Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On miehen tehtävä tuoda riittävän paljon rahaa pöytään

Vierailija
03.09.2026 |

Näin on aina ollut. 

Suomen hintaisessa maassa sitä rahaa tulisi olla aika paljon. Kun miehellä on antaa riittäväti rahaa voi vaatia naiseltakin jotain. Ongelma on se että miehet vaativat naisilta kotitöiden hoitoa, lapsista huolehtimista ja omasta ulkonäöstä huolehtimista, eikä silti ole tuoda riittävästi rahaa pöytään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene demarihaahka  TÖIHIN!!! 

Kela suljetaan, ja kohta on nälkä jos ei työnteko ala kiinnostelemaan. Te halusitte tasa-arvoa ja nyt sitä on tässä teille🤗

Vierailija
2/5 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ihana tuulahtus viime vuosituhannelta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on riittävästi rahaa eikä ole ikinä vaatinut minua hoitamaan mitään yksin. Voisin olla kotona jos haluaisin, meillä ei ole edes lapsia. Ehkä itse et vain ole riittävän tasokas siihen että ketään huvittaisi huolehtia sinusta. 

Vierailija
4/5 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinhän se oli joskus vuonna nakki ja kivi. Mies tienasi elannon ja sillä eli koko perhe. Sitten kapitalistisedät keksi laittaa naiset itse vaatimaan töihin pääsyä, jonka sedät tietenkin auliisti toteuttivatkin. 

Nyt kapitalistin ei sitten tarvitse maksaa kenellekään sellaista palkkaa että sillä elättäisi perheen, vaan pariskunnan kummankin osapuolen on pakko käydä töissä. Mite meni noin omasta mielestä 🥲 

Vierailija
5/5 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se oli jo luolamiesaikoina, tosi mies toi paljon lihaa nuotiolle. Mutta ollaanko jo päästy vähän eteenpäin, vai miten se onkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä