Naisten kauhu-tila
Miksi naiset kauhistuessaan laittavat suun käden eteen? Kirkumisen ymmärrän. Se on eräänlainen alkukantainen hätähuuto että tulkaa joku pelastamaan. En ole ikinä nähnyt että kukaan mies laittaisi kättä suun eteen "kauhistuessaan", enkä toisaalta ole nähnyt miehen ikinä kirkuvankaan kun sattuu "jotain".
Kommentit (8)
Äitisi on monesti sanonut, ettet saa kulkea alasti hänen kodissaan. Housut jalkaan ap, niin äitisi ei tarvitse kirkua joka välissä.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä naiset?
No äitini lähinnä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä naiset?
No äitini lähinnä.
-ap
Kysy mutsiltas. Ei me tiedetä.
No enpä ole minäkään nähnyt naisten kirkuvan muuaalla kuin jenkkileffoissa. Muista en tiedä, mutta minä en edes pystyisi kiljumaan hädän hetkellä. Pelästyessä ensi reaktio on jähmettyä ja olla hiljaa, jostain luolamies ajoilta periytynyt, kun marjoja poimiessa näkee sapelihammaskissan niin huutaminen ei ole se paras keino selviytyä.
Erilaisissa pelottelu prank-videoissa näkee kyllä paljon kirkuvia miehiä. Jotkut kirkuu pelästyessään kovempaa kuin naiset.
No olen minä nähnyt kun mies tai itseasiassa useampikin "kirkuu" eli matalammasta äänestä johtuen huudahtaa/karjahtaa pelästymisen takia. Käden suun eteen laittaminen on taasen tiedostamaton ele olla puhumatta/huutamatta jskn tilanteessa.
Kysy saman tien miksi miehet toisinaan raapivat killivatsaansa, en ole naisten nähnyt tekevän niin.
Vierailija kirjoitti:
Erilaisissa pelottelu prank-videoissa näkee kyllä paljon kirkuvia miehiä. Jotkut kirkuu pelästyessään kovempaa kuin naiset.
Kuulostaa aika matalatestoiselta homolta nyt kyllä tässä tämä "miesten" kirkuminen.
Ketkä naiset?