Ärsyttää kun miehet eivät tajua, että en ole hyvinpukeutuvana kiinnostunut farkkuja tai collareita käyttävistä miehistä
Joku tuulitakin ja lenkkareiden käyttäminen muualla kuin lenkillä ei herätä kiinnostusta.
Ymmärräkään, että samanlainen estetiikan taju viehättää. Jos henkilö panostaa pukeutumiseen, hän haluaa toisenkin panostavan. Tämä ei tarkoita välttämättä kalliita vaatteita, vaan oikeita materiaaleja ja leikkauksia, itselleen sopivia värejä ja ehkä luovaa yhdistelmistä.
Kommentit (56)
Gollegehousut ei ole hyvää pukeutumista. Se sopii esim. lenkille tai kotihousuiksi. Arkenakin pitää panostaa pukeutumiseen.
Tyler The Creatorilla myös upea persoonallinen tyyli
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita ensi kerran päiväkirjaasi näitä plörinöitä.
Jjuu juu... ärsyttävää kun oikeesti olenmt kaleroitunut läski.. päälleni sopii vain säkkivälineen hurput... äaa rrrr ssyyytääää 🐖
Vierailija kirjoitti:
Gollegehousut ei ole hyvää pukeutumista. Se sopii esim. lenkille tai kotihousuiksi. Arkenakin pitää panostaa pukeutumiseen.
JookInen panostakoon mihin lystää 🤑😝😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä farkkuihin pukeituneita miehiä sitten tulee sinua ärsyttämään AP? Jos Tinderissä tai vastaavassa, niin ehkä sinun pitää mainita olevasi vaatesnobi. Kadulla ketään sen sijaan ei kiinnosta mielipiteesi.
En ole tinderissä. Mua lähestytään kadulla, töissä ja kahviloissa.
Kyse on väärinkäsityksestä.
Vaikka itse kuvittelet olevasi "hyvinpukeutunut" niin miesten mielestä näytät selvästi maksulliselta.
Epäilen kyllä vahvasti. En ikinä laittaisi päälleni minihametta tai -mekkoa. Myöskään tissit tiskiin paita tai mekko ei tule kuuloon.
Ei mullekkaan olen olen jo vanha saatanan läskikasa. 🤮🤮😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas mukavuus on pukeutumisessa ihan keskeisimpiä asioita ja käytän pääasiassa collareita. En voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa jolle tämä on ongelma ja mielelläni olisin toisen rennosti pukeutuvan ihmisen kanssa. Eli ei huolta, en tuhlaisi sinun aikaa.
Tyylikkäät vaatteet ovat mukavat päällä, jos ostaa oikean kokoisia.
Tämä. Ei collarit ole mukavat verrattuna esim kunnollisiin villakangashousuihin. Laadukkaat materiaalit säätelee lämpötilaa aivan eri tavalla kuin puuvilla yleensä tai collegekangas erityisesti.
Itse ihastuin mieheeni aikanaan lisää kun kävi ilmi, ettei se koskaan pidä urheiluvaatteita muuta kuin urheillessa. Koska niitä saa pitää treenatessa ihan riittämiin.
Hyvä pukeutuminen osoittaa että ymmärrät sekä laadun että mukavuuden päälle ja ennen kaikkea kunnioitat paitsi itseäsi, myös seuraasi.
Tässä miehiä ja naisia, joilla kiva tyyli
Jos 80v miehellä on collarit, niin kyllä sitten kiinnostaa, eikö vaan.
Tyylilyyli
On hälle pinta-alaa runsaasti siunattu,
Ja pienet varpaan välinsä on vanuttu
Kun tämä tyrmäys lähtee kylälle,
Siirtyy joka jätkä tanssisalin perälle
Ei tyylikursseilla hän rahojansa pihtaa
Kun illan jahti alkaa heittää koltun niskaan
Tää ulkonäköni mun uhkea se kannustaa
Mä kaunis olen ja sen heti itse tunnustan
Päivästä päivään ja yöstä yöhön
Tyylilyyli metsästää
Tämä naaras saalistaa
Kireät tukiliivit yllensä taas lykkää,
Hoikkana olosta niin kovasti kun tykkää
Ei painonvartijoissa tarvi minun olla
Näyttää hän vakavasta taso sata nolla
Jos ei nyt Reetui satu taivaalta satamaan
Lyylillä tällä on viimeinen sana taas
Edessä muutto aina Rymättylään saakka,
Kun haluun olla kylän ainoo läski naakka
Tyylilyyli metsästää
Tämä naaras saalistaa
Jehojen luvattu maa edessäni avautuu
Ja kaikki sodankäynnin niksit mieleen palautuu
Tunnen kun seksuaalisuuteni mun vapautuu
Ei tähän sissi iskuun kukaan osaa varautuu
Tää keiju hento yli tanssilavan liitää
Käy kiinni uhriin häntä kainosti niin kiittää
Ja parin jumalaisen yhdessä he liitää
Muinainen rituaali heidät yhteen liittää
Tyylilyyli metsästää
Tämä naaras saalistaa
Tyylilyyli metsästää
Tämä naaras saalistaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas mukavuus on pukeutumisessa ihan keskeisimpiä asioita ja käytän pääasiassa collareita. En voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa jolle tämä on ongelma ja mielelläni olisin toisen rennosti pukeutuvan ihmisen kanssa. Eli ei huolta, en tuhlaisi sinun aikaa.
