Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***JOULUKUISET maanantaihin***

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu oli ja meni siivotessa, pyykätessä ja eilen auringosta nauttiessa, lapset tekivät omia linnunpönttöjä, joihin odotetaan kovasti asukkaita..

Tänään sataakin sitten oikein kunnolla ja ukkonen paukkuu, taitaa tulla ainakin aamusta sisäpäivä.

oma (.) Turvotus hiukan ehkä laskenut, herkkuja syönyt viikonlopun, nyt taas arkena pitis välttää oikein urakalla, lenkilläkin on tullut käytyä. Olo on hyvä, olen katsonut muutaman ilta leffankin jopa nukahtamatta!

pamela ja itu 11+0

Vierailija
2/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöksis taas iskee ajoittain, toivoin, että uuden viikon kunniaksi olis vähä parempaan päin, mutta ei vielä juhlita.

On se ihanaa kun kesä on tullu, vaikka oon kyllä myös talvi-ihminen. Pitää odottaa, että tuo kosteus vähä vähenee, niin sitten pitää mennä nuuskimaan tuoreita puita ja kasveja.

P-M rv 11+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä jyrisi ja paukkui ukkonen oikein kunnolla!! Nyt jo selkeästi kirkkaampaa täälläpäin. Eilinen oli upea ja kiva päivä PITKÄSTÄ aikaa. Vaikka aamusella olikin huono olo niin puolen päivän jälkeen olo oli normaali ihan iltaan asti!!! Tietystí käytin tilaisuuden hyväksi ja jynssäsin kämpän lattiasta kattoon, viime aikoina kun ei ole pahemmin tullut kuin pakolliset (jos niitäkään) laitettua.

Käytiin koko perhe myös uimahallissa, vanhin lapsista oppi eilen sukeltamaan ja se olikin iso ilon aihe, kun on aika paljon vettä pelännyt.. Samalla sukeltamista harjoittelivat pienemmät sisarukset ja varsinkin kaksivuotiaamme, joka ei näemmä vettä pelkää!! Sai kyllä olla koko ajan varuillaan kun toinen päätti pulahtaa veden alle innoissaan. Kivaa oli ja hereilläkin pysyin : )

Toivottavasti alkaisi jo pikku hiljaa helpottamaan. Aamulla vielä oksensin, niinkuin joka aamu : ( Senkin kestää, mutta tuolle väsymykselle voisin sanoa jo hyvästit!! Saa nähdä jatkuuko eilinen tarmokkuus vielä tänään!!

Kivaa päivää kaikille!

Liin@Lott@ rv 10+5

Vierailija
4/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen repäisin ja kerroin vihdoin ja viimein omille vanhemmilleni. Odotin melko laimeaa suhtautumista (olen nuori, en kuitenkaan enää teini, ja koulut pahasti kesken), mutta kummatkin olivat innoissaan :) Isä ei oikein nahoissaan meinannut pysyä ja vaikka iskän mielestä koulu on maailman tärkein asia, sekin totesi vain, että kyllähän sen sitten ehtii. Ja äiti hehkutteli sitä, että saa vihdoinkin ostella niitä vauvanvaatteita, kun on kerrankin syy (tosin kielsin sitä ostamasta mitään).

Miehen kanssa ajateltiin ensin pitää ihan viralliset kahvittelut ja kertoa sitten muille, mutta vaari on kuulemma niin huonossa kunnossa, että äidi tahtoi välittää sille tiedon heti. Jotta piristyisi. Ja kun vaari tietää, sitten tietää koko suku. Vähän vaan jänskättää, kun ei olla vielä ultrassakaan käyty, mutta sydänäänet kuuluivat hyvin ja maaginen rv 12 raja on ylitetty, että kaipa nyt uskaltaakin jo :)

Teille kaikille, jotka kärsitte väsymyksestä ja masennuksesta, itekin kiduin rv 12 alkuun asti (vieläkin välillä vähäsen). Reipas kävely ja ulkoilu auttoivat paljon, kotona olo lähinnä ahdisti. Samoin auttoi se, että piristin itseäni ostamalla jotain kivaa ihan vain mulle, esim. yhdestä kaupasta ison koristeellisen purkin, jota olin pitkään himoinnut. Se on keittiössä kunniapaikalla ja saa kyllä hymyn huulille joka aamu :)

Palauduin tuosta juuri lenkiltä ja ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tulin ajatelleeksi, että onpas elämä ihanaa :) Täällä aurinko paistaa, sateen jälkeen on raikas ilma ja tuossa vieressä on iso upea puisto, jossa voi rauhassa käppäillä. Silti vähän kyllä odotan ensi viikkoa, kun työt alkaa, jotta olisi taas jotain tekemistä!

