85-vuotiaan pyykkituvassa paiskannut mies taas oikeudessa – syytetään jo kolmannesta paiskauksesta
Kommentit (81)
alan kannattaa kuolemantuomiota, näitä uutisia on liikaa joka päivä.
Todennäköisesti enää typerimmät vassarit pitävät monikulttuuria rikkautena.
Joko saa neljännen ilmaiseksi paljousalennuksessa? Meidän oikeuslaitos on kuin pizzeria.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä tällaiset saa olla Suomessa ja sitten minun kahta työtä tekevä avopuolisoni karkotettiin? Hänellä ei ollut rikosrekisteriä, vaaditaanko sellainen nykyään oleskeluluvan saamiseksi?
Oliko hän wolt-kuski SEKÄ kulttuuritulkki?
Tänne ei tarvittaisi yhtään sosiaaliturvapaikanhakijoita. Vanhuksetkaan eivät ole turvassa ricecowsilta! Maantuhoajat haalii tänne ihmisiä, joita ei pitäisi päästää maahan.
Meillä pitäisi olla oikeus turvalliseen maahan!
Vierailija kirjoitti:
Tätä naiset halusivat.
Tätä naiset äänestivät.
Älä jaksa jauhaa tuota naisia syyllistävää pashaa, minä en naisena ole tuollaisia baviaaneja tänne äänestänyt. Ainoa älykäs poliitikko tässä maassa on Halla-aho. Jos vihreillä ja vassureilla olisi edes vähänkään järkeä päässä, niin suojelisivat edes elämiä, mutta eeiii, kaikki energia menee näihin raizzkareiden tänne haalimiseen.
Naru nilkkoihin ja hiekkapätkälle hinaukseen.
Tähän pitää nyt vain tottua. Mitään ei asialle enää voida tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän pitää nyt vain tottua. Mitään ei asialle enää voida tehdä.
Ainakaan ei pidä lisää haalia jos entisistä ei päästä eroon.
Jotenkin luen tän uutisen jatkuvasti väärin. Oli se otsikkona täällä tai lehdessä.
"85-vuotias raiskaaja". Sitä sitten ämistelen hetken, kun tajuan, että eikun uhri on iältään ollut 85v.
Eihän se teon karmeutta miksikään muuta. Miten voi kolme kertaa tehdä tekonsa ja aina vaan vapaalla ja Suomessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä naiset halusivat.
Tätä naiset äänestivät.
Älä jaksa jauhaa tuota naisia syyllistävää pashaa, minä en naisena ole tuollaisia baviaaneja tänne äänestänyt. Ainoa älykäs poliitikko tässä maassa on Halla-aho. Jos vihreillä ja vassureilla olisi edes vähänkään järkeä päässä, niin suojelisivat edes elämiä, mutta eeiii, kaikki energia menee näihin raizzkareiden tänne haalimiseen.
Sehän tässä pelottavaa onkin, että niinkin älykäs ihminen kuin Jussi Halla-aho istuu Suomen valtion toiseksi korkeimmalla penkillä, eikä tee asialla vieläkään mitään!
Oletteko vassarit nyt tyytyväisiä kun teidän niin kovin outo unelmanne on toteutumassa? Älkää unohtako että te nämä tänne halusitte ja toivotitte tervetulleiksi. Marssitte typerien kylttienne kanssa pöksyt märkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä naiset halusivat.
Tätä naiset äänestivät.
Sehän tässä pelottavaa onkin, että niinkin älykäs ihminen kuin Jussi Halla-aho istuu Suomen valtion toiseksi korkeimmalla penkillä, eikä tee asialla vieläkään mitään!
Niin no, ei hän mikään diktaattori ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä naiset halusivat.
Tätä naiset äänestivät.
Mistäs sinä tiedät, mitä hän tekee? Mielenkiintoista on, että kun oikeasti tiedostavat ihmiset jotain tekevät tai edes puhuvat tästä ongelmasta, niin johan lauma näiden simpanzzzien puolustajia hyökkää paikalle huutamaan raziztia ym. Mieluummin olen itse razizti kuin suljen silmät ja annan hyväksynnän tälle pazkalle.
Istukoon tuomionsa ja sit äkkiä maasta poisto eikä takas tulemista koko eu alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Istukoon tuomionsa ja sit äkkiä maasta poisto eikä takas tulemista koko eu alueelle.
ei näiden tarvi täällä istua tuomiotaan, menköön sinne mistä ovat tulleet. Suomen vankilat on jo muutenkin täynnä näitä rikastajjia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nämä huippuosaajat tulivat tänne pelastamaan meidät tunkkaiselta suomalaisuudelta 🥰 Ennen heitä Suomi oli niin tylsä ja väritön paikka!
Nyt ollaan miin satanan kansainvälisiä että hki keskustassa on rafloja josta ei pysty bisseä tai ruokaa tilaamaan ilman että puhuu lontoota.
Miksi nämä tällaiset saa olla Suomessa ja sitten minun kahta työtä tekevä avopuolisoni karkotettiin? Hänellä ei ollut rikosrekisteriä, vaaditaanko sellainen nykyään oleskeluluvan saamiseksi?