Pystytkö tuottamaan naiselle origamin kielelläsi?
Siis pelkkä kieli, ei edes sormia mukana. Ja miehiltä kysymys.
Kommentit (29)
Transtytsyä on mukava nuolla ja runkata samalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Tottakai kielellä saan orkkuja naiselle. Joskus hitaammin ja joskus nopeammin. Ja mun sormet yleensä työskentelee tisseillä ja nänneillä kun naiselle tehdään hyvää.
Laita se sormi välillä sinne pimpsaan
Puoliso vaatii sitä aina minulta ku harrastamme seksi joten kyllä joo
On tosi kiihottavaa, kun nainen saa nuolemisestani orgasmin.
Pari naista ainakin on orgasmin aikana nostanut lantiotaan koholle ja työntänut sitä kasvojani vasten, niin että välillä tuntuu, että tukehdun pilluun.
Puhdasta pillua on ilo nuolla.
Vastavuoroisesti olen saanut ihanan suihinoton.
Kyllä. Kiihottaa kovasti, kun puoliso antaa jälleen nuolla itseään synnytysten jälkeen, vuosia meni välissä ettei hän halunnut minun nuolevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa taitella kielelläni paperia japanilaisittain.
Käsittämätöntä, että noin monta kommenttia vaadittiin, että joku edes tajusi=)
Puolet palstan käyttäjistä on lukihäiriöisiä tai käyttää ennustavaa tekstinsyöttöä, joten kaikki yrittää arvailla ajatukset parhainpäin. Neljänneksellä on muuten vain aivot solmussa. Parempaa silti, kuin väestö keskimäärin.
Mieheni on työmatkalla useamman päivän, joten minulla on koko talo vain omassa käytössäni. Olen 45-vuotias nainen ja etsin nuoria, kuumia kumpppaneita pitämään minulle seuraa ja pitämään hauskaa, kun hän on poissa. Katso kuvani ja yhteystietoni täältä: https://www.shrtlnk.com/stream95651
Saan annettua orgasmin ja pidän nuolemisesta. Vaimo sanoi ettei pidä nuolemisesta niin eipä taito sitten ole enää käytössä
Tänne kirjoittavista inceleistä ei todellakaan voi puhua terävinä.