S-mobiili on surkea. Kiva avata oma pankkitili näkyville kassajonossa
saadakseen alennuskupngin auki ja nauttääkseen sen myyjälle. Ensimmäisenä sovelluksen avatessa lävähtää tilin saldo näkyville. Puhumattakaan siitä kuinka paljon tuo hidastaa hommaa.
Kommentit (36)
Mulla oli 2000-luvun alussa Tapiola pankissa kaikki tilini ja siellä kaikki rahani. Sitten tämä Tapiola pankki yhdistyi S pankkiin ja siitä asti mulla on ollut kaikki rahani siis S Pankissa, kaikki säästötilit, sijoitukset, lasten tilit sun muut. Ja on totta, että kun kirjautuu S mobiilipankkiin, niin ihan ensimmäisenä lävähtää allekkain kaikki tilit kaiken kansan nähtäville, tai siis sen, joka hengittää kassajonossa niskaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun ainakaan toistaiseksi ole tarvinnut kassalle saldoa näyttää kun ole kupongin lunastanut.
Ei tässä ole siitä kyse. Takana tulija saattaa nähdä saldon, jos haluaa, koska heti sovelluksen avatessa ensimmäisenä on saldo ja etukuponkeja saa kaivaa. Markkinointimielessäni luulisi olevan parempi, että ensimmäisenä olisi nuo etukupongit, jotta ihmisillä syntyisi heräteostoksia.
Ei sitä sovellusta ole mikään pakko avata niin että muut sen näkee.
No ei tietenkään, mutta totesinpa vaan, että se ei ole käyttäjäystävällinen, koska joutuu tarkoituksellisesti pitämään puhelinta kummallisesta asennossa, jotta seuraava asiakas ei näe arkaluontoisia tietoja.
En mä yleensä edes avaa sovellusta kassajonossa vaan jo aiemmin näytölle sen kupongin joka aion käyttää.
No sepä onkin kiva kun pitää 10 min pitää yhtä sivua auki puhelimessa samalla kun kantaa ostoksia.
Ei sitä mitenkään aktiivisesti tarvi pitää auki. Mutta ei sun niitä kuponkeja ole mikään pakko käyttää jos niidrn käyttö ärsyttää ja on noin hankalaa. Omasta elämästä ei kannata tehdä noin ärsyttävää.
Mulla ei tule tilin saldo ensimmäisenä näkyville, kun avaan S-mobiilin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole S-tiliä. Ei ole ongelmaa.
Ei niin, eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tule tilin saldo ensimmäisenä näkyville, kun avaan S-mobiilin.
Mulla tulee, mutta sen saa myös piilotettua yhdellä painalluksella
No monessa kaupassa pitää kailottaa oma puhelinnumero kaikkien kuullen että saa kanta-asiakkaan edut. Inhottavaa. Pitäis varmaan olla lappu jossa on numero ja näyttää kassalle että lue tuosta.
Mitä kivaa siinä on? Minusta ei ole kiva, siksi mulla ei näy tili siinä etusivulla, kun voi piilottaa.
Mutta älä sinä piilota niin on edes jotakin kivaa elämässäsi
Vierailija kirjoitti:
No monessa kaupassa pitää kailottaa oma puhelinnumero kaikkien kuullen että saa kanta-asiakkaan edut. Inhottavaa. Pitäis varmaan olla lappu jossa on numero ja näyttää kassalle että lue tuosta.
Ei tarvitse. Olen antanut puhelimeni myyjälle ja pyytänyt näpyttelemään oman numeronsa. Soitan sitten niin näkee sen omaltaan.
Kivahan niille Tokmannitytöille on numero antaa, mutta eivät ole vielä soittanut :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Olen antanut puhelimeni myyjälle ja pyytänyt näpyttelemään oman numeronsa. Soitan sitten niin näkee sen omaltaan.
Muuten ihan hauska, mutta kun niillä kassoilla ei siinä kassalla ole mitään omaa puhelnta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyjien puhelimet on kaapissa pukuhuoneessa.
S-ryhmällä ei saa sitä bonuskorttia tai äppiä ilman tiliä, kuten Lidlissä tai K-Plussa. Periaatteessa usealle ihan turha pankkitili vain bonuksia varten.
S-bonustarjoukset on niin hyvin piilotettu etten niistä tiedä kuin mahdollisesti tv-mainosten kautta . Lopputuloksena tuosta on että menen toisen ketjun kauppaan vaikka saattaisi olla hyväkin tarjous esim. Prismassa.
Saldon saa kyllä piilotettua mutta on silti todella kyseenalaista joutua näppäilemään mobiilipankin tunnuslukua kassajonossa. Itse en käytä mobiilikuponkeja koska niissä ei yleensä ole mitään minua kiinnostavaa, mutta silti olen jopa antanut S-Pankille palautetta tästä asiasta. Otin myös biometrisen tunnistautumisen käyttöön, mutta ei sekään tunnu turvalliselta. Entä jos vaikka menetän tajuntani jossain? Sormenjälkeni avaa sekä puhelimeni että mobiilipankkini.
Mua ärsyttää aivan suunnattomasti nykyinen äppimaailma.