Pääsin työttömäksi 1.9. Minulle varattu soittoaika siirrettiin ja tänään se peruttiin kokonaan. Työnhakuni on kuitenkin voimassa.
Haettavien työpaikkojen määrä ei ole sovittu, eli työnhakuvelvoitetta ei näin ollen ole.
Olisin kyllä mielelläni keskustellut te-henkilön kanssa, mutta valitettavasti heillä on muuta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisit halunnut keskustella? Ei hänellä ole tarjota sulle mitään, ei ainakaan töitä.
Lähinnä tuon uuden työnhakuprofiilin sisällöstä ja rakenteesta olisin halunnut keskustella :).
Profiili on otettu käyttöön 1.9.
ApSitä voi muokata ihan koska tahansa. Voit tehdä sen sitten, kun joku sinuun on yhteydessä ja saat tarvitsemiasi neuvoja. Tosin on noita varmaan netissäkin tarjolla. Telkkarissakin taisi yksi päivä joku antaa ohjeita, mitä sinne kannattaa kirjoitella ja mikä on turhaa.
Muistaakseni luin jostakin, että profiili on pakollinen. Jollei sitä tee itse, niin työkkäri tekee ja julkaisee. Milläköhän ajalla ehtivät tehdä kaikille? Odotan hulluna, millainen siitä tulee - itse en aio tehdä kun ei ole suunnitelmassa.
Nuo työkkärin paikat ovat suojatyöpaikkoja. Kuten monet muutkin julkisen alan paikat.
Hae töitä ja pidä huoli että on näyttää jos sieltä TT joku kiinnostuu. Älä kerro muuta kuin että olet hakenut töitä. Ei muuta.
Koko julkinen sektori on täynnä turhantoimittajia. Osa viralla, kova palkka, pitkät lomat ja panos työhön miinus nolla.
Mielestäni aika lapsellisesti toteutettu koko profiili. Tulee mieleen Maisa-sovelluksen ensimmäiset versiot. Niissä oli kaikkia kivoja kuumailmapalloja ja lentokoneita, mutta neuvola-ajan varaaminen lapselle ei tuota kautta onnistunut.
Ap