Pizza yön yli pöydällä 8h, söisitkö?
Päällä ählypizzerian kinkkua, ananasta ja aurajuustoa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Ei, ruokamyrkytys
Sellanen vauvamaha sieltä!
Yrjöäisin jo ajatuksesta, että oon erehtynyt ostamaan pizzaa, jossa on kinkkua ja ananasta...
Miettikääpä kuinka kauan vastaavia tuotteita saatetaan seisottaa jossakin kaupan vitriinissä.
saattaisinpa vetäistä, ainakin sitä leipäosiota reunasta...
Vierailija kirjoitti:
Yrjöäisin jo ajatuksesta, että oon erehtynyt ostamaan pizzaa, jossa on kinkkua ja ananasta...
Ajatuskin jostain kinkkusuikalepizzasta etoo. Eri asia, jos kyse olisi kunnollisesta italialaisesta prosciuttopizzasta.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä kuinka kauan vastaavia tuotteita saatetaan seisottaa jossakin kaupan vitriinissä.
Voi vttu sä olet tyhmä...!
Söisin ja olen syönytkin kymmeniä kertoja
Kyllä oon syöny useinkin, ei oo tullu vatsavaivoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu sä olet tyhmä...!
En suinkaan, vaan entinen kaupan työntekijä.
Jos olisi kesähelteet niin en söisi. Liha pilaantuu aika nopeaan. ITse syön lähinnä kasvispizaa eli juustoa, tomaattia yms. sitä syön myös kesällä vaikka pöydälle unohtuneena. Tässä ollaan edelleen XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuskin jostain kinkkusuikalepizzasta etoo. Eri asia, jos kyse olisi kunnollisesta italialaisesta prosciuttopizzasta.
Prosciutto on ihan järkyttävän hajuinen lihatuote. Se jos joku etoo.
Vierailija kirjoitti:
Söisin, jos ei ole majoneesia.
Majoneesi on vaan öljyä ja kanamunia. Kyllä minä olen syönyt huonelämpöisiä keitettyjä kananmunia.
Ei, ruokamyrkytys