Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Fifty shades of Grey oli aikoinaan niin suosittu naisten keskuudessa?

Vierailija
31.08.2026 |

Olivat ihan villeinä. Mitä se kertoo siitä, mitä naiset todella syvällä sisällään kaipaavat mieheltä? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kaipaavat komean, menestyvän, varakkaan ja keskustelutaitoisen miehen, joka opettaa naiselle seksin saloja.

Vierailija
2/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä puhut? Villeinä? Ai kirjan mainosnaamat, no kuuluu mainosnaaman hommaan olla villinä mainostettavasta tuotteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kaipaavat komean, menestyvän, varakkaan ja keskustelutaitoisen miehen, joka opettaa naiselle seksin saloja.

Ja miehen jolla on syvät haavat mitkä nainen sitten äitimäisesti parantaa.

Vierailija
4/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jotkut olivat villinä. Kirjoja en ole lukenut ja elokuvat olen katsonut kerran. Ei mitään villiintymisen aihetta. Ihan nainen olen mäkin.

Vierailija
5/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli opettavainen ilmiö että naiset mielellään toteuttavat miehen kinkyt fantasiat kunhan vain mies on jääkiekkoleukainen miljardööri.

Vierailija
6/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kaipaa rikasta tosimiestä jolle alistua.

Vierailija
7/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitimäisesti panemalla? 

Vierailija
8/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli opettavainen ilmiö että naiset mielellään toteuttavat miehen kinkyt fantasiat kunhan vain mies on jääkiekkoleukainen miljardööri.

Mua ei kiinnosta paskan vertaa mitkään tuollaiset kinkyt jutut ja en niitä toteuta yhdenkään miehen mieliksi. En pakota itseäni sellaiseen mitä en halua. Miehen ulkonäöllä tai varallisuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. En ole mikään huo ra. 

Vierailija
9/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun vaimonikin oli todella kiimassa tultuaan elokuvista tätä katsomasta.

Vierailija
10/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kyllä. Kirjaa en ole lukenut, mutta elokuvaa yritin vähän katsoa ja vaikutti paskalta. Eikä Jamie Dornan, tuo kuivikas tylsän näköinen irkku, kyllä herättänyt mitään himoja sekään. Ja itse touhu oli aika pikkutuhmaa ja mukarohkeaa.

Vierailija
11/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitimäisesti panemalla? 

Eikös sugarmama ole tuollainen haavoittuneiden pikkupoikien paneksija.

Vierailija
12/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä katsonut enkö tule katsomaan,

Hyi helvetti. 

Vierailija
13/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin olisi ollut tarjolla melkein normaali ja hellempi akti suihkussa, mutta nainen haluaakin rajua toimenpidehuoneessa. Tämä on lopulta ehkä näiden kamalien ja umpisurkeiden elokuvien ärsyttävin kohtaus. Kuka muu paitsi joku bdsm-nainen ehdottaisi tuollaista vaihtoa?

Vierailija
14/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta paskan vertaa mitkään tuollaiset kinkyt jutut ja en niitä toteuta yhdenkään miehen mieliksi. En pakota itseäni sellaiseen mitä en halua. Miehen ulkonäöllä tai varallisuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. En ole mikään huo ra. 

Se on ylevää höpöttää tällaista kun tiedät satavarmasti ettei kukaan jääkiekkoleukainen miljardööri tule tarjoamaan sinulle mitään jetset-elämää köysipiiskaleikkejä vastaan.

Vierailija
15/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa Petos asetelma onkin toisinpäin. Sellainen rikas  isän siivellä muka viaton tyttörukka, joka ei oikeasti olekaan tuollainen ehdottaa tuollaista miehille.

Vierailija
16/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole antanut miesten tehdä tarpeitaan minuun yli 10 vuoteen. Ilmeisesti jotkut vielä kuitenkin antavat.

Vierailija
17/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla on fantasioita, joiden he tiedostavat olevan vaikeita toteuttaa käytännössä turvallisesti. On kiva haaveilla miehestä, joka vain tulee ja ottaa, mutta tosielämässä sellaisen vallan antaminen toiselle ihmiselle on aina riskialtis teko, etenkin jos ei noudata BDSM-yhteisön standardeja turvallisemmasta seksistä. Haaveet ja fantasiat ovat eri asia kuin mitä oikeasti haluaa kumppaniltaan, koska kumppani on oikea ihminen, jonka teoilla on oikeita seurauksia.

Vierailija
18/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ylevää höpöttää tällaista kun tiedät satavarmasti ettei kukaan jääkiekkoleukainen miljardööri tule tarjoamaan sinulle mitään jetset-elämää köysipiiskaleikkejä vastaan.

Ei vaan mua ei oikeasti kiinnosta tuollainen. Sairas ja kuvottava ajatusmaailma sulla, kun kuvittelet jokaisen naisen olevan joku helvetin huo ra. Mä en ole enkä sitä ala sun paskan ajatusmaailman vuoksi olemaan. Et tiedä miltä näytän ja sä et määrää siitä mitä mä saan ajatella ja tuntea. Mä määrään itse asioistani.

Vierailija
19/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan katsonut niitä? Ne on puhdasta komediaa, vaikka ei sellaisiksi tarkoitettu. Vähän kun twilight, mutta pehmopokea mukana. 

Vierailija
20/26 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan mua ei oikeasti kiinnosta tuollainen. Sairas ja kuvottava ajatusmaailma sulla, kun kuvittelet jokaisen naisen olevan joku helvetin huo ra. Mä en ole enkä sitä ala sun paskan ajatusmaailman vuoksi olemaan. Et tiedä miltä näytän ja sä et määrää siitä mitä mä saan ajatella ja tuntea. Mä määrään itse asioistani.

Sua kiinnostaisi tasan se mikä jääkiekkoleukaista miljardööriäkin kiinnostaisi, jos se olisi kiinnostunut sinusta. Mutta kun sinun realistinen seura löytyy ainoastaan lähipubista tai löytöeläinkodista voit sössöttää täällä väkevästi muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä