Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ostatte kalliita apteekin tms. raskaustestejä, kun Prismasta saa 4-5€:lla yhtä hyvän " pissatikun" ?

Vierailija
27.05.2007 |

En käsitä. Ajatteletteko, että apteekin tikkuun tulee varmemmin positiivinen tulos vai mitä ihmettä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei täällä kaupungissakaan prismaa ole hollilla. Apteekkiin on paljon kätevämpi mennä. Mun mielestä ne missä näkyy erikseen vielä +/- -merkit ovat helpoimpia käyttää. Meille kaikille hinta ei ole tärkein päätöksentekokriteeri.

Vierailija
2/14 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne maksaa 12¿/5 testiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Prismasta Pregent-testipaketin ja samalla ~4¿:n hinnalla olen saanut aikaiseksi 3 lasta ; ) (toinen raskaus tupla)

Vierailija
4/14 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en onnistunut Prismasta löytämään. Kävin mielestäni kaikki loogiset paikat läpi, eli hyllyt joissa on rintaliivinsuojuksia, kortsuja, siteitä, muita hygieniatarvikkeita ym. Kun yhtään myyjää ei tämän odysseian jälkeen sattunut tulemaan ennen kassaa vastaan, luovutin, ja ostin apteekin oman testin samassa rakennuksessa olevasta apteekista. Taisi maksaa 5,70, jos oikein muistan ja oli positiivinen. :)

Arvaatteko/tiedättekö, missä hyllyssä raskaustestit sitten olivat? Se selvisi minulle myöhemmällä kauppareissulla.

Vierailija:


En käsitä. Ajatteletteko, että apteekin tikkuun tulee varmemmin positiivinen tulos vai mitä ihmettä?

Vierailija
5/14 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun netistä tilaamalla saa 3kpl yhden hinnalla.

Vierailija
6/14 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(enkä kyllä jaksa prismoihinkaan matkustaa...)



Koska siinä vaiheessa, kun sellaista tarvitaan, haluan tiedon pian. Ja oli tulos kumpi tahansa, ihan pian ei uudestaan tule tarvetta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, luontaistuotehyllyllä siinä vitamiinien ja proteiinijauheiden vieressä. Kävin ennen toisessa Prismassa, ja siellä r-testit olivat kk-suojien lähellä.

Vierailija
8/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy kyllä joka hemmetin S-marketti, Vapaavalinta ja K-kauppa, ei niitä tarvitse juuri Prismasta hakea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen molemmilla kerroilla käynyt ehkäisy/äitiysneuvolassa tekemässä testin eli kaksi raskautta, kaksi testiä, siinä kaikki.

Vierailija
10/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


siis niitten tikkujen paikka!!

Mulla on ollu hermot mennä, kun olen etsinyt raskaustestejä ja ovulaatiotestejä prismasta monia kertoja. just kaikki loogiset paikat ja tosi tarkkaan. mutta ei kortsujen vieressä, ei vauvatarvikkeissa, ei kuukatisjuttujen kanssa...



kiitos tiedosta edes nyt... ;)



t kolme vuotta vauvaa kaivannut ja nyt rv 17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten halvemmaksi tulee ostaa tuosta kylän ainoasta ruokakaupasta tai apteekista, joissa maksavat suunnilleen yhtä paljon. Ruokakaupasta testejä ei tosin saanut melkein pariin vuoteen, muta nyt niitä on taas tilattu :))



NIIN ja netistä tilasin myös, kun olivat siellä tosi halpoja! Joskus ei kuitenkaan malttanut odottaa sitäkään muutamaa päivää, jonka niiden tulo olisi kestänyt, joten hain kaupasta..

Vierailija
12/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksen tietäisi seuraavana päivänä koko kylä. Äitiysneuvolaankaan ei kehtaa mennä alkuraskaudessa yksin, vaan otettava aina lapsi mukaan, jotta luulevat, että lasta olen käyttämässä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää tehdä testi ja sen saa apteekista. Ei tullut mieleen, että sen saisi kaupastakin. :-)

Toisessa raskaudessa olin jo perehtyneempi ja tilasin netistä.

Vierailija
14/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siellä, kuten terveyskeskuksissakin, vaaditaan, että kuukautisten pitää olla kaksi viikkoa myöhässä. Jos tupakoi, on lääkekuurilla tai on juhlia (alkoholi) tai etelänmatkoja (toksoplasmoosiriski, mahd. rokotukset) ym. tiedossa, ei varmaan ole järkevää sitä kahta viikkoa odotella vaan tehdä kotitesti.