Ensitreffit alttarilla Australia kausi 13
Uusi kausi !
( Onkohan aloitusta, en löytänyt).
Tuntuu että vasta oli kausi 12, vai onko näitä jo niin paljon,
että ohjelmat menee sekaisin.
No, kuitenkin ensi minuuttien tuntemus, miesten porttarit , räppäri onko hakemassa tunnettavuutta. Näyttää kyllä symppikselle.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Kausi 12 oli jo niin hirveä ja tämä jatkaa vielä pahempana. En enää seuraavaa kautta enää jaksa, kun tulee aina vaan surullinen/vihainen olo jakson katsottua, ihan kuin ei omassa elämässä olisi tarpeeksi surua ja vastoinkäymisiä :P
Oma elämäni on ihan ookoo, mutta tuo on tuttu tunne tätä katsoessa, että tulee vihaiseksi, ohjelma vie mukanaan. Vetoaa ilmeisesti joihinkin alhaisiin tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Myös Brook ja Gia menettivät työpaikkansa ohjelman vuoksi.
OIKEIN! Brook estänyt kommentoinnin someissaan.
Olen loppusuoralla sarjassa ensitreffi alttarilla kausi 13.
Ja pahaa tekee, katsoessani vaihtoehtoiset parit.
Naisten käytös on kuvottavaa !,!!
Enpä ihmettele yhtään etteivät ihmiset sidoudu toisiinsa, kun nurkantakana on jotain uutta.
No, oli siellä pari jotka käyttäytyivät siivosti.
Mutta ne vaiko häiriköt oli sekoilemaan jälleen.
Tuolla gialla on varmaan huonoja kokemuksia siitä, että hän on saanut aiemmin pakit miehiltä lapsensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Olen loppusuoralla sarjassa ensitreffi alttarilla kausi 13.
Ja pahaa tekee, katsoessani vaihtoehtoiset parit.
Naisten käytös on kuvottavaa !,!!
Enpä ihmettele yhtään etteivät ihmiset sidoudu toisiinsa, kun nurkantakana on jotain uutta.
No, oli siellä pari jotka käyttäytyivät siivosti.Mutta ne vaiko häiriköt oli sekoilemaan jälleen.
Tämä on aivan kauheaa katsottavaa.
Tötteröt Bec ja Cia eivät tajua, että heillä on mikit ja vaikka menisi vessaan suunnittelemaan milloin olisi hyvä uhriutua ja päästää pari teko kyyneltä,, se tulee ohjelmaan.
Jos tosielämässäkin on noin pirullisia ja lieroja akkoja, tässä kuvataan sanomiset, mutta tosielämässä ei välttämättä lieroilu tule esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä pysty kattoa, kun on niin järkyttävää kiusaamista koko ajan Brookilla ja Gialla muita tyttöjä kohtaan.Ovatko noi ihan tosissaan noin kauheita ja eikö niitä kiinnosta miten se vaikuttaa ulkopuolelle?
Vai tarkoitatko Beciä?
Joo kyllä tämä Beckin osoittautui ämmäksi. Alkuun ajattelin voisi olla hyvä tyyppi, mutta ei.
Mut mikä on nähtävillä ne jotka ei pidä meteli, heidän suhde kestää. Vaikkei kestäisi kokeen ulkopuolella. Mutta näiden meuhkaajien suhde hajoaa varmuudella.
Tämä todistaa, että nuo muovitäyte ihmiset on hyvin pinnallisia,
aidoimpia ovat ne, ei niin hyvännäköiset osallistujajat, joilla on muutakin kuin muokattu kroppa ja tyhjä pää.
Mel ja Luke. Miten ihana ja sympaattinen Luke onkaan. Mel on aivan turhake. Prinsessa, joka päätti jo alttarilla, että Luke ei ole tarpeeksi hyvä hänelle. Luke-parka. Hän suorastaan kärsi Melin sadistisen käytöksen kohteena.
No nyt on viikonloppuna kahlattu kausi läpi, jaksoja oli niin paljon , ettei ihan kaikkea jaksanut tuijottaa.
Illalliset ja istunnot, retriitti ja vaihtoehto lounas tuli katsottua tarkemmin.
