Poikani turvaruoka koulussa on uunimakkara
Joka päivä pitää saada juustoista uunimakkaraa ja perunamuusia. Muuten ei tule koulunkäynnistä mitään.
Kommentit (42)
Mummon tekemät lihapullat on meidän turvaruoka. Voisivat koulun keittiöltä nopeasti kipaista hakemaan mummolasta tuoreet pullat ennen ruokailua. Ei niitä mikrolla saa lämmittää. Ihan siinä koulun vieressä asutaan!
Vierailija kirjoitti:
Mikä vttu on turvaruoka?
Tulee turvaton olo ja ahdistus jos joutuu syömään mitä tarjotaan. Jos olisin vielä koulussa olisi minun turvaruoka pizza tai hampurilainen oikealta grilliltä ja pizza pizzeriasta. Lapset on niin huonosti kasvatettu, vaikka vanhemmalla on Asperger, että ovat syöneet kaikkea mitä on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä voi päättää? Koulussa syödään sitä mitä siellä tarjotaan
Hei kuule, nyt elät ajastasi jäljessä. Tuo oli vanhaan aikaan. Joskus kun meillä oli Kekkonen ja markka.
Vierailija kirjoitti:
Makkaraa, jossa on lihaa 17 %.
Ei aloittaja sanonut että just HK:no blöötä pitää olla. On niitä muita makkaroita joissa on lihaa enemmän
Vierailija kirjoitti:
Mun siskon äidin mies söi mun turvavanukkaat. En oo nukkunu viikkoon, vieläki ihan shokissa.
😂😂
Tämä maailmanmeno on muuttunut ihan kamalaksi. Jopa aikuisena työssäkäyvänä alkanut ahdistaa, millaiseksi yhteiskunta on muuttunut ja muuttumassa. En ihan oikeasti näe erityisen valoisaa tulevaisuutta näille uusille sukupolville.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta? Mulla sama. Plus sixpäkki sandelsia. Muuten ei tuu hommista mitään.
Sama täällä. Tosin ei hommista tule sen jälkeenkään mitään.
Mä menen ravintolaan ja tilaan turvaruuan, niin mitä saan? Sanon nimenomaan, että Halsuan turvaruokaa. Niin saanko kalapuikkoja ja ketsuppia? Pelkkiä makarooneja voilla?
Ei helvata kyllä Suomen opetus viranomaiset käy hitaalla, kun tällaisen keksineet.
Syökö ne muut oppilaat siinä vieressä sitä sitä turvatonta ruokaa? Pinaattikeittoa, perunoita ja lihakasiketta vai kansa ja riisiä?
Saako he sit hepulin kun syö turvatonta ruokaa? Vai alkaako hekin vaatimaan turvaruokaa?
Entäs kun noi muksut menee inttiin, niin saako he sielläkin turvaruokaa, ettei tule kasarmilla turvaton olo? Ja mitäs sit siel metsäleirillä? Tuoko äiti sinne turvaruokaa, että sissi jaksaa taistella?
Tää maa on niin menetetty näille höpinöille, et voi tsiisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vttu on turvaruoka?
No, muksut ahdistuu koulussa, jos ne ei saa haluamaansa ruokaa, siis sitä samaa vaikka koko ajan, kuten kalapuikot ja pitää olla ketsuppia jne.
Se on nyt sit turvaruoka. Näin meidän höperöt ammattilaiset ovat nyt määrittäneet.
Iltalehdessä oli tästä tänään juttua.
lapseni kertoi kaverinsa saa päiväkodissa aina kaakaota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta? Mulla sama. Plus sixpäkki sandelsia. Muuten ei tuu hommista mitään.
Sama täällä. Tosin ei hommista tule sen jälkeenkään mitään.
Ei se haittaa. Pääasia, että on nauttinut edes jotain mieleistä.
Sen jälkeen voi mennä lepäämään lepäämistilaan. Se on turvallinen tila, missä kukaan ei vaadi mitään ylimääräistä.
Ja tähän päälle vielä se, että nykyään joutuu puhuttelemaan koulukavereita ja/tai työtovereita eri sukupuolella, mitä he fysiologisesti selvästi edustavat. Siis helv etti sentään; kaikenlaista joutavaa esittämistä koko elämä nykyään. ”Anna ne avaimet sille uudelle työntekijälle, se on se mies, jolla on aika isot rinnat ja naisellinen ääni”
Uunimakkara ja perunamuusi ovat herkkuruokaa😋
Meidän iskä söi teidänkin lastenne turvaruoat.
Onko sitten normaaliruoka vaararuokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti on turvaruoka???
No sitä tässä varsin moni ihmettelee. Seuraavaksi sitten turvahuoneet kaikille oppilaille, jossa on oma turvahenkilö.
Siihen se johtaa vähitellen. Turvakoulut, turva-opettajat, turva-kaverit, lopulta koulu ei kelpaa koska ei ole turvallinen sekään.
Kun sen perusmenun hakkaa nyrkillä päin kakaran turpaa, niin seuraavana päivänä jonottaa ihan muiden mukana. Loppuu nämä paskapuheet yksi kerrallaan.
No sitä tässä varsin moni ihmettelee. Seuraavaksi sitten turvahuoneet kaikille oppilaille, jossa on oma turvahenkilö.