Olen tajunnut,,että minulla ei ole oikeasti ketään, joka välittäisi.
Olen aika isossa pulassa. Minun on aina ollut vaikeaa pyytää apua. Nyt rohkaistuin. Ne ainoat ihmiset, joihin olen aina luullut voivani luottaa, ja jotka ovat luvanneet auttaa, hylkäsivät minut.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ap sun kannattaa ottaa mieluummin yhteyttä mieli ry:hyn jos haluat avautua asiasta, tällä palstalla on liikaa luuseritrolleja jotka triggeröityvät kaikesta ja alkavat ulista ja yrittävät loukata mahdollisimman paljon.
Tämä.
Ei taida muillakaan olla. Jotka yksin elävät. Paitsi joillakin vanhoilla äideillä on sukua.
Oletko kipeä vai köyhä vai molempia ? Raitis ?
Sukulaisia ei ainakaan näy ellei Sinulla ole perittävää.
Uskonlahkolaiset kyllä joskus kuuntelevat ja nyökyttelevätkin hurskaasti, mutta kuuroontuvat heti mikäli huomaavat ettei sitä perintöä olisi niillekään. ( kokoemusta on )
Vierailija kirjoitti:
Etköhän sä ole ansainnut iha ite oman pask an kohtalosi!!!
Tällä tasolla nämä ns keskustelijat on täällä palstalla 🙈
Vierailija kirjoitti:
Oletko kipeä vai köyhä vai molempia ? Raitis ?
Sukulaisia ei ainakaan näy ellei Sinulla ole perittävää.
Uskonlahkolaiset kyllä joskus kuuntelevat ja nyökyttelevätkin hurskaasti, mutta kuuroontuvat heti mikäli huomaavat ettei sitä perintöä olisi niillekään. ( kokoemusta on )
lessut, jehovat ja hellarit. 🙈
Se pistää miettimään, Kun jotain yrittää, Ja silti ulos jää, Ei sisään pääsekään, Se alkaa naurattaa, Kun oppii huomaamaan, Et kaikki katoaa, Aikanaan, Aikanaan (laulu)
sori. Oli pakko. 😂
Vierailija kirjoitti:
Me välitetään susta!
Eikä välitetä. Oppiläksy on opittava itse kunkin.
Kyllä on kaltoinkohdeltu ja syrjitty olo.
Ap taisi häippästä jo. Parempi niin.
Kehenkään ei voi luottaa sataprosenttisesti.
😂