Jouduin varastamaan kaupasta kaviaaria ja shampanjapullon nälkääni
Minuun iski pelko varallisuusveron nostamisesta.
Kommentit (4)
Rahvas tietenkin on kykenemätön empatiaan ja ymmärtämään parempien ihmisten ongelmia. Ah! Täytyykö tähänkin alentua kommentoimaan. Tähän aikaan vuodesta on siirrytty Välimeren rannikolle kun sietämätön kansainvaellus Keski-Euroopan kaupungeista on päättynyt.
Kaviaari on köyhien ruokaa. Ei edes maistu miltään, mutta kai sillä hengissä pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Kaviaari on köyhien ruokaa. Ei edes maistu miltään, mutta kai sillä hengissä pysyy.
Virkistävää. Keskusteluun ilmeistyi alempaan sosiaaliekonomiseen luokkaan kuuluva henkilö. Tämä on todella mahtava tilaisuus tutustua turvallisesti tähän kansanluokkaan.
Mieleni on aina tehnyt kysyä kaltaiseltasi kuinka onnistutte näyttämään niin maanläheisiltä? Olen aina ihaillut kuinka käytännöllisen yksinkertaisia vaatteenne ovat ja kuinka vähällä ehostuksella voi tulla toimeen. En vain uskalla lähestyä teitä luonnossa, koska olen hiukan bakteerikammoinen.
Ymmärrän tuskasi. Laitoin palvelijani pihistämään minulle luxuxhotellin aamupalalta hummeria. Entä jos varallisuuttani käytetään minua vastaan ja köyhälistö käyttää minun verovarojani laiskotteluun. En kestä ajatusta!