Veronica Verho on uusi TTK-juontaja
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Läskiperseet itkevät kun Verho on niin ärsyttävästi jotain ihan muuta kuin keskitylsä tantta.
Mun mielestä se on nimenomaan keskitylsä keski-ikäinen tantta. Ei ne tatskat tosiasioita muuta kuitenkaan, ja alkavat olla niin valtavirtaa, ettei niillä enää säväytetä eikä säkenöidä.
Tämän illan habitus..parempi kun en sano mitään
Saapas nähdä, meinaako VERHOutua tatuoinnit peittävään vaatetukseen koko kauden, vai alkaako vaatetus pikkuhiljaa vähentyä?
Yllätys yllätys. Yllätyin. Positiivisesti.
Paljon parempi kuin edeltäjänsä.
Miellyttävä ihana tapa puhua. Ääni. Hillitty ja spontaani esiintyminen silti samanaikaisesti. Tyylikäs.
Hyvä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Yllätys yllätys. Yllätyin. Positiivisesti.
Paljon parempi kuin edeltäjänsä.
Miellyttävä ihana tapa puhua. Ääni. Hillitty ja spontaani esiintyminen silti samanaikaisesti. Tyylikäs.
Hyvä hyvä.
Älä nyt kuitenkaan intoosi tukehdu!
Hävetti Roope Salminen katsomossa. Eikö se ymmärrä pysyä poissa.
Veronicalla onkin hyvin töitä, nyt kummi konsertissa ja koko suomi leipoo joka tulee myöhemmin.
Veronicahan juontaa oikein mallikkaasti. Sanavalmis, kiva ääni ja selkeän rauhallinen. Jokainen formaatti puvustaa tekijät tyylinsä mukaan. Ei juontajien varmaankaan haluta viedä ylenmäärin huomiota, vaikka heidänkin asunsa näyttävät yleisöä aina kovasti kiinnostavan. Se, että jos on tatskoja, ei tarkoita sitä, että pitäisi esiintyä jossain painijanpaidassa, kyllä te tatskojen perään kuolaajat varmaan näette niitä ihan tarpeeksi muuallakin, ehkä vielä TTK:ssakin. Ja onhan teillä se Lingman siellä.
Täällä on nyt ihminen, joka ei tykkää tatskoista ollenkaan, en niiden estetiiikkaa tajua, eivätkä ne omaa silmää yleensä miellytä. Mutta. Jokainen voi niiden hankkimisesta itse päättää, minkäs minä sille mahdan, mikä on muotia ja minkä joku muu kauniiksi kokee. Sopeudun siihen, että kaikki ei maailmassa toimi minun arvojeni tai makuni mukaan. En arvio Veronican juontajantaitoja tatskojen näkymisen tai näkymättömyyden perusteella. Jos nyt jotain kiinnostaa, mitä mieltä olen, niin voin kertoa että mielestäni hän on aivan loistava juontaja. Oikein miellyttävä, ilo kuunnella ja katsoakin, näkyy ne tatskat tai ei. Hyvä valinta, eikä ole ihan helppo juttu juontaa suorassa lähetyksessä, hienosti hoitaa homman.
Joko sillä saa tatuoinnit näkyä, vai vieläkö tuottajat konservatiivisia?
Vau miten kaunis puku hänellä tänään TTK:ssa. Sopii niin hyvin hänelle ja on hän kyllä loistava juontajana
Tää on niin huono, että eikö oikeasti löytynyt kerään muuta.
Eikä olla. Me ollaan Jukka Kajavia kaikki.