Nainen, voisitko olla miehen kanssa jonka kanssa saat aina tahtosi läpi?
Mies ei kykene sanomaan ei tai pitämään puoliaan vaan säikähtää heti, jos vähänkään kurtistat kulmiasi.
Kommentit (7)
Eipä tarvitse kurtistella naamaa, me osaamme puhua asiat selviksi ja löytää ratkaisut niin nopeasti, ettei oikeasti edes tarvitse ottaa yhteen.
Jompi kumpi saa aina tahtonsa läpi, osataan joustaa molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin läpi? Yhdessä on päätökset tehty ja yhdessä asuntolaina maksettu.
Itse en siedä sekuntiakaan määräilevää miestä.
Puhunkin nyt siitä, että mies ei uskalla olla eri mieltä tai sanoa mitä oikeasti ajattelee, koska pelkää että nainen suuttuu. Tai esim. luopuu itselleen tärkeästä asiasta jos nainen käskee. Ap
Minä olen tuollainen mies. Välttelen konflikteja ja puoliso taas tah-too kovasti asioita. On helpompaa antaa periksi, kuin lähteä siihen loputtomaan väittelyyn. Kun hän nähkääs tah-too, eikä muu tule kysymykseen. Vain ihan pahimmat hullutukset pyrin pakon edessä estämään, ettei synny mitään vahinkoja tai haittaa.
No en tietenkään voisi olla kynnysmaton kanssa, mutta lopulta miehen olisi myönnyttävä tahtooni. My way or the high way. Parempi olla sinkku. Miehen tulisi siis olla puoliaan pitävä, mutta hyväksyä se, että minä sanon viimeisen sanan. Ei tällaisia miehiä ihan jonoksi asti ole.
Pystyn. Koska en hyödynnä enkä halua hyödyntää sitä, että saisin aina tahtoni läpi. Jätän päätöksiä myös miehelle, siis ihan vaadin sitä, koska ylikiltti.
Miten niin läpi? Yhdessä on päätökset tehty ja yhdessä asuntolaina maksettu.
Itse en siedä sekuntiakaan määräilevää miestä.