Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullaantuminen suhteen fyysiseen puoleen

Vierailija
03.09.2026 |

Usein puhutaan että miehet ajattelevat alapäällä, ja saattavat tehdä tosi isoja elämänmuutoksia vain siksi että on mahdollisuus lisää tai uudenlaista se ksiä, mutta on sitä naisillakin. Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia siitä muuten se ksi on mullistanut elämän. Pidetään tämä keskustelu siistinä, ettei se siirry sek si puolelle. Minua ei siis kiinnosta se sek si, vaan se että mihin se johti. 

Itsellä kävi niin, että löysin miehen ja vaikka hän oli todella monella tavalla epäsopiva minulle, niin sängyssä oli niin mahtavaa, etten ollut vastaavaa kokenut koskaan. Kun se tapahtui niin jokin uusi heräsi minussa ja tuntui kuin olisin ihan koukussa. Se oli todella sitä tajunnanräjäyttävää josta joskus kuulee puhuttavan.  Suhde kesti vuosia ja aiheutti paljon päänvaivaa, koska mies ei ollut muuten oikein sopiva. Ystävilläni oli tavalliset järkevät miehet, joiden kanssa he rakensivat yhteistä elämää, mutta minä olin vain se ksin lumoissa, eikä suhteessamme paljon muuta ollutkaan (toki muutenkin hyvää seuraa oli mies). Lopulta vuosien jälkeen se huumaus sitten karisi vähän kai molemmilta osapuolilta ja suhde loppui. Mutta en ole enää sen jälkeen ihmetellyt niitä jotka jättävät kaiken jonkun nuoren upean rakastajan tai rakastajattaren takia. Silloin kun tilanne on päällä, niin se tuntuu ihan välttämättömältä. Onko kokemuksia? Kiinnostaisi kuulla. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme