Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun miehet eivät tajua, että en ole hyvinpukeutuvana kiinnostunut farkkuja tai collareita käyttävistä miehistä

Vierailija
02.09.2026 |

Joku tuulitakin  ja lenkkareiden käyttäminen muualla kuin lenkillä ei herätä kiinnostusta.

Ymmärräkään, että samanlainen estetiikan taju viehättää. Jos henkilö panostaa pukeutumiseen, hän haluaa toisenkin panostavan. Tämä ei tarkoita välttämättä kalliita vaatteita, vaan oikeita materiaaleja ja leikkauksia, itselleen sopivia värejä ja ehkä luovaa yhdistelmistä.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä miesten, joista et ole kiinnostunut, pitäisi pukeutua sinun makusi mukaan?

He lähestyvät minua. Heillä ei ole mitään mahdollisuuksia sen takia, kun pukeutuvat miten pukeutuvatkaan. Jos pukeutuisivat hyvin, voisin ollakin kiinnostunut.

Vierailija
22/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliisti pukeutuminen ei kerro ihmisestä mitään, Ted Bundykin pukeutui hienosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä farkkuihin pukeituneita miehiä sitten tulee sinua ärsyttämään AP? Jos Tinderissä tai vastaavassa, niin ehkä sinun pitää mainita olevasi vaatesnobi. Kadulla ketään sen sijaan ei kiinnosta mielipiteesi.

En ole tinderissä. Mua lähestytään kadulla, töissä ja kahviloissa.

Ei lähestytä.

Vierailija
24/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin ostat mieleisesi miestenvaatteet kaupasta ja menet naimisiin niiden kanssa, luonnehan ihmisessä on ihan sivuseikka. Monenkin hupparin sisässä voi olla kultainen sydän ja kalliin puvun sisällä totaalinen narsisti.

Pukeutuminen kertoo paljon ihmisen luonteesta.

Kuten mitä?

Vierailija
25/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ei haittaa, vaikka itsekin panostan omaan pukeutumiseeni. Farkut miehellä on kivat siistillä paidalla. Collarit vapaalla on seksikkäät seksikkään miehen päällä. Juhliin on jokainen mieheni osannut laittaa puvun. Pääasia että miehillä on puhtaat ja ehjät perusvaatteet ja tilannetaju miten pukeutua.

Vierailija
26/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta sinä tai rytkysi.

Miksi nämä miehet tulee sitten aina ensimmäisenä kehumaan tyyliäni? 

On aivan eri asia kehua jotain tyyliä naisen päällä kuin itse pukeutua samalla tavalla. Jos itse kiinnostun "hilja maitotyttö" -tyylisistä naisista, niin en kai minä itse samaa tyyliä noudata miehenä?

Vierailija
27/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja tai collareita käyttävät miehet eivät puolestaan ole kiinnostuneita kävelevistä vaateripustimista joten kumpikaan ei menetä mitään.

Vierailija
28/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei pukeutuminen ole tärkeää eivätkä kaikki välttämättä tunnista sinua tyylikkääksi. Etenkin, jos olet persoonallinen pukeutuja etkä pukeudu kuten muut tänä päivänä, voivat jotkut saada sinusta kuvan, että vedät päälle mitä tahansa kunhan vaatteet on. Ihmeellisiä ovat valituksen aiheet, itselläni on esimerkiksi vahvasti erilainen tyyli töissä ja vapaa-ajalla ja itseäni viehättää miehillä eniten rento pukeutuminen.

Vierailija
29/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan eri asia kehua jotain tyyliä naisen päällä kuin itse pukeutua samalla tavalla. Jos itse kiinnostun "hilja maitotyttö" -tyylisistä naisista, niin en kai minä itse samaa tyyliä noudata miehenä?

Eihän sitä tiedä ellet kokeile. 

Vierailija
30/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä farkkuihin pukeituneita miehiä sitten tulee sinua ärsyttämään AP? Jos Tinderissä tai vastaavassa, niin ehkä sinun pitää mainita olevasi vaatesnobi. Kadulla ketään sen sijaan ei kiinnosta mielipiteesi.

Kyse on väärinkäsityksestä. 

Vaikka itse kuvittelet olevasi "hyvinpukeutunut" niin miesten mielestä näytät selvästi maksulliselta.

Vierailija
31/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sillä Hilja-maitotytöllä oli se mies. Pukeudu kuin tämä mies.

Vierailija
32/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on väärinkäsityksestä. 

Vaikka itse kuvittelet olevasi "hyvinpukeutunut" niin miesten mielestä näytät selvästi maksulliselta.

Epäilen kyllä vahvasti. En ikinä laittaisi päälleni minihametta tai -mekkoa. Myöskään tissit tiskiin paita tai mekko ei tule kuuloon.

Vierailija
33/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hieman tutkit maailman arvostetuimpia best dressed -listoja, huomaat nopeasti, etteivät siellä kärkisijoilla olevat miehet tai naiset suinkaan pukeudu aina pukuun, jakkuun tai muuten viimeisen päälle formaaliin asuun. Farkut, collegepaidat, T-paidat, lenkkarit ja sporttisetkin vaatteet löytyvät nimenomaan erittäin tyylikkään ihmisen vaatekaapista.

Esimerkiksi Vogue’n ja GQ:n listoilla ja tyyliartikkeleissa esiintyvät jatkuvasti A$AP Rocky, Jacob Elordi, Timothée Chalamet, Pharrell Williams, Colman Domingo, Zoë Kravitz ja Ayo Edebiri sekä monet muut, jotka pukeutuvat hyvinkin usein juuri noihin vaatteisiin, joita tuossa mainitsit. A$AP Rocky voitti esimerkiksi GQ:n vuoden 2025 Style Championships -kärkisijan.

Vierailija
34/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kanssa tyylikkäänä miehenä ymmärrä, että jotkut tatuoidut ja päänsä värjänneet naiset eivät ole esteettisesti sen näköisiä, että voisin edes näyttäytyä niiden kanssa, suhde olisi ihan mahdoton.

Kun liikun naiseni kanssa ulkona, niin haluan kuinka jokainen ymmärtää meidän olevan täysin yhteensopiva esteettisesti ja laadullisesti. 

Vierailija
35/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hieman tutkit maailman arvostetuimpia best dressed -listoja, huomaat nopeasti, etteivät siellä kärkisijoilla olevat miehet tai naiset suinkaan pukeudu aina pukuun, jakkuun tai muuten viimeisen päälle formaaliin asuun. Farkut, collegepaidat, T-paidat, lenkkarit ja sporttisetkin vaatteet löytyvät nimenomaan erittäin tyylikkään ihmisen vaatekaapista.

Esimerkiksi Vogue’n ja GQ:n listoilla ja tyyliartikkeleissa esiintyvät jatkuvasti A$AP Rocky, Jacob Elordi, Timothée Chalamet, Pharrell Williams, Colman Domingo, Zoë Kravitz ja Ayo Edebiri sekä monet muut, jotka pukeutuvat hyvinkin usein juuri noihin vaatteisiin, joita tuossa mainitsit. A$AP Rocky voitti esimerkiksi GQ:n vuoden 2025 Style Championships -kärkisijan.

Se että on päässyt Vogueen ei tarkoita sitä, että olisi tyylikäs. Muodikas voi olla joo mutta muoti ei ole aina tyylikästä. Vaikka olisi kuinka tunnettu näyttelijä ja päässyt muotilehteen, ei se tee hänestä automaattisesti tyylikästä.

Vierailija
36/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä, että jotkut lapset ovat koulussa jatkuvasti collage - tai verkkarivaatteissa, vaikka ei ole urheilu- tai liikuntapäivä.  Onhan sitä ihan mukavia  muitakin housuja, paitoja ja takkeja.

Vierailija
37/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pharrell Williamsilla on aivan uskomattoman upea tyyli. Tykkään nimenomaan siitä miten sekoittaa lenkkareita, farkkuja ja katumuotia luksusmuotiin. Kaikki näyttää samaan aikaan rennolta ja tosi tyylikkäältä. Pharrell toimii myös Louis Vuittonin miestenvaatteiden luovana johtajana,

Vierailija
38/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan farkkuihin ja huppariin vapaa-ajallaan pukeutuva mies kiinnostuisi naisesta, joka valitsee seuransa pukeutumisen pohjalta? Saahan se sinulle tärkeää olla, mutta et voi olettaa, että miehet kiinnostuisivat sinusta tästä piirteestäsi huolimatta.

Vierailija
39/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lähestytä.

Vaikea varmasti tajuta, kun sua ei  lähestytä, koska pukeudut farkkuihin, lenkkareihin ja tuulitakkiin.

Vierailija
40/56 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa edes farkut! Näitä pieruverkkareissa ja lippiksissä laahustavia miehiä näkyy kaikkialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme