Miksi Fifty shades of Grey oli aikoinaan niin suosittu naisten keskuudessa?
Olivat ihan villeinä. Mitä se kertoo siitä, mitä naiset todella syvällä sisällään kaipaavat mieheltä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli opettavainen ilmiö että naiset mielellään toteuttavat miehen kinkyt fantasiat kunhan vain mies on jääkiekkoleukainen miljardööri.
Mua ei kiinnosta paskan vertaa mitkään tuollaiset kinkyt jutut ja en niitä toteuta yhdenkään miehen mieliksi. En pakota itseäni sellaiseen mitä en halua. Miehen ulkonäöllä tai varallisuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. En ole mikään huo ra.
Se on ylevää höpöttää tällaista kun tiedät satavarmasti ettei kukaan jääkiekkoleukainen miljardööri tule tarjoamaan sinulle mitään jetset-elämää köysipiiskaleikkejä vastaan.
Ei vaan mua ei oikeasti kiinnosta tuollainen. Sairas ja kuvottava ajatusmaailma sulla, kun kuvittelet jokaisen naisen olevan joku helvetin huo ra. Mä en ole enkä sitä ala sun paskan ajatusmaailman vuoksi olemaan. Et tiedä miltä näytän ja sä et määrää siitä mitä mä saan ajatella ja tuntea. Mä määrään itse asioistani.
Sua kiinnostaisi tasan se mikä jääkiekkoleukaista miljardööriäkin kiinnostaisi, jos se olisi kiinnostunut sinusta. Mutta kun sinun realistinen seura löytyy ainoastaan lähipubista tai löytöeläinkodista voit sössöttää täällä väkevästi muuta.
Eikä kiinnostaisi. En edelleenkään ole mikää huo ra joka miesten mieliksi tekee jotakin vasten omaa tahtoaan! Miksi tätä on niin helvetin vaikea ymmärtää? Et edelleenkään tiedä minkälainen olen joten turpa nyt viimein kiinni. Sä et määrää mitä mä saan haluta ja mitä en.
Olet sairas ja kuvottava ihminen. Täyttä saastaa.
Naisella on aina riski joutua huonoon suhteeseen. Tässä jutussa kerrotaan millaista on tutustua uuteen ihmiseen, jolla on menneisyys. Vaikka mies olisi millainen komistus ja miljonääri, naisella on aina sydän pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli opettavainen ilmiö että naiset mielellään toteuttavat miehen kinkyt fantasiat kunhan vain mies on jääkiekkoleukainen miljardööri.
Mua ei kiinnosta paskan vertaa mitkään tuollaiset kinkyt jutut ja en niitä toteuta yhdenkään miehen mieliksi. En pakota itseäni sellaiseen mitä en halua. Miehen ulkonäöllä tai varallisuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. En ole mikään huo ra.
Se on ylevää höpöttää tällaista kun tiedät satavarmasti ettei kukaan jääkiekkoleukainen miljardööri tule tarjoamaan sinulle mitään jetset-elämää köysipiiskaleikkejä vastaan.
Ei vaan mua ei oikeasti kiinnosta tuollainen. Sairas ja kuvottava ajatusmaailma sulla, kun kuvittelet jokaisen naisen olevan joku helvetin huo ra. Mä en ole enkä sitä ala sun paskan ajatusmaailman vuoksi olemaan. Et tiedä miltä näytän ja sä et määrää siitä mitä mä saan ajatella ja tuntea. Mä määrään itse asioistani.
Sua kiinnostaisi tasan se mikä jääkiekkoleukaista miljardööriäkin kiinnostaisi, jos se olisi kiinnostunut sinusta. Mutta kun sinun realistinen seura löytyy ainoastaan lähipubista tai löytöeläinkodista voit sössöttää täällä väkevästi muuta.
Ei kiinnostaisi. En halua elää elämää, joka ei ole itseni näköistä, vaikka rahaa saisin.
Katsoin elokuvat nähdäkseni, miksi niistä niin hirveästi kohutaan, mutta en ollut niistä mitenkään innostunut. Yritin lukea ensimmäistä kirjaa, mutta se oli niin tylsä, että en päässyt pitkälle vaan lahjoitin sen pian takaisin kirpputorille.
Tuohon aikaan ainakin haluttiin ihmisuros.
Nykyään ilmeisesti enemmän ihmissusia, kahdella jalalla kulkevia härkiä ja muita isomunaisia jättieläimiä, jotka eivät voi vastustaa ihmisnaisia. Vampyyrijättiläiset tietysti myös.