Olivia Oras, 27, on kuollut
Järkyttävä uutinen. Voimia hänen lähipiirilleen, varsinkin vanhemmille.
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on? Johanna Oraksen tytär?
Kyllä, Johanna ja Reijo Oraksen tytär. Olisiko mahdollista vaikka googlata, jos ei tiedä henkilöä, mutta kuitenkin kiinnostaa?
Ketä nämä taas ovat?
Näitä julkkiksia tulee tänä päivänä kuin sieniä sateella. En pysy perässä.
Orakset ovat olleet julkkiksia jo vuosikymmeniä. Miksi pitää tulla toisen kuolemasta kertovaan keskusteluun vinkumaan, että et tiedä keitä ovat? Etkö osannut olla hiljaa ja vain googlettaa asiaa? Miksi olet tuollainen typerä moukka?
Typerät moukat aina kokoontuu rääpimään jokaista kuolemaa tällä palstalla. Olette kuvottavia!
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillakin on tarve tällaiseen ketjuun ilmoittamaan, että ei tiedä kenestä on kyse?
Halu tietää? Miksi tarve tehdä edes tällaisia avauksia?
Molempiin voi vastata: koska tämä on keskustelupalsta.
Reijo Oras on menettänyt aikaisemmin jo 2 lastenlasta ja tyttären. Ja nyt toinenkin tytär menehtyi.
Ja Panu Hörkkö soittelee vainajan isälle ja kyselee lisätietoja! On se törkee.
Olisiko kuollut plastiikkakirurgisessa toimenpiteessä? Sehän saisi Hörkön soittelemaan että saisi myyvän otsikon.
eikö tällä reijolla ole se sama sairaus kuin mette maritilla ja vielä verisyöpä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös toi mimmi ollut ihan patanarkkari päihteidenkäyttäjä? Ei mikään ihme että kuoli.
Joitain vuosia sitten oli päihdeongelmia, mutta oli hoidossa ja vaikutti ainakin päälle päin, että elämä oli ihan suht raiteillaan nykyään.
Oliko kova ottamaa kuppia,ja pämppäämään.?
Mikä ihmeen hoitotoimenpide? Onko kyseessä jokin kasvisperäinen uute jota nautitaan rumpujen päristessä ja pumppu lopetti toimimasta kun on alkkistaustaa?
Reijolla on keuhkofibroosi, ei hänelläkään paljon aikaa jäljellä. Mitenköhän Johanna selviää kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun voisi poistaa koska meni täysin pilalle päästään sairaiden ihmisten takia.
Olen jo ilmiantanut ketjun moderaattoreille, tee sinäkin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen. Elämä olisi ollut edessä. Varmasti hirveä järkytys omaisille. Johannan ainoa lapsi. Miten tuollaisesta pääsee eteenpäin?
Jos on kaksi lasta niin silloinko ei ole kova kolaus ? Jäljelle jäänytkö korvaa menetetyn , liikaa vaadittu jälkeen jäävälle.
Minun poikani kuoli yliannostukseen 5 vuotta sitten. Siinä surussa ja tuskassa jäljelle jääneet lapset pitivät minutkin elämän syrjässä kiinni. Elämässä oli ikään kuin yhä jotain merkitystä, kun kaikki ei ollut mennyt. Eli kyllä, niin kornilta kuin se sinusta kuulostaakin, uskon, että isku olisi ollut vieläkin pahempi, jos minulla olisi ollut vain poikani.
Minä menetin lapseni kohtukuolemassa. Ainoastaan kaksi poikaani pitivät minut elämässä kiinni. Se suru vauvan menettämisestä oli niin kauhea, että olisin halunnut lähteä samaa matkaa.
Tuttuni menetti teini-ikäisen ainokaisensa. Suru on edelleen läsnä ja tulee aina olemaan. Perheen isä ei ole toipunut työkykyiseksi vieläkään, vaikka pojan kuolemasta on yli kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi heitä ei ole näkynyt missään, jos ovat kerran olleet julkkiksia jo vuosikymmeniä?
Eivät junteille tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun voisi poistaa koska meni täysin pilalle päästään sairaiden ihmisten takia.
Olen jo ilmiantanut ketjun moderaattoreille, tee sinäkin niin.
