Nainen, kuinka paljon kulutat vuodessa rahaa kampaajalle?
Kun monesti naiset sanovat että kampaajalle kuluu paljon rahaa niin paljonko sitä kuluu vuodessa? Mulla kuluu miehenä pelkkään hiusten leikkaukseen noin 400€ vuosi, värjäys päälle.
Kommentit (128)
Käyn n.6-7viikon välein leikkaamassa (en värjää) ja maksaa n.60e kerta.
En ole ikinä ennen laskenut, mutta nyt laskin että 267 euroa menee vuodessa. Lyhyt kampaus, leikkaus kuuden viikon välein. Ei värjäämistä.
0€. Laitan itse hiustenpidennykset. Materiaalit Temusta.
160€
4 x vuodessa käyn leikkauttamassa hiukset. Mul on siitä hyvät hiukset et ne asettuu ihan vaan kampaamalla siten kuin ne haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kuluu miehenä nolla euroa, parinkympin hiusleikkuri on säästänyt mulle hintansa jo moneen kertaan kun itse sen avulla leikkelen hiukseni, sen mitä niistä nyt on edes jäljellä.
Mulla kuluu naisena myös 0 euroa, mulla on pitkät hiukset eli tasaan latvat itse.
Mulla kuluu muuna myös 0 euroa, meillä alieneilla ei ole karvoj... uhups, ai niin sitä ei olisi saanut kertoa ihmiskunnalle, nyt tuli lähtö emoalukselle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä pikkukaupungissa ei kampaamohinnat ole niin korkeita. Permanentti kerran vuodessa ja vaaleita raitoja pari-kolme kertaa vuodessa: yhteensä n. 260 €.
Ja ohuet luiro hiukseni tarvitsevat nuo käsittelyt, en niistä luovu.
Permanetti+värjäys ohentaa hiuksia ennestään rasittamalla päänahkaa
Ei ohenna. Ja varsinkin raitoja laitettaessa väri ei edes kosketa päänahkaa. Väri on foliopaperin sisällä. Huomaa, ettet ole kampaajalla käynyt.
Minulla on vakioaika kerran kuukaudessa kampaajalle. Lasku on 150 - 280 euroa kerta, riippuen mitä tehdään. Lisäksi on 3 - 5 tilaisuutta vuodessa, joihin haluan, että kampaaja tekee minulle kampauksen. Eli rahaa menee vuodessa noin 3.000 euroa kampaajalle.
Mainittakoon, että minulla on pitkät hiukset ja työ, jossa kuuluu olla huoliteltu ja edustava. Uskon, että kampaajalle maksamani huomattava summa on investointi, joka on maksanut itsensä takaisin provisioiden ja tulospalkkioiden kautta. Homssuisena en olisi tehnyt niin monia sopimuksia ja kasvattanut suhdeverkostoani samassa mittakaavassa.
N34
Permanetti+värjäys ohentaa hiuksia ennestään rasittamalla päänahkaa