Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttoaineen hinta kohoaa lähiviikkoina vuoden 2026 ennätykseen, kiitos perussuomalaiset

Vierailija
02.09.2026 |

Mitä sanoo äänestäjät kun polttoaine maksaa reilusti yli 2.5 euroa litralta? 

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnalla ei ole merkitystä, ajamme niin vähän. Pääasia ettei pakoteta vaihtamaan sähköön niin kaikki on hyvin.

Terv. 7000km/vuosi

Vierailija
42/63 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki haluaa dieselmaasturin :D 

Ootte ihanan hupsuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi lukea ketjua, mutta joko on tullut selityksenä; mutku Sanna, mutku vihervassarit, mutku kuka muu tahansa, mutta me perdut emme ota vastuuta?

Vierailija
44/63 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa hinta on jo pitkään on ollut ennätyslukemissa koko Euroopan tasolla. Miksi aina Suomen täytyy olla ykkösenä näissä tilastoissa?

Vierailija
45/63 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh kannatti häätää teboil

Vierailija
46/63 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

datakeskukset nostaa sähkönkulutusta 40%

hölmö lammaskansa maksaa

Vierailija
47/63 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä svittua?  Hinaaja ja dumbohan lupasi meille euron pensaa, mites tässä nyt taas näin kävi?

Vierailija
48/63 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinnalla ei ole merkitystä, ajamme niin vähän. Pääasia ettei pakoteta vaihtamaan sähköön niin kaikki on hyvin.

Terv. 7000km/vuosi

Ja seuraavassa kommentissa sähköautolla ei tee mitään kun ei pääse joka päivä kusematta Hangosta Nuorkamiin ja takaisin.

Persulla maalitolpat siirtyy samaa tahtiin kuin takki kääntyy.

Vierailija
49/63 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin just dieselveijojen itkulle iltapäivälehdessä kun on niin kallista ja kukaan ei halua ostaa sitä paskaa dieselautoa pois kunnon hinnalla :D

Naurattaako sinua myös ruoan hinnan nousu, kun kuljetuskustannukset lähikauppaasi raketoivat?

Vierailija
50/63 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kaikki haluaa dieselmaasturin :D 

Ootte ihanan hupsuja

No ei tietenkään kaikki halua. Mutta ilmeisen moni haluaa, kun ne menee niin kovasti kaupaksi. Hupsua on kuvitella, että kaikki haluaa sähköauton. 

Vierailija
51/63 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin just dieselveijojen itkulle iltapäivälehdessä kun on niin kallista ja kukaan ei halua ostaa sitä paskaa dieselautoa pois kunnon hinnalla :D

Mitä nauramista siinä on? Ja mitä nauramista on sähköautojen akkujen korjaus kiellolle? Mitä helvettiä nykyisin naureskellaan toisten ahdingolle joka ei ole itse aiheutettu. Pitää varmaan ruveta naurekelemaan kaverille joka on uponnut jäihin ja huutaa apua kun itse on mailla. 

Vierailija
52/63 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

persujen "lupauksiin" ei kannata kenenkään luottaa koskaan

Takinkäännön Suomenennätyksen he ainakin rikkoivat. Leikkasivat äänestäjiltään

Vierailija
53/63 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki huoltoasemalla olijat kiittivät perussuomalaisia!

Vierailija
54/63 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on puhuttu vuosikymmeniä ja silti tulee yllätyksenä. Polttoainetta ei riitä ikuisesti. Viimeiset pisarat ne vasta kalliita onkin.

Höpö höpö, öljyä löytyy aina vaan lisää ja lisää. Ensimmäisten kouhottajien mielestä öljy olisi loppunut jo 70-luvulle mennessä.

Vierailija
55/63 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nuo persut kyllä vaikutusvaltaisia politikkoja, kun saavat koko maailman bensan hinnan tappiin ja inflaatiokin on maailmanlaajuinen.

Persuthan syyttivät Sannaa tästä ja itse olivat vaatimattomampia ja lupasivat bensaa eurolla. Siihen ei maailman hinnat vaikuta. koska se on kansallisesti päätettävissä.

Laitapa se linkki, jossa perussuomalaiset lupaavat euron bensaa. Jo etukäteen kiittäen...

Itse olen ainakin näitä videoita nähnyt. Persut niitä varmaan innolla poistelee että ei löydy enää mistään. 

Vierailija
56/63 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut pettää aina.

Vierailija
57/63 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nauramista siinä on? Ja mitä nauramista on sähköautojen akkujen korjaus kiellolle? Mitä helvettiä nykyisin naureskellaan toisten ahdingolle joka ei ole itse aiheutettu. Pitää varmaan ruveta naurekelemaan kaverille joka on uponnut jäihin ja huutaa apua kun itse on mailla. 

Teikäläiset kuitenkin solvaa ja halveksii työttömiä, vaikka sekään ei nykytilanteessa ole itse aiheutettu tila. Sellainen negatiivisuus leviää ja myrkyttää koko yhteiskunnan ilmapiirin läpikotaisin.

Vierailija
58/63 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nuo persut kyllä vaikutusvaltaisia politikkoja, kun saavat koko maailman bensan hinnan tappiin ja inflaatiokin on maailmanlaajuinen.

Persuthan syyttivät Sannaa tästä ja itse olivat vaatimattomampia ja lupasivat bensaa eurolla. Siihen ei maailman hinnat vaikuta. koska se on kansallisesti päätettävissä.

Laitapa se linkki, jossa perussuomalaiset lupaavat euron bensaa. Jo etukäteen kiittäen...

Itse olen ainakin näitä videoita nähnyt. Persut niitä varmaan innolla poistelee että ei löydy enää mistään. 

Sinä nyt näet persuja joka paikassa missä muut eivät joten sinun näkemäsi ei ole kovin luotettavaa.

Vierailija
59/63 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki "riikka" kavereineen lupasi PENSAN HINTA -kampnjassa tekeväns bensasta halvempaa. SItten "riikka" totesi, ettei voikaan asialle mitäää. Persut hurrasivat.

Vierailija
60/63 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä nyt näet persuja joka paikassa missä muut eivät joten sinun näkemäsi ei ole kovin luotettavaa.

Kirjoita googleen: Miko ja euron bensa niin löydät niitä itsekin. 

Kivaa päivää sulle näiden videoiden parissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän