Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini sai slaaginkun näki vihkisormukseni, on muka niin kallis ja öky....

Vierailija
27.05.2007 |

En siis ymmärrä miksi hän sai sellaisen hepulin. Omasta mielestäni se on kaunis ja näköiseni eikä tähän maailman aikaan todellakaan mikään öky.

Vanhaan sormuksen runkoon istutettiin 5 timanttia joista yksi on hieman erityisen muotoinen. Yhteensä n. 0.50 ct. Hinta oli n 1700 euroa. On toki ehkä hieman hintava mutta ei mitenkään pramea. Ja nykyisin taitaa ihmiset paljon enemmänkin sijoittaa sormuksiin.

En kyllä ihan oikeastiymmärrä miksi hänen reaktionsa oli niin voimakas. Ja tällaisesta asiasta vielä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen ihmisen kuukausipalkka!

Vierailija
2/7 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sormukseni maksoi jo kymmenen vuotta sitten suunnilleen saman, eikä todellakaan ole mikään öky, päinvastoin mielestäni aika hillitty.

Tämä on niitä makuasioita. Jonkun mielestä 1700 sormukseen on paljon, mutta samalla voi sitten käyttää silmää räpäyttämättä saman summan vaikka sisustukseen, viihde-elektroniikkaan tms. Ja taas päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vihkisormukseni maksoi n. kymmenesosan tuosta, mutta eipä meillä tuolloin olisi paljon kalliimpaan ollut varaakaan.

Vierailija
4/7 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on 15 timanttia ja maksoi 2500¿. Eikä ole mielestäni öky. Ja sormuksessa ei ole hintaa joten kukaan ei tiedä, paljonko on maksanut eikä tarvitse tietääkään. Halusin tämmösen ja sillä sipuli. Muut voi ostaa semmosen kuin itse tykkää ja minulla ei ole siihen mitään sanomista.

Annahan kaverisi olla ja muista pitää sormusta näkyvillä kun tapaatte taas =)

Vierailija
5/7 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hintaa en edes erityisesti olisi välittänyt kertoa, mutta kysyi monta kertaa.

No pääasia kai se on että minä pidän siitä, sanoi kuka muu mitä tahansa!

ap

Vierailija
6/7 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tiedä paljonko oma vihkisormukseni maksoi! Enkä valinnut sitä kaupassakaan, näin kyllä pari päivää ennen häitä. Nyt varmaan joku sanoo ettei todellakaan antaisi miehen mennä sormusostoksille yksinään, mutta minusta se on oikaestaan hienoa. Luotan hänen makuunsa. Tässä on toistakymmentä timanttia. Oo- kuulostaa paljolta kun noin sanoo mutta niitä taitaa olla 16 ja ne on aika pieniä.

Vierailija
7/7 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset investoivat eri asioihin. Toisilla on jumalattomasti lainaa ja kallis hieno auto ja pelit ja vehkeet, ja silti 1700 euron sormus on kallis heidän mielestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi