Miksi feministit oitis unohtaa feminisminsä muslimien seurassa?
Kauhistellaan handmaids talea ja ollaan itse sen hahmo. Tietävät heti mikä on nainen eli se jolla on huivi päässä. Miks ne on oikeasti taas ne kaikkein huonoimmat feministit? My body my choice. Eivaan nyt akka huivi päähän.
Kommentit (18)
Miksi kirjoittelet tänne typeriä lapsellisia miksi-kysymyksiä, joissa kysymys sisältää valheellisen väitteen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä aihe on tabu. Ketju poistuu.
Eikä suinkaan ainut tabu täällä.
Nyrkin ja hellan välissä (ja tarkasti valvottuna) ei ole hyvä olla feministi.
Hyi, en todella unohda vaan saan raivarit noista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoittelet tänne typeriä lapsellisia miksi-kysymyksiä, joissa kysymys sisältää valheellisen väitteen?
Mikä valheellinen väite?
Esimerkiksi Naisasialiitto Unioni on hiirenhiljaa vaikka yhä useampi tyttö/nainen Suomessa kulkee kadulla säkissä uskonnollisen kultin määräyksestä.
Ottavat hampaisiinsa vain pehmeitä kohteita, kuten lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä valheellinen väite?
Esimerkiksi Naisasialiitto Unioni on hiirenhiljaa vaikka yhä useampi tyttö/nainen Suomessa kulkee kadulla säkissä uskonnollisen kultin määräyksestä.
Suomalainen kiilusilmäfeministi uskoo vakaasti että jokainen 10v somalityttö on valinnut hijabin päähänsä koska 600-luvulla elänyt pedofiilierämaarosvo tahtoo näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä valheellinen väite?
Sama se noille oman kulttuurinsa tuotoksille. Oma on asiansa. Se hirvittää, että meidän Suomen ahkerat ja veroja maksavat naiset joutuvat pelkäämään takseja ym. ja maksamaan noiden naisten kulut, vaikka he ovat ihan yhtä työkykyisiä kuin muutkin. Naurettavaa.
Poloinrn Nappisilmä on väärin ymmärretty uhri joka ei alista ja lyö naistaan siksi, että hän haluaisi itse tehdä näin vaan hän ei ole hyvä muslimi jos ei kasvata vaimoaan tyttärenään ja rankaise häntä allahin nimeen rikkeistään. Jää neitsyet paratiisissa saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä valheellinen väite?
Suomalainen kiilusilmäfeministi uskoo vakaasti että jokainen 10v somalityttö on valinnut hijabin päähänsä koska 600-luvulla elänyt pedofiilierämaarosvo tahtoo näin.
Ihan sama näille mulkuille. Itse käyttävät Suomen naisia hyväksi ja kasvattavat poikansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pakotettu huivi ole demokratiaa eikä naisten oma valinta.
Minunkin työkaveri elättää pystyn yhden mulkun arabimaista. Mies ei päivän työtä tee.
En minä ainakaan unohda. Kaikki uskonnot on perseestä ja luotu hyväksikäyttämään ihmisiä.
Olen feministi ja kannatan tasa-arvoa joka paikassa.
Olen myös sitä mieltä että huivi on alistamisen symboli. Kuitenkin asiaa pitäisi mielestäni lähtökohtaisesti kritisoida yhteisön sisältä käsin, jonkun toimesta joka tuosta kulttuurista tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä valheellinen väite?
Se on se valinnan vapaus tatuoitu feministi ajattelee. Minä voimaannun huutamalla rinnat paljaana täynnä uhoa miesten tuhoa, mutta hiekkavarpainen sisareni haluaa voimaantua sukupuolielimet silvottuna burkhassaan ja ottaa Mustafalta selkäänsä. Mikä minä olen siihen puuttumaan?
Sveistsi ja Tanska ovat kieltäneet kokomustat ja päähineet. Tänne ne pakkautuvat koska olemme niin tyhmiä.
Nytkin sai eräs Sveitsissä 106 euroa sakkoja ja kun teki valituksen nousi summa kymmenkertaiseksi. Julkisilla paikoilla oltava kuten muut eurooppalaiset.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan unohda. Kaikki uskonnot on perseestä ja luotu hyväksikäyttämään ihmisiä.
Olen feministi ja kannatan tasa-arvoa joka paikassa.
Olen myös sitä mieltä että huivi on alistamisen symboli. Kuitenkin asiaa pitäisi mielestäni lähtökohtaisesti kritisoida yhteisön sisältä käsin, jonkun toimesta joka tuosta kulttuurista tietää.
Eivät koskaan tule antamaan naisille sitä vapautta, että huivit pois.
Ruotsissa näen kuitenkin monta nuorta, jotka ovat riisuneet huivit ja jumalaisien kauniita nuoria naisia on töissä mm vaateliikkeissä. Ja kosmetiikka-alalla.
Te nat sit ette mitenkåän eroa Talebanista. Läskimpiä olette kyllä ja kaljuja.
Pid ny.