Ruma keski-ikäinen mies omien sanojensa mukaan "koulutti" mua Jumbon Prisman kassalla, koska olin jättänyt korin maahan enkä pinoon
Ainut vaan, ettei se ollut minun kori. Voi taivas keitä kaikkia leipä elättää.
Kommentit (27)
Ja oli varmaan epäkohteliasta kertoa miehen olevan ruma, mutta olisittepa nähneet ja kuulleet miten ilkeä se oli mulle, TÄYSIN VIERAALLE SATUNNAISELLE IHMISELLE KAUPASSA. Ap
Itse totean tuollaisella vaan että suksi v i t t u u n.
No mulle kävi samanlainen tilanne Pitäjänmäen Reimarlan K-kyläkaupassa, kun oli meneillään aika ruuhkainen päivä enkä ollut parhaimmillani. Laitoin ostoskorini koripinoon ja se jäi vinoon siihen. Takanani seisonut rumahko miesoletettu alkoi jäkättämään siitä ja olin hänen näkökulmastaa kuulemma m**kku. En tyytynyt siihen, vaan kysyin, että onko hänellä itsellään aina meneillään paras mahdollinen päivä, eikö hän itse koskaan tee pienintäkään virhettä ja että säälin hänen läheisiään (jos niitä on) että tuollainen täydellinen ihminen elää heidän keskuudessaan.
En voi käsittää koko ketjua, mitä oli ehkä tapahtunut ja näitä kaikkia kommentteja. Kun mm. Persukortti vedettiin tähänkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi itku miten tökerö myyjä! Hienosti sait iskettyä takaisin. Minä en saanut sanottua ukolle mitään, koska en ensin edes tajunnut hänen viittaavan minuun, ja sitten menin ällistyksestä sanattomaksi. Ja tuli paha mielikin ja lähes itku, kun olen sairas ja väsynyt. Se harmittaa, etten pitänyt puoliani. Ap
Kyllä minä sitä tapausta olen muistellutkin kaikille ja se kauppaliikekin lopetti ja tilalle tuli kuntosali.
Se nyrjähtänyt huutaja näkyy olevan Prismassa välillä hyllyttämässä.
Kait se osaa laittaa ne romppeet oikeisiin paikkoihin.
Mikset ottanut koria ja laittanut sitä pinoon kun kerta korin vieressä seisoit?
Ja sinä lukea.