Niin olenkin tehnyt ja useita kommentteja olen ilmiantanut. Aivan sairasta touhua joillakin.
Just kun Olivia päätti lopettaa sateenkaarihommat ja lyöttäytyi kimppaan presidentin vävynä tunnetun Komulaisen pojan Oskarin kanssa villiin heterosuhteeseen.
Vainaja mainosti heinäkuussa Instassa oudon "ruumismaisella" kuvalla tällaista:
multa kysytään tosi usein että miten mun iho ’näyttää tältä’ ja en gatekeeppaa mitään: isosti toki elämäntavat vaikuttaa (juon älyttömästä vettä, en syö suklaata tai juurikaan sokeria, en juo alkoholia tai tupakoi ja käytän spf:ää kasvoilla!!) mutta myös iso vaikutus on se että käyn botuliini injektiohoidoissa! toi eka kuva on suoraan kamerarullasta, otettu tänään, ei muokkauksia tai filtteriä
kävin ennen kesän alkua hoidossa ja syy on arkinen: teen tosi paljon töitä ja näyttöä tuijottaessa siristän silmiä ja kurtistan kulmia jatkuvalla syötöllä. hoito pitää kasvot symmetrisinä (mun toinen kulma esim elää ihan omaa elämää), ihon kunnossa ja rypyt poissa. ja oon sitä mieltä että ennaltaehkäisy on key.
ja botuliinista itselle myös yllätysbonus: päänsäryt vähentyneet huimasti! ei mikään ihme, sillä botuliinia käytetään myös ihan kroonisen migreenin hoitoon.
Espoon klinikasta vielä: kaunis, rauhallinen, ammattitaitoinen, esteettisesti miellyttävä sanctuary
nopea fact check:
myytti: kasvot jäätyvät. eivät jäädy, oikein annosteltuna ilmeet pysyvät ja vaan turha jännitys lähtee.
myytti: botuliini on vain rypyille jotka jo näkyvät. väärin, ennaltaehkäisy on major key.
fakta: botuliini ei ole sama asia kuin täyteaineet.
fakta: vaikutus kestää noin 3-4 kuukautta eikä kerry elimistöön.
fakta: yksi tutkituimmista esteettisen lääketieteen hoidoista, lääketieteellisessä käytössä vuosikymmeniä.
lessssgeddit!
PS: käykää tsekkaa nordicmedspa.fi siellä on hyvä kamppis 31.7. asti ;)
Vierailija kirjoitti:
Reijolla on keuhkofibroosi, ei hänelläkään paljon aikaa jäljellä. Mitenköhän Johanna selviää kaikesta?
Samalla tavalla kuin kaikki muutkin. Eivät julkkikset poikkea meistä muista millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Uuno.fi tietää kertoa että epäonnisen hoitotoimenpiteen yhteydessä menehtynyt. Voimia läheisille.
ECT?
Juorutoimittajien juorutoimittaja Rita Tainola on ilmestynyt haudastaan kommentoimaan suu vaahdossa Olivian kohtaloa. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on? Johanna Oraksen tytär?
Kyllä, Johanna ja Reijo Oraksen tytär. Olisiko mahdollista vaikka googlata, jos ei tiedä henkilöä, mutta kuitenkin kiinnostaa?
Ketä nämä taas ovat?
Näitä julkkiksia tulee tänä päivänä kuin sieniä sateella. En pysy perässä.
Orakset ovat olleet julkkiksia jo vuosikymmeniä. Miksi pitää tulla toisen kuolemasta kertovaan keskusteluun vinkumaan, että et tiedä keitä ovat? Etkö osannut olla hiljaa ja vain googlettaa asiaa? Miksi olet tuollainen typerä moukka?Typerät moukat aina kokoontuu rääpimään jokaista kuolemaa tällä palstalla. Olette kuvottavia!
Niin teennäistä esittää täällä surun valitteluja perheelle kun pääasia on kuitenkin päästä juoruilemaan ja tosiaan rääpimään kuolemaa. Hävetkää juntit!
Oisko käyny botuliinihoidoissa osaamattomalla ja vahingossa ruiskutettu verisuoneen tai allerginen reaktio tms.
Oli kuivilla