Mutta hyvää ja raikasta päivää teille muillekin!

Nunia ja Lumikko 12+2 (ultraan enää viikko!)

Vierailija
5/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla neuvolassa, ja kaikki oli hyvin! :)) Mahassa oli vauva. Olin lähes varma että siellä ei ole mitään..mutta olipas ja sydänäänet kuului oikein hyvin. Täällä ultrataan joka kerta neuvolassa. Kuva on kyllä aika huono mutta riittää kyllä :) Aika vähän liikkui vauva, Th näki liikkeitä..minä en.

Nyt voi alkaa pitää äitiysvaatteita. Vaikka turvotus on mahassa luultavasti laskemaan päin että en taidakkaan vielä ottaa käyttöön.

IHANAA kun on vauva tulossa!! :)

Mies lähti käyttämään tyttöä lääkärillä, sormi tulehtunut ja märkii.

2-vuotiaan kanssa tässä istun ja kirjoitan..hankalaa.. :)

Täällä myös huono olo ja väsymys sekä henkinen paha olo väistynyt lähes täysin. Elämä on oikein mukavaa!:)

Mukavaa päivää kaikille!

Puolkymppi rv 12+5 (aika ei siirtynyt, vaikka th sai vähän pienemmät viikot kun mittasi. siis muutaman päivän heitto.. Lääkäriaika 25.6! silloin on rv 16 tai jotain..)

Vierailija
6/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan harmaata ja sateista, ei oikein tuo ulkoilma houkuttele. Yöllä tultiin reissusta ja tytöt on sen mukasessa kunnossa, kunnon känkkäränkkä päällä kaikki... Äidin hermot totisesti koetuksella.

Pe kävin sielä ultrassa, ennen reissuunlähtöä. Ja kaikki oli kunnossa!!!! La siirtyi hieman eteenpäin ja nyt ei tosiaan tarvii miettiä joulunviettoa kun 22.12 on mittojen mukainen la... Olin jo ehtiny aatella et kyllä me jouluks kotia päästään ku ei kolme edellistäkään oo yli menny ja la oli 17.pvä. Pääasia on kuitenkin että masussa oli kaikki hyvin ja vauva liikui reippaasti! Ultraaja sanoikin että nyt on todella pieni riski saada km kun liike kuulemma merkkaa paljon.

Istukan paikasta ei puhunut mitään. Tämä olikin vissiin ainoa ultra minkä täälläpäin kunta tarjoaa automaattisesti. Miehelle ihmettelinkin että mitä järkee on ainut ultra olla sellanen missä ei kuitenkaan tutkita mitään, eikö joko np- tai rakenneultra olis järkevämpi. Nythän on vuoden alusta tullu määräys että kaikkien kuntien pitäis ne kaks ultraa tarjota, mut kun on 3.n vuoden siirtymäaika niin turha täälä on ennen sitä niitä odotella...

No, todennäköisesti minä kuitenkin pääsen sinne rakenneultraan kun miehen puolella on tosi paljo sydänvikaa... Ainakin edellisissä raskauksissa on erikoislääkäri sydämen katsonut, saa nähä mitä täälä sanotaan.

Torstaina olis sitten eka neuvola... Hirvittää vaan ku on jo 9 ja pitäis kaikki 3 tyttöä saada hereille ja puettua ja kenties aamupalakin syötettyä ennen sitä, mun kun on tytöt otettava mukaan...

Riidanselvittäjää kaivataan joten palattaan ja vointeja!

