G: Ällönaapurit, kenellä pahimmat ?
Kerro kaikille millaiset ällötykset teillä asuu naapurissa.
Aloitan:
-Naapurin ukko kusee pihalleen (okt, joten varmaan ihan sallittua, mutta ällöttävää...)
- Naapurin lapset tulee pihalleen huutamaan kun näkevät vauvanvaunut pihassamme. Kun lähdemme pois, lapsetkin lähtevät.
- Naapurissa lapset (8 ja 5v.) tekee ihan mitä huvittaa (mm. nuotio keskellä pihaa) sillä aikaa kun vanhemmat kittaa kaljaa talon toisella puolella.
- Kun ei pidetä kuria, ko. piha vetää paljon porukkaa mesoamaan. Jopa ihan teinejä.
Ja nämä naapurit ovat asuneet vasta muutaman kuukauden talossa, hirvittää mitä vielä tapahtuukaan. Muuttaneet kerrostalosta ja varmaan ajatelleet että SITTEN KUN SAAMME OMAN TALON TEHDÄÄN MITÄ HALUTAAN ja eläävät ihan pellossa.
Pihoiltamme vapaa näkyvyys toiseen joten ei tarvi edes kytätä, olen harkinnut betoniaitaa tonttien väliin.
Kommentit (36)
Mutta hyvät naurut näistä teidän idioottinaapureista kyllä saa, kiitos kontribuutioistanne!
...jotka kuvittelevat, että koska heidän vanhempansa taipuvat heidän edessään mutkalle, he voivat myös pompotella muita niin kuin haluavat. Itku oli siis neljävuotiaalla suuri, kun iso paha naapurintäti ei suostunut siirtämään 70-kiloisen ruhonsa persettä penkiltä pois vain, koska hän niin halusi (vapaita paikkoja oli kosolti). Ja siitä eteenpäin vanhemmat ovat vain mulkoilleet.
Ihan vapaasti. Onneksi lapsemme ovat eri ikäisiä, niin eivätpähän ole samalla luokalla.
...kuvittelevat ressukat olevansa jotain niin ihmeellistä. Sitten pudottavat leukansa, kun mä en olekaan vietävissä/pompoteltavissa.
Sitten on yksi äiti, jonka lapsen tekemisiin ei saa puuttua, mutta tämä äiti kyllä itse molkottaa koko ajan toisten muksuille. Sanoo tosi ilkeästi monesti, mutta hänen nicopetterinsä saa heitellä toisia vaikka kivillä päähän, kun se leikkiin osallistumista.
tonkivat kaikkien roskapussit ja jos joku ei ole lajitellut kunnolla jätteitään ne laittavat postiluukusta roskiksesta löytyneitä papereita ym. joihin ovat kirjoittaneet kehoituksiaan että lajittele jätteesi. Että näin täällä...
" Hmm, tässä väärässä astiassa (vahinkoja sattuu) on 9-kiloisen vauvan kakkavaippa. Ja koska talossa on vain kaksi samankokoista vauvaa, vaihtoehtoja on kaksi. Nämä ovat kuitenkin kalliita vaippoja, joten ne eivät voi olla niiden hirveiden opiskelijavuokralaisten, vaan - herranjumala - eivätkö lääkärit Möttönen ja Martikainen osaa kierrättää lapsensa vaippoja" ?
- yläkerran kantapääastujat, lasit helisee kaapissa kun nämä kävelevät ympyrää aunnossaan koko päivän. Oikeesti!
- alakerran koira haukkuu ja la-su yönä karkasi rappukäytävään haukkumaan ja _kuseksimaan_.
okt haaveissa.
T: kahden lapsen yh, joka välillä huutaa ja sen tähden vastapäisen asunnon vanhapiika ei enää tervehdi minua rappukäytävässä :). Joskus tekisi mieli sanoa, että tule itse kokeilemaan tätä!
Ihan hirveetä, en jaksa sen enempää siitä tarinoida. Alakerrasssa asui nuoripari, joka tappeli kännipäissään. Vajaa vuosi asuttiin siinä talossa.
tai no, yksi pariskunta on aikas uteliaita mutta harmittomia. Täällä ei kukaan koskaan edes valita mistään :) Asumme ok-talo alueella.
- yläkerran kantapääastujat, lasit helisee kaapissa kun nämä kävelevät ympyrää aunnossaan koko päivän. Oikeesti!
Teki meistä valituksen kun asunnossani oli kuulemma harrastettu koko yö todella kovaäänistä seksiä vaikka olimme pojan (silloin vajaa 2v) kanssa kaksin kotona. En sitten tiedä kuka meillä oli käynyt harrastamassa, itse en kuullut kyllä mitään... Oli sairaan noloa kun isännöitsijä soitti ja kertoi tuosta valituksesta!
Vierailija:
Itku oli siis neljävuotiaalla suuri, kun iso paha naapurintäti ei suostunut siirtämään 70-kiloisen ruhonsa persettä penkiltä pois vain, koska hän niin halusi (vapaita paikkoja oli kosolti). Ja siitä eteenpäin vanhemmat ovat vain mulkoilleet.
Tätä en ymmärtäny.... miksi sun lapsi halusi just sille varatulle paikalle jos vapaita paikkoja oli?
seinänaapuri (rivitalo) teki ilmoituksen isännöitsijälle kun meillä kuulemma pidettiin bileitä harva se päivä ja aina 04 asti. Naapuri vaan unohti sen seikan että olin tuolloin 7:llä kuulla raskaana ja nukahdin klo 21.oo joka ilta. Otin yhteyttä isännöitsijälle heti kun kirje tuli sieltä, ja selvitin asian. Saimme kirjallisen anteeksipyynnön sieltä turhasta lapusta. Naapuri muutenkin ihan outoa porukkaa...Ei tervehdi ja aina motkottamassa meille milloin mistäkin asiasta. Kerran tuli oven taakse kun mies imuroi lauantai iltapäivällä. Kuulemma piti lopettaa imurointi kun hänen miehensä ollut yövuorossa ja piti saada nukkua. Mun mies sanoi sille että anna olla viiminen kerta kun tulet meidän oven taakse kitisemään jostain turhasta...Eipä ole sen jälkeen näkynyt...
Entinen rivitalonaapurimme; keski-ikäinen opettaja jolla itsellä oli 3 lasta, jo parikymppisiä poikia, kyttäsi lasten leikkimistä pihalla ja kielsi mm. talvella ettei pulkalla saa olla pihatiellä. Hänen mielestään tiestä tulee liukas ja hän voi kaatua. Yritin ehdottaa että toista reunaa voisi pulkkailla ja toinen puoli hiekotettaisiin mutta hän sanoi että ei käy koska hän ei tiedä aamulla kumpaa puolta hän haluaa minäkin aamuna kävellä!!! Onneksi muutettiin pois koska pelkäsin yli kaiken että hänestä olisi tullut lastemme opettaja..... Muutenkin tämä samainen rouva jätti lappusia postilaatikkoon jos hänellä oli jotain asiaa eikä koskaan voinut tulla sanomaan asiaansa.
...materialismi puhuu, muista jutuista ei oikein ymmärretä tuon taivaallista.
Ala-asteikäisten lastekin elämä ihan helvettiä, kun ovat kateellisia naapurin lasten isommista paskapökäleistäkin varmaan.
Perheen kaikki energia menee naapureiden tavaroiden vertailuun ja kaupoissa kiertelyyn, kun pitää koko ajan hankkia itselle ehompia välineitä.