Miksi nykyajan miehillä on pelkkä seksi mielessä?
Kommentit (29)
"Luolamiesaikaan" ihmisellä oli keksimäärin 4-5 lasta, "
Ei vaan nainen alkoi synnytystalkoot tullessaan vuotavaksi, tuottaen taakan, joskus useamman, noin 18 kuukauden välein, kunnes menetti seksuaalisuutensa vaihdevuosien alkaessa. /muu
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee. Välillä on mielessä, välillä ei. Seksi on kuin vesi. Sitä tarvitsee välillä elääkseen, mutta ei se herätä mitään erityisiä tuntemuksia. Ph 7.
Ei tarvitse. Seksi ei ole välttämätön asia elämässä.
Esimerkki naisten tavasta ajatella alapäällään: jos kaikki tulijat olisivat olleet naisia, ei heidän tekemistään rikoksista kertominen olisi"rasismia"
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen että naiset ajattelevat alapäällään paljon enemmän kuin miehet, jopa niin paljon, että komeaa ja supliikkia miestä vaadittiin naisten toimesta vapaaksi, oli muuten nimeltään ted bundy se mies....
ja samanlainen alapääajattelu näkyy kaikessa, myös vauviksella.
minutkin kommenttini takia haukuttaneen inceliksi vähintään kerran...
Nainen ei ajattele seksiä, vaan sitä mitä kaikkea seksillä milloin saa itselleen.
Jos sinulla olisi ehtymätön pankkitili, et silloin ajattelisi sitä tiliä lainkaan, vaan vain sitä mitä sinua huvittaa milloinkin hankkia.
Miksi tämä sama aloitus taas täällä ja vielä yhä mukana tuo sana "nykyajan" vaikka miehillä seksi ollu mielessä aina.
Seksi on niitä viimeisiä mun mielessä olevia asioita. Seksi ei ole mulle yhtään tärkeä asia eli älä yleistä.
Ihminen on eläin ja jos joku joskus on nähnyt vielä eläimiä, niin ei niilläkään mikään muu uroksilla mielessä ole - ruoan lisäksi.
Mutta eipä ole naisillakaan.
Itse ajattelen että naiset ajattelevat alapäällään paljon enemmän kuin miehet, jopa niin paljon, että komeaa ja supliikkia miestä vaadittiin naisten toimesta vapaaksi, oli muuten nimeltään ted bundy se mies....
ja samanlainen alapääajattelu näkyy kaikessa, myös vauviksella.
minutkin kommenttini takia haukuttaneen inceliksi vähintään kerran...