Voiko vassari vastustaa maahanmuuttoa?
Itse mieleen itseni vassariksi, mutta en halua tänne kehitysmaalaisia pilvin pimein elämään sosiaaliturvalla tai edes matalapalkkatöihin.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni persu on talouspoliittisesti vasemmalla.
En tykkää persuista. Ovat yksinkertaisia öyhöttöjiä. Ap
Lähdetään me fiksummat mukaan, niin siellä on suhteessa vähemmän öyhöttäjiä. Puolue voi muuttua jäsentensä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Olen Vassari ja haluan tänne maahanmuuttajia töihin ja vaikka turvaan konflikteja, mutta sopeutua pitää suomalaiseen yhteiskuntaan ja karkotus jos tekee rikoksia.
Nyt ei ole töitä, joten maahan uuton voisi laittaa jäihin pariksi vuodeksi. Lopusta olen täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän paras 😆😆😆
Kerrotko listan asioista miksi et usko? -eri
Persujen hallituksessa tekemä politiikka on vahvan oikeistolaista ja nimenomaan talouspolitiikka
Mutta sitä me äänestimme ja sitä me saimme? En valittaisi itse ollenkaan, olinhan jopa itse persujen äänestäjä viime vaaleissa sekä varmaan tulevissakin jos lykky lyö…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan purrukka ja ryydis eivät ole talouspoliittisesti vasemmalla...
Varmaan Riikkakin jakaisi hyvää kaikille mutta joku sosialisti jakoi kaiken ja otti jättivelat ja teki jättivastuut seuraajilleen.
Kokoomus oli mukana hyväksymässä nuo rahareiät edellisellä hallituskaudella, vaikkei ollutkaan hallituksessa. Yritysten koronatuet, Ukrainan tukeminen ja hävittäjähankinnat olivat oikeastaan ainoat syyt velkaantumiseen, ja noita Kokoomuskin kannatti. Olisi vielä halunnut enemmän koronatukia yrityksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää persuista. Ovat yksinkertaisia öyhöttöjiä. Ap
Lähdetään me fiksummat mukaan, niin siellä on suhteessa vähemmän öyhöttäjiä. Puolue voi muuttua jäsentensä mukana.
Vornasen kannabisulostulot olivat niin ummehtuneita että huh huh. Persunuoret taas ovat sataprosenttisesti kannabiksen laillistamisen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Yksi vasemmiston kantavista perusperiaatteista on globaalius, eli että ihmisarvo ei pysähdy valtion rajalle. Tämän vuoksi vasurit vastusti esim. itärajan sulkemista, koska kaikilla maailman kansalaisilla pitää olla samat oikeudet, kuin suomalaisilla. Näin ollen kansallisvaltiotkin on vasurille no-no ja vanhanaikaisia ja turhia. Vasurin kansallislaulukin on nimeltään Internationaali. Vasemmisto vastustaa jyrkästi Euroopassa kaikkia m muuttoa torppaavia toimia. Ei ole sattumaa, että demarit mainostaa somaliaksi. Miksi ette tutustu kannattamaanne aatteeseen edes pintapuolisesti?
Minun kannattamani aate ei sisällä mitään "rajat auki ja suomalaisuus ulos" -tavoitetta. Vasemmistolainen voi olla myös järkevällä, pragmaattisella maahan uuttopolitiikalla.
Vierailija kirjoitti:
Realistina olen sitä mieltä, että kannattaisi sijoittaa pakolaisia ensisijaisesti lähimaihin, joissa on samankaltainen kulttuuri ja sama valtauskonto.
Ratkiriemukasta on, etteivät naapurimaat halua esim. palestiinalaisia mailleen. Libanon otti heitä ja siellä syttyi sisällissota. Jordania otti heitä ja yrittivät surm ata kuninkaan ja tekivät vähän muutakin. Egypti oli kaukaa viisas ja rakensi jykevän aidan rajalleen.
Tiedän joitain persuja jotka olivat aikoinaan vasemmistolaisia, ehkä, koska heidän vanhempansakin olivat. Nyttemmin vanhempi väki sanoo, että kyllä noidenkin vanhemmat kääntyisivät haudoissaan jos tietäisivät lastensa kääntyneen äärioikealle...
"En vastusta maahanmuuttoa periaatetasolla, mutta sen täytyy olla kestävää ja johtaa ihmisten integroitumiseen. Silloin kun yhteiskunnan maahanmuuttoa tukevat rakenteet eivät ole riittävät suhteessa maahanmuuton määrään ja/tai muuttavat ihmiset eivät integroidu osaksi yhteiskuntaa, niin jonkin täytyy muuttua. "
Näinhän se juuri on, miksi niin paljon miinuksia?