Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¢¼¢¼ -Tammenterhot Ma-Ti- ¢¼¢¼

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin pääsen pikaiseen piipahtamaan koneella!

Pikkumies ei nukkunut tänään ku vartin ulkona päikkäreitä, tais olla liian kuuma....

Taitaa muutkin " pakkasvauvat" kärsiä tästä yhtäkkisestä helteestä!

NUKKUMIS G: viimeyönä oli poitsulla päällä kokoyöpuku ilman jalkateriä ja nukkui paremmin kun normaali terällisellä yöpuvulla. Ens yöksi laitan pelkän lyhythihaisen bodyn, meillä kun sisälämpötila on 25-27 astetta....

Jos tulee hellekesä niin hommaan kyllä semmoisen kattotuulettimen makkariin!

Ihan pikainen kysymys teille konkareille: ostin tänään HIPP-merkkistä luomukaurapuuroa (alk. 4 kk ikäiselle) ja hölmönä en tajunnut lukea sisältöä sen enempää ku vasta kotona, ja huomasin että se on tehty korvikkeeseen (kuten vellitkin jotka ostin....)!

Eli mites nyt sitten aloitan tuon " siedättämisen" poitsulla ku ei oo koskaan saanut muuta maitoa ku rintaa? Voinko suoraan aloittaa pikkuannoksilla tuota puuroa vai pitääkö eka lantrata korviketta & ä-maitoa ja sitten jos/kun sietää sitä niin vasta tuota puuroa?

En olis muuten noi kallista ostanut ja jatkossa teen kyllä puurot normaalihiutaleista, mutta ajattelin että kun käy 4 kk ikäiselle niin vois jo aloitella pikkuhiljaa iltapuuron....

Tää oli nyt tämmöinen pikainen visiitti, en oo tosiaan ehtinyt tänään mitään ku ei olla nukuttu niitä päikkäreitä ja lähdin sitten isoon omenaan jos poitsu olis simahtanut paremmin ilmastoituun autoon, mutta turha luulo....Veti 10 min. torkut mennen tullen!

Huomenna lisää, nyt nukutuspuuhiin!

Öitä!

Pupina & hikinen poitsu s.15.1

Vierailija
42/48 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdottaisin heti tuota ma 11.6.07.Ja kellonajalla ei väliä,iltapäivä ihan hyvä.,miten vain nenn pääsee. Meillä keskiviikkona molempien lasten neuvola. Vitsi kun on mukava nähdä!!!

Meillä on poju oppinut jo pari viikkoa sitten pärisyttelemään ja kyllä kuulkaa kuola lentää. Ja hiukset vain jatkaa kasvamista,pitää vissiin kohta tasoitella latvoja(no ei nyt kummiskaan).

JEES!Miehellä enää 4päivää töitä ja sitten alkaa kesloma 2,5kk...Ja huomenna meille tulee uudet keittiön kaapit.

Nyt menen suihkuun!

JA KAIKILLE MUISTUS 4D IKUISESTI IMETTÄVÄT TÄNÄÄN NELOSELTA!!!

T.EVELYN 79 & POJU 6.1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamm@mia:

Saakos Maria udella koska se teidän suuri päivä koittaa? Ja pidättekös perinteiset pohjalaishäät =)

No, tiärä kui pohojalaaset,semmooset,että ihan varmaa joku tappelee,on sen verta känkkäästä porukka pualin jos toisin ,kun saa boolia liikaa :)

Kunhan ei ilttiksee päästä,niin hyvä :D

Just tä oon taas tulostellu kortteja,tulee kivan simppeleitä( kuten on parikin ! )

Kattelin just niitä saippuakupla juttuja,kun täällä on riisin yms heitto kielletty..

[b][u]POHJANMAAN akat![/u]

No, kuis se olis nyt sitte toi maanantai [color=red]11.6 klo 13?[/color][/b]

ny mää lähären saunaha.. soon moro!

Vierailija
44/48 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

häät on elokuun eka vkoloppu.. unohtu edellisestä viestistä..

Vierailija
45/48 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielenkiintoinen dokkari oli... jokainen tietysti hoitaa asian omalla tyylillään niinkuin parhaaksi näkee. Mutta kyllä mun raja tulee vastaan varmaan siinä vaiheessa viimestään, kun lapsi alkaa itse vaatia tissiä puhumalla =/. Ikävää vaan, kun nuo tollaset ohjelmat antaa sen kuvan, että imetys on helppoa ja se onnistuu kaikilta jos vain tahtoa riittää =(. Kun ei se niin mene. Oli ihan super-energinen se imetys-yhdistyksen nainen! Ja minä en kyllä tajunnu sen yhden ukon kommenttia pedofiileistä. Kuinka se liittyi imettämiseen?

Laitetaanko heti gallupia julkisella paikalla imettämisestä? En taas muista kuka oli saanu ikävää kohtelua, ihan p*****stä tollanen käytös. Tuskin kukaan ihan tissiä noin vaan heiluttelee kaikkien nähtävillä kun tarkoitus on imettää, en edes usko että kukaan ulkopuolinen näkee edes nänniä jos ei varta vasten tiiraile. Esimerkki: käytiin äidin kanssa kaupungilla kun likka oli jotain 2kk. Oltiin Prismassa kun likka alko itkeä nälkää ja mulla oli imetyspaita päällä. Nostin tytön syliin ja laitoin tissin suuhun ja kuljeskelin vartin äidin vieressä pitkin käytäviä ja vasta ku lopetin imetyksen, äitini katsoi mua ihmeissään että ihan oikeastiko sää annoit sille äsken tissiä?? Ei huomannu vaikka oli koko ajan vieressä =). Kyllä minäkin yritän aina etsiä jonkin hiljasemman paikan jos mahdollista, mutta tuli lauantainakin tissiteltyä Seinäjoella yhden ostoskeskuksen " levähdyspaikalla" jossa oli mm. pari isukkia lapsineen odottelemassa vaimojaan kaupoista ja ihmisiä kulki koko ajan ohi. Ja silloin kun joskus vilkaisin ohikulkijoita, sain vain hymyjä osakseni =). Jos nyt kukaan edes tajus mitä tapahtui, kun peitin tissin takilla. Mua kyllä haittasi paljon enemmän imetys julkisesti esikon aikaan, nyt oon paljon varmempi itsestäni ja imetyksestä muutenkin, että sekin varmaan helpottaa.

Tulipas sepustus. Hyvää yötä kaikille!

Elin@ ja likka

Vierailija
46/48 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria: mulle ainaskin sopii tuo aika.

Vierailija
47/48 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohtaa blogista löytyy sähköpostiosoitteet?

Vierailija
48/48 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis osoitelista. Sori palstaterrorismi.