Miten asustaa tämä mekko?
https://www.zalando.fi/culture-cudaiva-antoinett-dress-paitamekko-blue-…
Kengät? Minkä väriset sukkikset? Talvella ja syksyllä käytössä.
Kommentit (33)
Nuden väriset tai ruskeat saappaat, nilkkurit tai muut kengät.
Sellainen konjakinruskea sopii hyvin esim kengät ja laukku. Laittaisin mustat sukkikset.
Nuden tai beigen väriset korkkarisaapikkaat ja laukku. Olkikorvikset tms. erikoisemmat mutta laukkuun ja saappaisiin sopivat, niin tulee vähän luontoa mukaan, ja persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Mustana menisi hautajaismekkona, mutta ei muuhun käyttöön.
Sulleko tätä ollaan hankkimassa?
Faith kirjoitti:
Onpa kaunis ja kauniin värinen, juuri tuo sininen. Talvella mekon kanssa sopii vaikka ruskeat tai mustat nahkanilkkurit.
Hyi... minkäänväriset nilkkurit ei sovi mekon kanssa. Nilkkurit on ruminta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Nuden tai beigen väriset korkkarisaapikkaat ja laukku. Olkikorvikset tms. erikoisemmat mutta laukkuun ja saappaisiin sopivat, niin tulee vähän luontoa mukaan, ja persoonaa.
Olkikorvikset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käytä rumia mekkoja edes hautajaisissa.
No vittuako sitten kitiset siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käytä rumia mekkoja edes hautajaisissa.
No vittuako sitten kitiset siellä.
Ihan vain sinun kiusaksesi.
Jatka vaan. Pysyypähän etusivulla
Konjakinruskeat nahkasaappaat ja laukku.
Ihanan värinen. Mä laittaisin konjankiruskeat polvipituiset saapikkaat ja laukun ja ehkä vyön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkikorvikset?
Siis himmelit korviin. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkikorvikset?
Juu, jotain erikoisempaa. Oljesta tms. luonnonmateriaalista itse tehdyt. Tukka nutturalle ja korvikset ja saappaat esille. Mekkohan on kauhtana
Vierailija kirjoitti:
Hyi, onpa ruma "mekko". Katoin eka että työtakki ja sellaisenakin susiruma. Tuolleen suomalaiset pukeutuu ja vielä kehtaa ilmotella, että pukeudun vaan mekkoihin. :D Jepjep. Naisellisuutta tuossa ei ole ripaustakaan. Eipä sitä asusteet pelasta.
Suomalaiset?
Mulla ei ole yhtäkään "paitamekkoa".
BTW, onko pakko olla naisellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkikorvikset?
Juu, jotain erikoisempaa. Oljesta tms. luonnonmateriaalista itse tehdyt. Tukka nutturalle ja korvikset ja saappaat esille. Mekkohan on kauhtana
Ai, minusta tuo mekko on just hyvä perusmekko eikä mikään kauhtana. Siksi kyselenkin ideoita asusteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tylsä ja tätimäimen mekko. Värikin on synkkä.
Sinä(kään) et vastannut kysymykseen :)
Tykkään enemmän tuosta coffee bean -värisestä. Sininenkin on nätti, enemmän virallisen oloinen.
Melko vaalea harmaa sopisi tuohon värikaveriksi. Ja okra.
Onpa kaunis ja kauniin värinen, juuri tuo sininen. Talvella mekon kanssa sopii vaikka ruskeat tai mustat nahkanilkkurit.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/