunis tyttö." Ihan kuin kauneus ja tyttöys olisi tehneet menehtymisestä jotenkin astetta surullisemman asian.
Boomeri-ikälsten kommentteja tuollaiset. Myös pariskuntia arvioidaan ulkonäön perusteella: ”niin kaunis pari, harmi kun erosivat”.
Jätkyttävä uutinen, voimia omaisille.
Vierailija kirjoitti:
Se suljettu oli Nordicshape.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
Opettele; Kuka hän on ? Ihanko kouluttamaton olet.
Ei kun turkulainen.
Eipä jätetä tääne mitään törkyä, koska some-elämä on täyttä törkyä jota on turha yrittää kaunistella. Nuori joka on elämänsä kukoistuksessa lähtee helposti somen paskaan, jossa tulee pelkkää sontaa niskaan.
Näin uskon, koska aikuisemmatkin sometubettajat väittävät etteivät lue kaikkea sontaa, tai joku luonteeltaan karskimpi muka lukee ja suodattaa asianosaille.
Ehkä jättää juuri sen sonnan näyttämättä ja tuleekin illuusio kaikesta kauniista?
Voimia läheisille ja anteeksi jos olin väärässä ja lisäsin tuskaa.
mummi 69v