Alkuun ajattelin kristitty räppäri oli mainos temppu, mutta hänhän oli hyvinkin aidon tuntuinen mies.
Me naiset oli ala-arvoisia - heistä ei ole mitään hyvää sanottavaa.
Kauden loppu oli kyllä kaunis, kun se oli omistettu edesmenneelle Psykologi Mel Schillinglle.
Mielestäni tuolla Beckillä on todella isot traumat menneisyydestään, lihavuudestaan yms. Hän ei ole koskaan kokenut oikeata parisuhdetta ja ymmärrän hyvin, että hän ei kestä tuota draamaa ja ilkeiden naikkosten juonittelua tuolla kuvauksissa. Beckin mielenterveys on selkeästi järkkynyt ja hänet olisi pitänyt jo aiemmin siirtää ohjelmasta sivuun rauhoittumaan ja saamaan psyykkistä apua. Minulle tuli iso myötätunto häntä kohtaan. (Varmaan johtuu siitä, että itsekin olen kokenut kaikenlaista paskaa menneisyydessä ja tiedän, että aina voimavarat eivät riitä)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuolla Beckillä on todella isot traumat menneisyydestään, lihavuudestaan yms. Hän ei ole koskaan kokenut oikeata parisuhdetta ja ymmärrän hyvin, että hän ei kestä tuota draamaa ja ilkeiden naikkosten juonittelua tuolla kuvauksissa. Beckin mielenterveys on selkeästi järkkynyt ja hänet olisi pitänyt jo aiemmin siirtää ohjelmasta sivuun rauhoittumaan ja saamaan psyykkistä apua. Minulle tuli iso myötätunto häntä kohtaan. (Varmaan johtuu siitä, että itsekin olen kokenut kaikenlaista paskaa menneisyydessä ja tiedän, että aina voimavarat eivät riitä)
On kai tuohon jokin seula, ketä ohjelmaan kelpuutetaan, ainakin toivon niin. On kamalaa, jos vain jonku insta tilin perusteella, osallistujat valitaan.
Kai jo valitatilanteessa pitäisi psykologin huomata mielenterveys morsiamet ja sulhaset.
Normaali tilanteessa tunnelukot eivät välttämättä ole näkyvissä.
Jos sinulla on tunnelukkoja menneisyydestä niin usein ne aktivoituvat stressaavassa tilanteessa seuraavasti:
Tunnelukon aktivoituminen tarkoittaa tilannetta, jossa lapsuudessa opittu haitallinen reagoimistapa tai uskomus herää eloon nykyhetken tilanteessa. Se saa tunteet ja kehon reaktiot ottamaan vallan. [1, 2]
Miten aktivoituminen näkyy?
Voimakkaat tunteet: Tilanteeseen nähden ylisuuret tunteet, kuten äkillinen häpeä, viha, pelko tai arvottomuus.
Keholliset reaktiot: Ahdistus, sydämen sykkeen nousu tai lamaantuminen.
Automaattiohjaus: Tuntuu siltä, että järkevä ajattelu katkeaa ja vanha toimintamalli käynnistyy pakonomaisesti. [1]
Kolme tyypillistä selviytymiskeinoa
Kun tunnelukko aktivoituu, ihminen reagoi yleensä yhdellä kolmesta tavasta: [1]
Hyökkääminen tai ylireagointi: Puolustautuminen, ärsyyntyminen tai riitely.
Välttely tai pakeneminen: Tilanteen tai vaikeiden tunteiden kohtaamisen kiertäminen.
Antautuminen tai passivoituminen: Alistuminen, lamaantuminen ja avuttomuuden tunne. [1]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kai tuohon jokin seula, ketä ohjelmaan kelpuutetaan, ainakin toivon niin. On kamalaa, jos vain jonku insta tilin perusteella, osallistujat valitaan.
Kai jo valitatilanteessa pitäisi psykologin huomata mielenterveys morsiamet ja sulhaset.
No kaudella 11 oli nainen joka kuuli ääniä, eikä pystynyt mihinkään kanssakäymiseen muiden ihmisten kanssa kun keskustelut näiden äänien kanssa täyttivät hänen päänsä koko ajan. Tämä sarja on jo kauan sitten ylittänyt kaikki eettisyyden rajat.