Trv. daisy82 rv 10+1 tai jotain nyt uuden la:n mukaan...

Vierailija
7/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vietettiin perheiden kesken pojan kaksvuotissynttäreitä. Herra sai toisilta isovanhemmilta pyörän, joten nyt pitäis treenailla. Jos vaikka syksyks oppis. Muuten sai paljon leluja, vähän rahaa tilille ja vaatteita, jotka häntä itseään ei kyllä kiinnostanut ollenkaan. ;) Tänään on sitten oikea päivä ja me annettiin lahjaksi Mac rekka Autot elokuvasta, joka on ny tosi IN, sekä lasten työkalusetti. Tykkäs kovasti!

Puolkymppi ja ?, milloin teidän lapsenne oikea synttäripäivä on?

Tänään ja eilen on ollut suht ok olo. Mua oksettaa aamuyöstä ja heräilen aina siinä puol kuuden aikoihin. Tosi tyhmää kun pikkuherra nyt nukkuu kauemmin...

Hyvää viikonalkua kaikille,

mamma05ja07, rv 13+2

Vierailija
8/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pitkästä aikaa ilmoittelen itsestäni. Olen kyllä lueskellut juttujanne kovasti ja nyt ajattelin kirjoittaa, kun on jotain kirjoitettavaakin. Elikkäpäs väsymys on ollut tosi kovaa. Voisin nukkua koko ajan. Onnex alkaa perjantaina piiitkä pitkä loma, niin saa pojan kanssa nukkua päikkäreitä vaikka joka päivä =)! Käytiin tänään miehen kanssa ultrassa. Siellä se vauva köllötteli masussa. Ultraaja sanoi, että liikkuu, mutta en minä erottanut sitä ainakaan. Kaikki oli ihan niin kuin tässä vaiheessa kuuluukin olla. Ainoo, että laskettu aika aikaistu kahdella päivällä. Nyt siis la 16.12. Ja oli se mukava kuulla, että sydän jyskytti. Voi jo kevyesti huokaista helpotuksesta. Pelkäsin kanssa, ettei siellä mitään olisikaan. Nyt sitten odottelen lääkärineuvolaa, mikä on ensi viikon torstaina 7.6.

Janica rv 11+1

Vierailija
9/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää väsymys ja öklötys sai jo loppuu pikku hiljaa!

meil oli eilen suku kyläilee miehen valmistujaisa kun juhlittii ja illalla olin ihan naatti...käytii perheen kesken kävelee hiukan et piristyis mut mul niprii alas koko ajan kävelles ku kohtu on nii alhaalla ja kun kävelee tulee hetkes vessa hätä.

koht kai kävelykin jää tai saa yhtenää pusikos käydä=)

tänää aamul pidättelin 4h ja kävin antaa labraa virtsa näytteen kun on nii paljon valkovuotoo et tarkistetaa ettei oo tulehuksii...

tää on kyl nii uuvuttavaa kun koko ajan väsyttää ja ahistaa mitää ei jaksais tehdä ja sit ku möllöttää vaa ni sekin käy ahistaa...

mie oon ennen aina ollu menos ja nyt ku ei yksinketasesti jaksa tulee ihan pöhkö olo ja tuntee kumman yksinäiseksi itsensä.

kumma mitä kaikkee tää raskaus tekköö=)

onkos teil ollu enemmän makean vai suolasen himoa?

ite huomasin et ekalta söin makeaa ja nyt taas suolasta enemmän...himoja on suolakurkkuihin ja metwurstiin...

manja ja masuasukki 11+5

Vierailija
10/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma05ja07: meidän pojan synttäripäivä oli sunnuntaina oikeasti. eli 27.5.

Janica84:kiva kuulla että muillakin rauhallisia vauvoja! mäkään en paljon liikkeitä havainnut.

Poika nukkuu ja tytön kanssa tässä kirjoittelen. " äiti, panetko sinä minulle sitten netistä pelejä kun minä pyydän nätisti" :) Oli oikein reipas ollut lääkärissä tänään. Lääkäri oli tehnyt kynteen reijän että veri pääsee kynnen alta pois.

Puolkymppi rv 12+5