Miksi ostatte kalliita apteekin tms. raskaustestejä, kun Prismasta saa 4-5€:lla yhtä hyvän " pissatikun" ?
En käsitä. Ajatteletteko, että apteekin tikkuun tulee varmemmin positiivinen tulos vai mitä ihmettä?
Kommentit (14)
Ostin Prismasta Pregent-testipaketin ja samalla ~4¿:n hinnalla olen saanut aikaiseksi 3 lasta ; ) (toinen raskaus tupla)
kun en onnistunut Prismasta löytämään. Kävin mielestäni kaikki loogiset paikat läpi, eli hyllyt joissa on rintaliivinsuojuksia, kortsuja, siteitä, muita hygieniatarvikkeita ym. Kun yhtään myyjää ei tämän odysseian jälkeen sattunut tulemaan ennen kassaa vastaan, luovutin, ja ostin apteekin oman testin samassa rakennuksessa olevasta apteekista. Taisi maksaa 5,70, jos oikein muistan ja oli positiivinen. :)
Arvaatteko/tiedättekö, missä hyllyssä raskaustestit sitten olivat? Se selvisi minulle myöhemmällä kauppareissulla.
Vierailija:
En käsitä. Ajatteletteko, että apteekin tikkuun tulee varmemmin positiivinen tulos vai mitä ihmettä?
kun netistä tilaamalla saa 3kpl yhden hinnalla.
(enkä kyllä jaksa prismoihinkaan matkustaa...)
Koska siinä vaiheessa, kun sellaista tarvitaan, haluan tiedon pian. Ja oli tulos kumpi tahansa, ihan pian ei uudestaan tule tarvetta...
Kyllä, luontaistuotehyllyllä siinä vitamiinien ja proteiinijauheiden vieressä. Kävin ennen toisessa Prismassa, ja siellä r-testit olivat kk-suojien lähellä.
myy kyllä joka hemmetin S-marketti, Vapaavalinta ja K-kauppa, ei niitä tarvitse juuri Prismasta hakea :)
Itse olen molemmilla kerroilla käynyt ehkäisy/äitiysneuvolassa tekemässä testin eli kaksi raskautta, kaksi testiä, siinä kaikki.
siis niitten tikkujen paikka!!
Mulla on ollu hermot mennä, kun olen etsinyt raskaustestejä ja ovulaatiotestejä prismasta monia kertoja. just kaikki loogiset paikat ja tosi tarkkaan. mutta ei kortsujen vieressä, ei vauvatarvikkeissa, ei kuukatisjuttujen kanssa...
kiitos tiedosta edes nyt... ;)
t kolme vuotta vauvaa kaivannut ja nyt rv 17
joten halvemmaksi tulee ostaa tuosta kylän ainoasta ruokakaupasta tai apteekista, joissa maksavat suunnilleen yhtä paljon. Ruokakaupasta testejä ei tosin saanut melkein pariin vuoteen, muta nyt niitä on taas tilattu :))
NIIN ja netistä tilasin myös, kun olivat siellä tosi halpoja! Joskus ei kuitenkaan malttanut odottaa sitäkään muutamaa päivää, jonka niiden tulo olisi kestänyt, joten hain kaupasta..
Tuloksen tietäisi seuraavana päivänä koko kylä. Äitiysneuvolaankaan ei kehtaa mennä alkuraskaudessa yksin, vaan otettava aina lapsi mukaan, jotta luulevat, että lasta olen käyttämässä..
että pitää tehdä testi ja sen saa apteekista. Ei tullut mieleen, että sen saisi kaupastakin. :-)
Toisessa raskaudessa olin jo perehtyneempi ja tilasin netistä.
mutta siellä, kuten terveyskeskuksissakin, vaaditaan, että kuukautisten pitää olla kaksi viikkoa myöhässä. Jos tupakoi, on lääkekuurilla tai on juhlia (alkoholi) tai etelänmatkoja (toksoplasmoosiriski, mahd. rokotukset) ym. tiedossa, ei varmaan ole järkevää sitä kahta viikkoa odotella vaan tehdä kotitesti.
no ei täällä kaupungissakaan prismaa ole hollilla. Apteekkiin on paljon kätevämpi mennä. Mun mielestä ne missä näkyy erikseen vielä +/- -merkit ovat helpoimpia käyttää. Meille kaikille hinta ei ole tärkein päätöksentekokriteeri.