Käytätkö maksamiseen vielä pankkikorttia?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina luottokorttia maksamiseen ja joskus käteistä. Luottokortilla maksamisesta saa etuja (ruoka, polttoaine, ravintolat jne.). Luottokorttivelkaa ei ole, eikä siksi ole koskaan tarvinnut korkoja maksaa. Minulla on yksi pääluottokortti, jota tulee käytettyä eniten ja sitten on muita luottokortteja eri käyttötarkoitusta varten. Yhdessäkään kortissa ei ole vuosimaksua, eikä muitakaan kuluja. Luottokortti on myös turvallisin maksuväline.
Kaupan kasalla kattovat et joku köyhä vinguttaa visaa.
Miksi katsoisivat? Näkevätkö kassalla kortin tyypin? Tuleeko kassalle näkyville teksi, että TUO MAKSOI VISALLA? Kortti voi olla master card.
Näkyy kyllä että creditillä maksetaan.
No sillähän just kannattaa maksaa, Bank Norwegian kortillakin saa cash back, jos sen on valinnut korttiin, eikä lentopisteitä. Tietysti otetaan S pisteet tai plussa ekaks. Varsinkin nyt oon käyttänyt, kun S debit kortista on vaivihkaa poistettu maksutapaetu ja se näyttää olevan vain luotollisissa S ryhmän korteissa. Tankkauksesta ilmeisesti vielä saa. Ton luoton voi maksaa samantien kokonaan poies.
Köyhät keräilee pennosia. Ei vois vähempää cash bacit kiinnostaa jostaki ässä pisteistä puhumattakaan.
Minulla on kertynyt S-pisteistä jo kymppitonni vuosien saatossa. Kyllä se köyhän kukkarossa tuntuu.
Vau! Ja jos oisit jossakin muussa kaupassa käynyt oisit säästänyt sen kymppitonnin kuitenkin.
S-ketju on tutkitusti halvin. Ja jos olisin käynyt toisessa kaupassa, ne oletetut rahat olisivat hävinneet maailman tuuleen. Nyt olen säästänyt melkein tietämättäni. Tankkaan tietysti myös ABC:llä.
Puhut paskaa. Prisma ja lidl ovat tutkitusti halvimpia, jakavat ykkössijan ja osto tottumukset määrittävät lopulta näiden välillä sen, kumpi kenellekkinon lopulta se halvempi. Itselle se lidl on ihan faktuaalisesti halvempi.
Miksi ihmiset eivät ymmärrä, että tähän asiaan vaikuttaa myös se missä asuu?
Itse asun pienellä paikkakunnalla missä on vain S-market ja K-market. Ässä näistä halvempi ja parempi. On isompi valikoima ja paremmat päiväykset. S-bonusta myös kertyy paremmin kuin plussaa. Lidliin on n. 30km joten ei kannata siellä alkaa käymään.
Aivan sama missä asut, siitä ei kukaan puhunut vaan siitä että jauhoit paskaa. Kuten sinulle on kerrottu, fakta on se että prisma ja lidl on tutkitusti halvimmat ja lopulta halvemman hinnan ratkaisee omat kulutustottumukset.
En ole jauhanut paskaa koska en ole tuo joka tuossa aiemmin kommentoi. Ihan turhaan mua syytät toisten kirjoitteluista.
Vierailija kirjoitti:
Maksan oravan-nahoilla.
Miksi vähä-älyiset jankuttaa samaa paskaa viestiä koko ketjun läpi? Vitsi vanheni jo aikoja sitten.
Käytän maksamiseen vauviksella jankkaamista. Toimii vain harvoissa ja valituissa paikoissa.
En ole koskaan käyttänyt. Maksan edelleen käteisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vielä? En ole tähänkään asti käyttänyt kortteja. Käytän käteistä niin kauan kun sitä on olemassa.
Juu, viime kuussa 2000 eur ostoksia, sisältää ruoan, tankkauksia, vakuutukset.
Niin? Minulla menee ihan yhtälailla rahaa toista joskus kolmatta tonnia kuussa niin tankkaukseen (setelillä) vakuutuksiin (suoraveloitus), ruokiin (setelillä) kuin muihinkin laskuihin (suoraveloitus/manuaalisesti tililtä). Et mikä sinun pointtisi oli? Ostin ihan myös sen tankkaamani auton käteisellä. Maksoin välirahaa 7900e, kelpasi seteilenä sekin. Jos ei olisi kelvannu, olisi vaihtunut liike.
No oli puhe että käytetään(kö) S ryhmään paljon rahaa kuukaudessa niin esim. ton verran, heinäkuussa kun ostin nelipyörästä uuden auton siitä tuli 500 e rahaa bonuksina tilille. Eli elokuussa enemmän bonuksia. Mut normisti noin 70-100 e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vielä? En ole tähänkään asti käyttänyt kortteja. Käytän käteistä niin kauan kun sitä on olemassa.
Juu, viime kuussa 2000 eur ostoksia, sisältää ruoan, tankkauksia, vakuutukset.
Niin? Minulla menee ihan yhtälailla rahaa toista joskus kolmatta tonnia kuussa niin tankkaukseen (setelillä) vakuutuksiin (suoraveloitus), ruokiin (setelillä) kuin muihinkin laskuihin (suoraveloitus/manuaalisesti tililtä). Et mikä sinun pointtisi oli? Ostin ihan myös sen tankkaamani auton käteisellä. Maksoin välirahaa 7900e, kelpasi seteilenä sekin. Jos ei olisi kelvannu, olisi vaihtunut liike.
Tyhmä.
Millä tavalla? Työskentelen itse johtavassa asemassa ja olen koulutukseltsni maisteri. Oletko sinä?
Ja sekoilet täällä niinkuin muutkin.
No minulla on Alepa ihan kävelymatkan päässä, kaksi S-markettia reilun kilometrin päässä, kaksi Prismaa parin kilometrin säteellä. Käyn niissä. Hinnat ovat OK, pidän siitä että saan bonusta joka menee suoraan rahastotilille. Siitä kertyy vuosien ja vuosikymmenten kuluessa mukavasti rahaa. Lidlissä on aika suppeat valikoimat.