Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

23 vuotta yrittäjänä

Vierailija
03.09.2026 |

En voisi kuvitella työaikaani toisen määräysvallan alle. Teen työni ja kirjoitan laskun. Otan uuden toimeksiannon tai olen ottamatta. Yrittäjyys on tietyllä tapaa luonnollisin tapa tehdä työtä. 

Olen maalaistalosta kotoisin, kaiketi ajatus työn tekemisestä itselle tulee jo äidinmaidosta. Tosin lapsuuteni maatilatyön tulorakenne oli eri kuun nykyään EU:n torppareiden aikana. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/4 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nitkuttelin tuon 23 vuotta työntekijänä. Nyt ollut reilu kolme vuotta yrittäjänä. Ja ainut asia mikä harmittaa on se, etten jo 15 vuotta sitten vaihtanut yrittäjäksi. Pitkään siis sitä mietin. Teen sellaisia hommia, että pääsen todella asialliseen tuntilaskutukseen. Töitä olisi niin paljon kun jaksaisi tehdä, mutta yritän tehdä maksimissaan neljäpäiväistä viikkoa ja pitää pitkät lomat. Tavoitteena olisi kolme päivää viikossa duunia. Tällä pääsen jo 100 000 euron vuosilaskutukseen ja kolme kuukautta lomaa vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nitkuttelin tuon 23 vuotta työntekijänä. Nyt ollut reilu kolme vuotta yrittäjänä. Ja ainut asia mikä harmittaa on se, etten jo 15 vuotta sitten vaihtanut yrittäjäksi. Pitkään siis sitä mietin. Teen sellaisia hommia, että pääsen todella asialliseen tuntilaskutukseen. Töitä olisi niin paljon kun jaksaisi tehdä, mutta yritän tehdä maksimissaan neljäpäiväistä viikkoa ja pitää pitkät lomat. Tavoitteena olisi kolme päivää viikossa duunia. Tällä pääsen jo 100 000 euron vuosilaskutukseen ja kolme kuukautta lomaa vielä.

Hyvä että uskalsit vaihtaa! Älä sure, ettet tehnyt sitä aiemmin. Ehkä aika ja työkokemuksesi olivat juuri kypsät. 

Ap

Vierailija
4/4 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 vuotta yrittäjänä. Ensimmäiset 10 vuotta meni hyvin. Sitten alkoi alamäki, jota ei saanut korjattua. Konkurssi ja työttömyys. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän