Oletko alistumisesta nauttiva nainen?
Kiihotutko ajatuksesta, että mies ”käyttää” sinua seksissä ja käskyttää?
Haluaisin keskustella kanssasi tästä.
T. Mr.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Haluaisitko kirjoitella asiasta?
T. Mr.
Kyllä.
Missä haluaisit keskustella? Muualla kuin täällä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Tuutko kotimaiselle 24 sivulle (seksi). Oon avannut sinne vastaavan keskustelun. Siellä voi vaihtaa tietoja. Täällä häviää keskustelu jos laittaa jotain yhteystietoja.
T. Mr.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Tuutko kotimaiselle 24 sivulle (seksi). Oon avannut sinne vastaavan keskustelun. Siellä voi vaihtaa tietoja. Täällä häviää keskustelu jos laittaa jotain yhteystietoja.
T. Mr.
Ymmärrätkö mitä tarkoitan?
T. Mr.
Ap taitaa olla palstan epätoivoisin pillun vonkaaja.
Mä kyllä vastaaja voin jutskata täälläkin jotain
Vierailija kirjoitti:
No kerro mitä haluaisit että sinulle tehtäisiin?
T. Mr.
Voi olla että keskustelu poistetaan silti syystä, tai toisesta. Tiedät sitten mistä löydät minut?
Jos saat vapaat kädet, mitä tekisit mulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro mitä haluaisit että sinulle tehtäisiin?
T. Mr.
Voi olla että keskustelu poistetaan silti syystä, tai toisesta. Tiedät sitten mistä löydät minut?
Miks poistetaan ??
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään siitä että sitominen olisi ajankohtaista jossakin vaiheessa. Heti alussa sovittaisiin, että kutsuisi minua herraksesi. Kiittäisi kaikesta mitä tekisin sinulle.
Kerro sinä väliin rajoistasi?
Voi olla, että poistetaan, jos menee liian härskiksi.
Kyllä on nyt niin pelkuri tämä AP master ettei tule alistamisesta yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on nyt niin pelkuri tämä AP master ettei tule alistamisesta yhtään mitään
Tossakin yksi syy vaihtaa alustaa ja sopia yksityinen yhteys.
T. Mr.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla palstan epätoivoisin pillun vonkaaja.
Joo ei saa muuten ku sitomalla naisen sänkyyn kiinni😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään siitä että sitominen olisi ajankohtaista jossakin vaiheessa. Heti alussa sovittaisiin, että kutsuisi minua herraksesi. Kiittäisi kaikesta mitä tekisin sinulle.
Kerro sinä väliin rajoistasi?Voi olla, että poistetaan, jos menee liian härskiksi.
Kyllä kutsun sinua herrakseni. Sitominen sopii tietysti. Tässä leikissä minulla ei ole rajoja. Mutta turvasananaani sinun pitää tietysti kunnioittaa.
Minä pidän siitä, kun mies pitää ohjat käsissään ja käyttää minua mielensä mukaan, mutta ei käske tai komenna tekemään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän siitä, kun mies pitää ohjat käsissään ja käyttää minua mielensä mukaan, mutta ei käske tai komenna tekemään mitään.
Miten tykkäät, että sua käytetään?
Nuorena teiniparina rakastelimme aina niin, että olin tyttönä tiiviisti alla ja poikaystäväni piti käsistäni kii pääni yläpuolella toisella kädellään koko yhdynnän ajan. Kaipaan tuota vieläkin. Kaipaan sitä tunnetta miltä tuntui suudella samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sinä väliin rajoistasi?Voi olla, että poistetaan, jos menee liian härskiksi.
Kyllä kutsun sinua herrakseni. Sitominen sopii tietysti. Tässä leikissä minulla ei ole rajoja. Mutta turvasananaani sinun pitää tietysti kunnioittaa.
No nyt mun kirjoitus poistettiin. Oli liian härski.
Vaihdetaanpa alustaa?
T. Mr.
Ei en ole! Oppi kerrasta, kun vedin toista marmorikaulikella tauluun.