Homeopatia lapsettomuuden hoidossa?
Kokemuksia, tietoa? Tarvitaanko ensin lääkärin arvio siitä, mikä on lapsettomuuden syy, ennen kuin homeopaattisen lääkityksen voi aloittaa?
Kommentit (17)
up
lapsettomuutta hoidettu homeopatialla kellään?
Siihenhän voi olla ihan fyysinen syy. Miehellä ei ole siittiöitä lainkaan. Nainen ei ovuloi, koska munanjohtimet tukossa tms.
Sellaisessa tilanteessa, että lasta ei tule henkisen stressin vuoksi, niin homeopatiasta voi olla apua, jos siis siihen uskoo. Samalla tavalla voi olla apua hieronnasta, urheiluharrastuksesta, elämäntapojen rukkauksesta tai siitä perinteisestä, että unohtaa asian vähäksi aikaa.
Mä olisin kyllä erittäin varovainen tuollaisten hoitojen kanssa. Homeopatialääkkeiden vaikutuksia alkiolle tai sikiölle ei ole mitenkään tutkittu, joten pahimmassa tapauksessa aiheuttaa keskenmenon tai lapselle jonkun vamman.
Mä olisin kyllä erittäin varovainen tuollaisten hoitojen kanssa. Homeopatialääkkeiden vaikutuksia alkiolle tai sikiölle ei ole mitenkään tutkittu, joten pahimmassa tapauksessa aiheuttaa keskenmenon tai lapselle jonkun vamman.
Homeopatia - tai sama aiemmin jopa aloeveraa sisältävien tuotteiden ketjussa - on joidenkin skeptikkojen mielestä toisaalta vaan humpuukia, niin kuin tässä ylempänä "pelkkää vettä", mutta sitten taas toisaalta "ei ole tutkittu" ja voi aiheuttaa pahoja vammoja lapselle?? Jotenkin ristiriitaista. Kylläpä taitavat lääketieteellisten lapsettomuushoitojen hormonipumppaukset ennemmin aiheuttaa vammoja sikiölle. Kokeile ihmeessä homeopatiaa! Homeopatia ei voi aiheuttaa mitään sivuvaikutuksia koska vaikuttavaa ainetta on niin pieni määrä. Homeopaattia auttaisi varmasti kuitenkin jos hän tietää mistä lapsettomuus johtuu - ja ennen kaikkea kummastako osapuolesta. Varmasti teidän kannattaa kuitenkin mennä yhdessä vastaanotolle. Kysy nämä kaikki homeopaatiltasi.
Ystäväni tuli kahden kuukauden päästä raskaaksi kun aloitti homeopaattiset. Siinä vois tietty jossitella, mutta aika ihme se oli.
Muutamaa kuukautta ennen neljättä hoitoa sain homeopaattiset "lääkkeet" ja tulin raskaaksi. Saimme kaksoset.
Ihan yleispätevänä ohjeena mihin tahansa hoitoon on, että ensin on tutkittu mistä johtuu. On sitten varmasti helpompi määritellä tarvittu hoito.
Lapsettomuuden syyt voivat olla monessa kohtaa ja kummassa tahansa puolisossa. Usein ei edes löydetä mitään varsinaista vikaa, mutta onhan sitten tehty ainakin syitä poissulkevia tutkimuksia.
Homeopatiasta lapsettomuuden hoidossa löytyy asiantuntemusta ainakin www.homeopaattinenhoito.fi
Homeopaattiset "lääkkeet" on käytännössä vettä. Kyse on uskomushoidosta. Kannattaa ehdottomasti kääntyä lääkärin puoleen.
mutta vyöhyketerapiasta on oikeasti apua! jos siis vaihtoehtohoidoista apua kaipaat.
Minäkin endometrioosistani huolimatta olen kahta nuorintani alkanut odottaa ekasta yrityskierrosta ja ihan varmasti vyöhyketerapian ansioista.
'Pehmeillä' hoitomuodoilla voidaan vaikuttaa todella paljon ihmisen kokonaisterveydentilaan ja sitä kautta lisääntymiskykyyn, mutta kannattaa käydä lääkärissä tutkituttamassa ensin.
Olisi mukavaa jos homeopatialla raskaaksi onnistuneet kertoisivat miten ja miksi käyttivät homeopaattisia lääkkeitä. Minulla on endo ja hoidot eivät ole tuottaneet tulosta. Joten olen ajatellut vielä kokeilla homeopatiaa. Saapa nähdä kuinka käy!
kun homeopatia kerran perustuu siihen että samanlainen parantaa samanlaista
lapsettomuutta aiheuttaa mm. siemennesteen siittiöttömyys, joten hoidetaanko lapsettomuutta sitten ravistelemalla ja laimentamalla miljoonanteen osaan siittiötöntä siemennestettä, vai mitä?
niin eikö se poppamies osaa määritellä myös, mistä vaiva johtuu ja mikä litku siihen käy?
Itse turvautuisin lapsettomuuden hoitoon erikoistuneen lääkärin palveluihin poppamiehen sijaan. Mutta kukin tekee valintansa itse.
(Nimim. Atopiaani on "hoidettu" lapsena höyrähtäneen äitini toiveesta homeopaattisesti)
lapsettomuutta hoidettu homeopatialla kellään?