Tämä. Ei collarit ole mukavat verrattuna esim kunnollisiin villakangashousuihin. Laadukkaat materiaalit säätelee lämpötilaa aivan eri tavalla kuin puuvilla yleensä tai collegekangas erityisesti.
Itse ihastuin mieheeni aikanaan lisää kun kävi ilmi, ettei se koskaan pidä urheiluvaatteita muuta kuin urheillessa. Koska niitä saa pitää treenatessa ihan riittämiin.
Hyvä pukeutuminen osoittaa että ymmärrät sekä laadun että mukavuuden päälle ja ennen kaikkea kunnioitat paitsi itseäsi, myös seuraasi.
En viihdy minkäänlaisissa suorissa housuissa enkä myöskään pidä niitä hyvännäköisinä muilla. Jokaisella saa olla oma makunsa ja tyylinsä, ja on sekä mautonta että tyylitöntä tulla tuputtamaan omia valintojaan muille ainoina oikeina. Jonkun toisen collarit on ihan yhtä hyvä valinta kuin sinun villakangashoususi, aika harvoihin tilanteisiin kun nykyisin vaaditaan tietynlaista pukeutumista.
Mulle ei niin väliksi, miten meillä kotona pukeudutaan, tai mökillä, tai kauppareissulle, mutta jos mennään minnekään muualle, pitää osata pukeutua siistimmin ja tilanteen mukaan. Esim. "Tervetuloa rennoille 50-vuotisjuhlilleni - päivänsankari ei pukeudu tummaan pukuun, joten ethän sinäkään" ei missään nimessä tarkoita, että paikalle lampsitaan kauhtuneissa kollareissa ja paskaisissa lenkkareissa, vaikka kuinka lukee, että rennot juhlat kyseessä eikä pukupakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä miehiä ja naisia, joilla kiva tyyli
Joo, "persoonallisia". :D Hirveetä pa**aa, ei mitään tyyli tajua. Tätä samaa epäkäytännöllisyyttä kuin nykyään kaikki muotinäytöset täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viihdy minkäänlaisissa suorissa housuissa enkä myöskään pidä niitä hyvännäköisinä muilla. Jokaisella saa olla oma makunsa ja tyylinsä, ja on sekä mautonta että tyylitöntä tulla tuputtamaan omia valintojaan muille ainoina oikeina. Jonkun toisen collarit on ihan yhtä hyvä valinta kuin sinun villakangashoususi, aika harvoihin tilanteisiin kun nykyisin vaaditaan tietynlaista pukeutumista.
Yök. Tilannetajuton kollariaikuinen. Et varmaan viihdy myöskään hyvälaatuisissa t-paidoissa, vaan pitää olla jokin bändi-t-paita päällä, ettei hierrä ihoa ikävästi... Suomalaiset ovat tosi tyylitajuttomia. Yleensä tosin perusteluna se, ettei ole varaa hienoihin vaatteisiin kuin se, ettei viihdy parempilaatuisessa. Jepjep... Se kirkkaan pinkki yksisarvisen kuvalla varustettu t-paita oli varmasti hurjan paljon halvempi kuin jokin yksivärinen, tyylikkään sävyinen (huom! Myös vaaleanpunaista on eri sävyjä kuin se halpista huutava shokkisävy) versio.
Vogueen päätyminen kertoo nimeomaan siitä, että henkilön tyyli, imago tai pukeutuminen on noteerattu muotimaailmassa. Muoti ja tyyli eivät ole täysin sama asia, mutta tyylikkyys ei myöskään tarkoita vain ajatonta tai kaikkien mielestä hyvännäköistä pukeutumista. Jos tunnettu henkilö päätyy toistuvasti maailman arvostetuimpaan muotilehteen pukeutumisensa vuoksi, kyse ei ole enää sattumasta tai yksittäisestä stailauksesta. Se on osoitus poikkeuksellisesta visuaalisesta karismasta ja kyvystä hallita omaa imagoaan.