A-studio tänään klo 21.00 TV 1
Nokakkain Lindman-Orpo. Mitä odotettavissa tai jääkö viileän laihaksi jauhamiseksi. Edellytän kunnon räiskintää, syvälle sieluun menevää oikeaa "sotaa".
Kommentit (119)
Pääministeri puhuu asiaa. Minulle tulee turvallinen olo kun A. Petteri Orpo on äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Orpo yrittää mukahymyillä ja istua rennosti, mutta sokeakin näkee, että kyllä vtuttaaaa..
Kaunis rehellisen miehen hymy. Ei teennäinen tekohymy.
Jeesus tota Petterin vmäistä virhettä naamallaan. Yrittää olla cool, vaikka näkee, että kiehuu sisältä.
En ymmärrä miten Orpo kehtaa. Ovat nyt vuoden mussuttaneet kuinka seuraavan hallituksen pitää säästää yli 10 miljardia.
Ja itse juuri julkistivat budjetin, jossa ensi vuoden aikana ottavat 12 miljardia lisää velkaa!
Siis what?
Ihmiset on alkaneet saada töitä 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Missä todellisuudessa toi Orpo-possu elää?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten Orpo kehtaa. Ovat nyt vuoden mussuttaneet kuinka seuraavan hallituksen pitää säästää yli 10 miljardia.
Ja itse juuri julkistivat budjetin, jossa ensi vuoden aikana ottavat 12 miljardia lisää velkaa!
Siis what?
Se on oikeistopolitiikkaa. Säästöt on ulkoistettu seurasvalle hallitukselle.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut työpaikkojen lisääntyneen. Ovatko?
Aika puolue-sloganeilla mennään - moukarit, köyhät ja sairaat vaan vilisevät. Reilummin tekeminen ja työn tekeminen tullee vielä myöhemmin.
Lapanen yrittää esittää huoletonta, kun Antti puhuu. Kuuntelisi edes!
Vierailija kirjoitti:
Näön vuoksi vetävät teatteria julkisuudessa.
Takahuoneessa heittävät veljelliset ylävitoset sille, että näin sitä taas vaalikarjaa kusetettiin.
Saatiin pösilöt uskomaan, että äänestämällä voit vaikuttaa ja , että puolueiden välillä on todellisia eroja.
Ääänestämällä et voi vaikuttaa, "suomalsiet" poliitkot ovat pelkkiä isojen poikien kuulaisia marionetteja ja hännänheiluttajia, jotka toistavat kuin papukaijat heille ohjelmoitua agendaa.
Se että nykyisen hallituksen ministerit ovat ek; n marionetteja ei tarkoita että kaikki ovat. Demarit on parempi kuin mainostoimisto kokoomus. Se vain nyppii ihan huolella on se että joutuu valitsemaan vähiten huonon. Hyviä puolueita kun ei ole. Kaikissa on jotain vikaa.
Orpohan valehtee suut ja silmät täyteen. Asiantuntijatkin ovat sanoneet, että työttömyys ei ole vielä lähtenyt laskuun, mutta Orpon mukaan on.
Petterin 50 vuoden velkajarru on petskun mielestä turhaa, rahaa on...siis rikkaille.
Lindtman on huvittava tyyppi, mopopojan pää aikuisen miehen kropassa.
Pieni mies puhumassa isosta kuvasta 😁
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Antti tyhjensi jo pajatson.
Ainoa minkä demaritorakat osaa tyhjentää, on muiden taskut ja lompakot.
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri puhuu asiaa. Minulle tulee turvallinen olo kun A. Petteri Orpo on äänessä.
🤣 niin varmaan juu
Vierailija kirjoitti:
Voi pikku 🐷 Petteri. Taas jäi ilta 💊 ottamatta
Petulius: väitän, että yhteisöveron alennus on nyt jo vaikuttanut investointeihin, minä väitän puolestaan, että sinä taidat vähän juksata, kuten tavallista. Orpo veti ässän hihasta, ja otti PAPERIN kehiin :D