Miten tästä on tullut yhtäkkiä kilpailu siitä, kenellä on paras parisuhde ja kuka etenee nopeimmin? Koko sarja on muuttanut muotoaan kun kilpailusta ja vertailusta on tullut se pääpointti. Ihmettelen myös miksi näille on niin iso ja mieliä kuohuttava asia yrittää selvittää kenen suhde on feikki? Miksi se kiinnostaa niin paljon ja herättää niin paljon tunteita? Jos jonkun suhde on feikki, niin kaipa se ajallaan tulee ilmi. Sillä aikaa voisi keskittyä omaan suhteeseen.
Juuri katsoin kauden 12 ja tässä seuravassa TAAS useampi mies jota ei nainen kiinnostele. Järjestään nämä vanhemmat pariskunnat on niitä joissa miehen mielestä nainen on ”liikaa”.
Jännä ilmiö kun jatkuvasti puhutaan mediassa ja somessa siitä miten naisille ei kukaan kelpaa, mutta otanta näyttäisi uk, suomi ja aus versioissa olevan päinvastaista mieltä.
Tonne vaimojen puolelle on varmaan laitettu 2 maksettua näyttelijää vänkäämään ja ilkeilemään muille🙄 tosi raskasta katsoa kun vähän väliä pitää kelata eteenpäin kun en katso näitä tuollaisen tyhjänpäiväisen draamailun vuoksi.
Steve näyttää todella vanhalta. Ärsyynnyin alkuun kun ajattelin että taasko keski-ikäiselle naiselle annetaan joku 10 vuotta vanhempi pappa. Olikin 51. Mun mies täytti juuri 57 ja näyttää 10 vuotta nuoremmalta kuin Steve. Onkohan Steve valehdellut ikänsä? Tosin olisi vähän tyhmää valehdella televisio-ohjelmassa, mutta Steve ei taida olla ihan se terävin osallistuja muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Steve näyttää todella vanhalta. Ärsyynnyin alkuun kun ajattelin että taasko keski-ikäiselle naiselle annetaan joku 10 vuotta vanhempi pappa. Olikin 51. Mun mies täytti juuri 57 ja näyttää 10 vuotta nuoremmalta kuin Steve. Onkohan Steve valehdellut ikänsä? Tosin olisi vähän tyhmää valehdella televisio-ohjelmassa, mutta Steve ei taida olla ihan se terävin osallistuja muutenkaan.
Joo, mä kysyin lapsiltani (20- ja 16-vuotiaat) minkä ikäiseksi arvioisivat Steven ja molemmat veikkasivat 60-70. Itse olen 47 enkä voisi kuvitella kiinnostuvani tuollaisesta harmaasta papparaisesta. Kyllä Rebeccakin näyttää vanhemmalta kuin 51, lapset arvioivat 55-vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä kysyin lapsiltani (20- ja 16-vuotiaat) minkä ikäiseksi arvioisivat Steven ja molemmat veikkasivat 60-70. Itse olen 47 enkä voisi kuvitella kiinnostuvani tuollaisesta harmaasta papparaisesta. Kyllä Rebeccakin näyttää vanhemmalta kuin 51, lapset arvioivat 55-vuotiaaksi.
Mä veikkasin myös Steven olevan lähempänä 70 ja ihmettelin kun häntä paritetaan viisikymppiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Brook ja Gia menettivät työpaikkansa ohjelman vuoksi.
OIKEIN! Brook estänyt kommentoinnin someissaan.
Brook - se model - eipä ollut pokkaa tulla ihkaviimeiseen illanviettoon ja tapamiseen vetäjien kanssa.
Tuo Brook oli aivan umpihullu niillä illanistujaisissa. Gia ja Bec eivät jääneet kakkosiksi. Scott vaikuttaa lapaselta ja tukee tuota hullua naikkosta. Miksi, näitä kiusaajia ei heitetty ulos? Fyysisen uhkan takia, on laitettu ulos, mutta nämä kaksi kiusaajaa porskuttaa loppuun asti.