Mulla on jääkaapissa kaksi mikropitsaa, margariini ja ruispuikula. Pitäisi pärjätä 7. syyskuuta
Kommentit (16)
Lycka till. Ja parempi trolli ensi kerralla.
Pakastimesta poroa ja käristystä tekemään.
Onneksi äiti kohta huutaa ruoalle, jonka hän on tehnyt.
Mik vi**u on pitsa ?????????? Pinsako ??????? Se kirjoitetaan näin oikein: PIZZA !!!!!!!!! USKOKAA JO !!!!!!!!! On hävytöntä kirjoittaa selviä sanoja täysin väärin !!!!!!!! Mee TAKAS EKALUOKALLE !!!!!!!! Heti. Nehän alkoi juuri !!!!!!
Nälkä lähtee margariinilla. Mutta osta ensi kerralla voita, se on terveellisempää ja maistuu paremmalta.
Sienimetsään kannattaa mennä ja pulloja keräämään. Veripalvelu tarjoaa välipalan luovuttajalle. Koulujen jäämäruokaa saa noutaa omiin astioihin.
onko sun paikkakunnalla jotain ruokakassien jakopaikkoja? Tai diakoniatoimisto? Jos sulla sen verran rahaa että saat pussin ruisjauhoja (n. 2€) niin ostat sen ja käyt keräämässä puolukoita. Teet ruis-puolukkapuuron. Se pitää hyvin nälän poissa, itselläni ollut viime päivinä sitä lounaseväänä ja on edullista ja hyvää.
Olisiko metsää lähistöllä? Sieltä löytyy nyt sieniä ja marjoja.
Vierailija kirjoitti:
Nälkä lähtee margariinilla. Mutta osta ensi kerralla voita, se on terveellisempää ja maistuu paremmalta.
Mutta se on 10 kertaa kalliimpaa.
Vierailija kirjoitti:
onko sun paikkakunnalla jotain ruokakassien jakopaikkoja? Tai diakoniatoimisto? Jos sulla sen verran rahaa että saat pussin ruisjauhoja (n. 2€) niin ostat sen ja käyt keräämässä puolukoita. Teet ruis-puolukkapuuron. Se pitää hyvin nälän poissa, itselläni ollut viime päivinä sitä lounaseväänä ja on edullista ja hyvää.
Tämä trolli on valittanut nälkää täällä jo niin monta vuotta, että on ylipäätään ihme, että on hengissä vielä. Milloin tilillä on kaksi euroa, milloin yksi, ja kun porukka alkaa antaa neuvoja, niin mikään ei käy.
Ihminen selviää kolme viikkoa ilman ruokaa. Keksi seuraavaksi uskottava trolli.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen selviää kolme viikkoa ilman ruokaa. Keksi seuraavaksi uskottava trolli.
Minulla on diabetes ja verenpaine tauti :(
ap
Ei 7 vaan 9 päivä syyskuu koita sa parja sinne ja sitten kone me ajetaan aina lentokone se talo ja ei tarvi pärjä enä
Minulla on pakastimet täynnä. Kasvikuivurikin on jatkuvasti käynnissä. Miksi et hyödynnä kesän ja syksyn satoa? Ei tarvi edes viljellä itse, mitä minä myöskin teen. Ei Luoja laiskoja elätä!
Omenoita saa ilmaiseksi, kun vähän kiertelee.
Sienet ja marjat kasvavat ilmaiseksi.
Ota se ruisleipä pois jääkaapista! Pilaantuu.
Otat pakastimesta 10 kiloa hirveä!