Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Milloin menkat alkaneet 2.synnytyksen jälkeen?
27.05.2007 |
Itselläni 10kk eikä niitä vielä kuulu. Vielä osittaisimetän, vieroittamassa olen vähitellen. Raskaana en voi olla ;)Ekasta alkoivat jo 5kk vaik täysimetin 6kk.
Kommentit (4)
Ja tokasta 9kk (imetän edelleen 11kk).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt kolmas lapsi 7kk, menkkoja ei kuulu, ei näy.
ja kolmas 1 v 2 kk:tta. Kahden jälkimmäisen kohdalla menkkojen alkaminen suoraan verrannollinen imetyksen määrään. Kakkonen söi tissiä vielä yöllä puolitoista vuotiaana ja usein. Kolmonen näki paremmaksi nukkua öisin.
Alue: Aihe vapaa
imetin 14 kk
Ekasta kuukautiset alkoi muistaakseni n. 4 kk kuluttua synnytyksestä vaikka imetin vielä silloin.