Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko kuvitella, että jotkut eivät pysty tekemään yhtään punnerrusta?

Vierailija
30.08.2026 |

Siis terveet ihmiset.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin, se että ulkoisesti näyttää terveellä ei tarkoita etteikö esim. olkapäässä voisi olla vaivaa. Itse en punnerruksia siksi tee.

Vierailija
2/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajaa ne sentään vanhoilla autoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista miehistä varmaan melkein jokainen saa yhden, mutta heti kun mittariin laitetaan 15-20 toistoa putkeen, 95% tippuu pois

Vierailija
4/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin, se että ulkoisesti näyttää terveellä ei tarkoita etteikö esim. olkapäässä voisi olla vaivaa. Itse en punnerruksia siksi tee.

Terve tarkoittaa, ettei ole estävää vaivaa.

Vierailija
5/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva maksaa yhtä punnerrusta kykenemättömien terveydenhuoltomenot 🤷 

Vierailija
6/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos juoksee maratoneja muttei punnerra ikinä, kun se ei omaan treeniin kuulu?

Vierailija
7/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oikea ranne murtunut melko pahasti jokunen vuosi sitten. En pysty punnertamaan nyt, enkä varmaankaan tulevaisuudessakaan. Muuten kunto ihan jees.

Vierailija
8/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa tehtyä. On tullut laiminlyötyä erityisesti lihaskuntoa useampi vuosi, mutta onneksi tästä on vain suunta ylöspäin. Salilla olen alkanut käymään ja tavoitteena olisi tulevaisuudessa saada tehtyä leukoja ja punnerruksia. Edes yksi. N30

Vierailija
9/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos juoksee maratoneja muttei punnerra ikinä, kun se ei omaan treeniin kuulu?

Kyllä maratoneja juokseva pystyy silti punnerruksen tekemään.

Vierailija
10/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin. Ystävältäni on amputoitu toinen käsi. Hän on täysin terve, mutta amputaatio estää punnerrusten tekemisen. 

Vierailija
11/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että minun ei tarvitse koskaan käydä synnynnäisen sydänsairauteni vuoksi lääkärissä, jos opettelen tekemään yhden punnerruksen :D

Vierailija
12/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä mitään maksa. Ei noin tyhmä ihminen voi olla veronmaksaja. 

Vierailija
13/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa tehtyä. On tullut laiminlyötyä erityisesti lihaskuntoa useampi vuosi, mutta onneksi tästä on vain suunta ylöspäin. Salilla olen alkanut käymään ja tavoitteena olisi tulevaisuudessa saada tehtyä leukoja ja punnerruksia. Edes yksi. N30

Vierailija
14/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo testeissä huomasin, että ikäisilläni miehillä oli vaikeuksia saada edes yhtä punnerrusta tai vatsalihasta. Naisia ei muita ollut, paitsi pari reilusti nuorempaa, he sai tehtyä, mutta monessa testissä olin heitäkin parempi. Miehet oli ainoastaan raakaa voimaa vaativassa testissä parempia. Itse siis 40v nainen ja en urheile minäkään säännöllisesti. Hoikka olen aina ollut ja varmaan sen takia sitten jaksaa. 

Vierailija
15/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ajaa ne sentään vanhoilla autoilla.

Yli 20 vuotta vanhat autot ovat huomattavasti helpompia ja halvempia korjata sekä huoltaa kuin uudemmat.

Vierailija
16/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo testeissä huomasin, että ikäisilläni miehillä oli vaikeuksia saada edes yhtä punnerrusta tai vatsalihasta. Naisia ei muita ollut, paitsi pari reilusti nuorempaa, he sai tehtyä, mutta monessa testissä olin heitäkin parempi. Miehet oli ainoastaan raakaa voimaa vaativassa testissä parempia. Itse siis 40v nainen ja en urheile minäkään säännöllisesti. Hoikka olen aina ollut ja varmaan sen takia sitten jaksaa. 

Minä olen melkeinpä laiha enkä saa tehtyä yhtään punnerrusta. Ja mulla on ihan reilunkokoiset hauikset. En tiedä mistä johtuu, varmaan jostain lapojen heikosta aktivoitumisesta.

Vierailija
17/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus lihava palstamamma ei jaksa tehdä yhtäkään punnerrusta.

Vierailija
18/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen melkeinpä laiha enkä saa tehtyä yhtään punnerrusta. Ja mulla on ihan reilunkokoiset hauikset. En tiedä mistä johtuu, varmaan jostain lapojen heikosta aktivoitumisesta.

Heh heh! Sinun "hauiksesi" ovat todellisuudessa siis läskiä.

Vierailija
19/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä hauiksilla punnerretakaan.

Vierailija
20/22 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty.

T-rex

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän