Miksi niin moni nuori mies on nykyään niin kiinni erilaisissa videopeleissä?
Saatetaan pelata ties kuinka kauan putkeen. Mitä nuoret miehet oikein hakee tai etsii näistä peleistä? Puuttuuko heillä tosielämästä kenties jokin kokemus, mikä olisi miehelle hyväksi?
Kommentit (30)
Noin 25 vuotta sitten keksittiin sellainen genre kuin mmorpg. Se on suo johon heikoimmat eksyivät ja ovat sillä tiellä edelleen. 10+ tuntia per päivä vielä vuosikymmenienkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuotakin pitää jotenkin patologisoida? Itse olen keski-ikäinen nainen, mutta tykkään videopeleistä. Ei minusta niissä ole mitään sen pahempaa kuin muussakaan viihteessä, esim. telkkarin katsomisessa tai kirjojen lukemisessa. Kyllä ihmisellä on oikeus, aikuisen velvollisuudet hoidettuaan, rentoutua itse valitsemallaan tavalla. Myös videopelejä pelaamalla.
Kyse ei olekaan siitä pelaamisesta vaan kuten ap sanoi, NUORTEN MIESTEN pelaaminen on ongelma. Tämä ketju on sitä tavanomaista miesvihaa.
Missä tuossa on tuo väittämäsi miesviha? Miten se on miesvihaa, jos ap kokee nuorten miesten pelaamisen ongelmaksi?
Miten miesvihani koetaan miesvihaksi? Siinäpä vasta kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Noin 25 vuotta sitten keksittiin sellainen genre kuin mmorpg. Se on suo johon heikoimmat eksyivät ja ovat sillä tiellä edelleen. 10+ tuntia per päivä vielä vuosikymmenienkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat niin hankalia ja pelit tarjoavat enemmän, siksi.
Eikö äitisi enää anna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat niin hankalia ja pelit tarjoavat enemmän, siksi.
Eikö äitisi enää anna?
Miten kommenttisi voidaan ymmärtää miesvihaksi?
Eiköhän se johdu siitä että töitä ei saa ja naiset käskee painua kuuseen jos yrittää lähestyä. Ompahan jotain tekemistä tumputusten välissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ennemmin pelaan, kun kuuntelen jatkuvaa naisen nalkutusta. Kaikki on huonosti ja työ- sekä vaatimuslistaa tulee jatkuvalla syötöllä eikä mikään kelpaa.
Miksi sulle jatkuvasti nalkutetaan...
Ilmiö ei ole uusi. Ainakin 80-luvulta asti tiedettiin tapauksia. Kutsuttiin nörteiksi.
Koska olen ruma, ujo ja pienituloinen enkä siis naisten suosiossa. Toiset katsoo tositv-roskaa, itse pelaan. Kehittävämpää pelaaminen on kuin hömppäsarjojen tuijottaminen.
Missä tuossa on tuo väittämäsi miesviha? Miten se on miesvihaa, jos ap kokee nuorten miesten pelaamisen ongelmaksi?