Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tekosyyllä voi olla juomatta?

Vierailija
28.05.2007 |

Polttarit tulossa, ja raskaus niin alussa etten halua kertoa. Onko hyviä ideoita, millä voi selittää juomattomuuden?

Antibioottikuuri olis kai hyvä, mutta millä sairaudella? Kun mitään näkyvää ei oo....

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaan omat juomat, kaada vieräriin ja täytyä vedellä. Tilaa baarissa kokista (näyttää kossukolalta) näin mä tein kaverin polttreissa kun olin raskaana

Vierailija
22/32 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitin kossuvissyksi ja läpi meni. Ja koska oli pahoinvointia, olin myös vessassa loppuillasta oksentamassa... Oli aika iso ylläri, kun kerroin myöhemmin totuuden :)

Jos on muuta hulinaa paljon, ei muut väkisin huomaa sun touhujas. Tosin joka porukkaan mahtuu se yksi kyttääjä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oon juonu myös niitä Kopperbergin alkoholittomia siidereitä, se " alkoholiton" lukee niin pienellä, että harva sitä tulee huomanneeksi.

Voithan myös täyttää tyhjän viinipullon alkoholittomalla viinillä!

Lisäksi aattelin täyttää jonkun pienen kossupullon vedellä ja kaataa siitä spriten sekaan.

Mulla on siis sama tilanne kun ap:lla, enkä todellakaan halua paljastaa vielä olevani raskaana. Keskenmenon vaara on tässä vaiheessa vielä niin suuri, että inhottavaa alkaa sitten selittelemään myöhemmin, miksei enää olekaan raskaana. Jos siis jotain kävisi.

Jostain kumman syystä nyt touko/kesäkuussa on ihan hirveästi juhlia. Yleensä ei ole mitään. Parit tuparit, häät, polttarit, sitten vielä juhannus. Sen jälkeen raskaus on jo niin pitkällä, että sen voi jo varmasti paljastaakin.

Vierailija
24/32 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on...

Vierailija
25/32 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat pullot on kohtuullinen vinkki silloin kun se on mahdollista. Mun mielestä hankalinta on ravintolapöydässä. Mä olen ystäväpiirissä tunnettu hyvän viinin nauttijana, joten yleensä aina sen lasillisen joisi ainakin. Mä olen tehnyt niin, että olen tilannut sen 12 cl tai pienen kaadon pullosta, mutta jättänyt sitten juomatta.

Samoin yleisissä skumppatarjoiluissa jos ei ole alkoholitonta heti tarjolla, niin olen ottanut maljan ja nostanut huulilleni ja " unohtanut" sen sitten jonnekin pöydälle.

Työjutuissa on se hyvä puoli, että aina voi olla autolla. Ystäväpiirissä ei voi olla oikein autolla kun kaikki ihmettelisi, että miksi tulit niin lyhyen matkaa autolla...

Mutta toi tulehdus on hyvä ja sen voi kuiskata vähän nolona...

Vierailija
26/32 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kulttuurissa on ongelma jos on juomatta. Mitähän se meistä kertookaan..?

Vierailija
27/32 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

36

Vierailija
28/32 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on feikannut juomista, jos on juovinaan. Muutenhan joku saattaisi ajatella, että olet ollut alkuraskaudessa kännissä. En siis pidä tuota feikkausjuomisvinkkiä hyvänä.

Vierailija
29/32 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille tavallisesti alkoholi maistuu, kun juhlimassa ollaan. Toisaalta luulen kyllä, että esim. myös niissä maissa, joissa viiniä käytetään ruokajuomana, yhtäkkinen juomattomuus saattaa herättää huomiota.

Vierailija:

Vierailija
30/32 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monesti muut eivät osaa juhlia, jos yksi porukasta ei dokaa. Hän muka tarkkailee muita, eikä tunnelma pääse riehaantumaan... Änkyräkännin ihannointi on iso juttu, ja erityisesti polttareissa tuppaa olemaan sellainen meininki.

Muuallahan maailmassa naiset eivät juo. Lasin viiniä tai pari, mutta ei mitään koko pulloa ja kirkkaita vielä päälle.

Vierailija
31/32 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittää sitten myöhemmin, että joi alkoholittomia juomia koko illan. Tiedän useammankin tapauksen tuttavapiiristä, jotka ovat halunneet osallistua juhliin, ja esittäneet juoneensa alkoholia ja myöhemmin paljastaneet olleensa raskaina. Ei minusta mitenkään outoa.

Jos joku ei usko selitystä, on ihan oma ongelmansa.

Vierailija
32/32 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ei tarvitse vaivata päätäni moisilla ongelmilla, koska en yleensäkään juo alkoholia, niin ei tarvitse teeskennellä sellaista.

Voithan aina sanoa että olet ottanut nyt alkoholittoman linjan koska yritätte lasta miehen kanssa. Silloin jo on hyvä jättää viinakset muille viinasieppomammoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan