Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nuori mies on nykyään niin kiinni erilaisissa videopeleissä?

Vierailija
31.08.2026 |

Saatetaan pelata ties kuinka kauan putkeen. Mitä nuoret miehet oikein hakee tai etsii näistä peleistä? Puuttuuko heillä tosielämästä kenties jokin kokemus, mikä olisi miehelle hyväksi? 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nuori nainen myös pelaa.

Vierailija
2/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sun läskipersettä.kutittaa? Miksi naiset on somessa kaiken valveillaoloaikansa.? Pelit sentään voivat olla kehittäviä. Itse pelaan tarinavetpusia pelejä kiska niissä on nykyään parempi juoni, näyttely, musiikki kuin Hollywoodin woketus leffoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset ovat niin kamalia ja pinnallisia ettei heidän kanssaan jaksa olla. Siksi pitää keksiä jotain tekemistä ajankuluksi.

Vierailija
4/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nuori nainen myös pelaa.

Win-win mun naikkulin kanssa kun pelataan yhdessä.

Vierailija
5/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat niin hankalia ja pelit tarjoavat enemmän, siksi. 

Vierailija
6/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoon takia ei enää saa tyttöystäviä eikä siten myöskään perhettä, joten vapaa-aika menee pelatessa. Naisten kannattaisi katsoa itseään peiliin ja miettiä, että oliko feminismi ja voimaantuminen sittenkään hyvä idea.

Vierailija
7/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saa ajan sillä kulumaan, ihan kuten säkin roikkumalla tällä turhalla sivustolla

Vierailija
8/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metoon takia ei enää saa tyttöystäviä eikä siten myöskään perhettä, joten vapaa-aika menee pelatessa. Naisten kannattaisi katsoa itseään peiliin ja miettiä, että oliko feminismi ja voimaantuminen sittenkään hyvä idea.

Miten metoo on todellisuudessa arkeesi vaikuttanut? Mitä teit ennen, minkä luulit olevan silloinkaan ok?

Vierailija
9/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ap sinun kiusaksi ne pelaa. Ei sun elämä muutu vaikka eivät pelaisi. Niin että aika turhaa märinää tuo sun juttusi.

Vierailija
10/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten metoo on todellisuudessa arkeesi vaikuttanut? Mitä teit ennen, minkä luulit olevan silloinkaan ok?

Juttelin naisille, nykyään en juttele koska se voidaan kokea ahdisteluna.

T: Eri

Vierailija
11/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lussuja p a s k a s t i kasvatettuja. 

Vierailija
12/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuotakin pitää jotenkin patologisoida? Itse olen keski-ikäinen nainen, mutta tykkään videopeleistä. Ei minusta niissä ole mitään sen pahempaa kuin muussakaan viihteessä, esim. telkkarin katsomisessa tai kirjojen lukemisessa. Kyllä ihmisellä on oikeus, aikuisen velvollisuudet hoidettuaan, rentoutua itse valitsemallaan tavalla. Myös videopelejä pelaamalla.

Vierailija
13/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ketään Suomessa syytetty mistään tavallisesti juttelusta? Mediassa olleet tapaukset ovat olleet tilanteita, missä esimies-alainen tai toisen työpaikalla on käyty seksikeskusteluita pyytämättä.

Vierailija
14/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu, naisten oikeuksia ja itsemääräämisoikeutta korostavan liikkeen takia et enää voi jutella toisille... tosi uskottavaa 😄

Vierailija
15/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
16/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pelaaminen sen enemmän väärin, kuin jos katsoo telkkaria, kuuntelee musiikkia, lukee kirjoja tai tekee jotain muuta yleistä vapaa-ajan käyttöä?

Vierailija
17/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ketään Suomessa syytetty mistään tavallisesti juttelusta? Mediassa olleet tapaukset ovat olleet tilanteita, missä esimies-alainen tai toisen työpaikalla on käyty seksikeskusteluita pyytämättä.

On.

Vierailija
18/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä saatavilla eri tavalla kuin ennen. Loistavaa eskapimia. Jos ennen käytettiin vapaa-aikana tuntikausia lukemiseen, niin pelit tarjoavat samaa jännitystä ja vaarallisia tilanteita jopa romantiikkaakin.

Vierailija
19/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuotakin pitää jotenkin patologisoida? Itse olen keski-ikäinen nainen, mutta tykkään videopeleistä. Ei minusta niissä ole mitään sen pahempaa kuin muussakaan viihteessä, esim. telkkarin katsomisessa tai kirjojen lukemisessa. Kyllä ihmisellä on oikeus, aikuisen velvollisuudet hoidettuaan, rentoutua itse valitsemallaan tavalla. Myös videopelejä pelaamalla.

Kyse ei olekaan siitä pelaamisesta vaan kuten ap sanoi, NUORTEN MIESTEN pelaaminen on ongelma. Tämä ketju on sitä tavanomaista miesvihaa.

Vierailija
20/30 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ennemmin pelaan, kun kuuntelen jatkuvaa naisen nalkutusta. Kaikki on huonosti ja työ- sekä vaatimuslistaa tulee jatkuvalla syötöllä eikä mikään kelpaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi