Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi fiksu rippilahja kummitytölle.

Vierailija
27.05.2007 |

Pyytävät rahaa skootterin ostooon, mutta ei oikein kolahda.

Mitkä ocat tavanomaisia " oikeita" , hyvien tapojen mukaisia rippilahjoja kummilapsille.

Skootterin ostoon en halua osallistua, sillä nämä kaksipyöräiset ovat vaarallisia menopelejä. Ostakoon vanhemmat. Sitä paitsi, ei minulla ole moiseen rahaakaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin jokainen on toivonut tai heidän vanhempansa (!!) on toivonut rahaa tai osallistumista johonkin isompaan lahjaan.

Mutta itsepäinen kun olen, kummityttöni ovat molemmat saaneet rippilahjaksi Kalevala-korun Vanamo-sarjan ranneketjun, sen ohuemman (n. 40e) ja kummipoika sai Kalevala-korun hopeisen pienen Hirvenpää-riipuksen, josta poika tykkäsi kovasti, koska kaikkien muiden lahjoittamat rahat meni kännykkään.. Kännykkä on ehkä jo vaihtunut kaksi kertaa, mutta koru säilyy edelleen.

Vierailija
2/3 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten toki jos siihen skootteriin tuntuu että oikeasti tyttö odottaa rahaa, voisi kai jonkun 50e ehkä koittaa laittaa? Sen ristin lisäksi, on niitä ihan kivoja ristejä mitkä ei maksaa tyyliin 99e kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain sen ristikaulakorun ja muistakseni rannekorun lisäksi kummiltani. Muilta sain rahaa ja lahjakortteja.

Mutta kyllä siis itse olen ajatellut että annan kummilapsilleni ne ristikorut sitten kun ripille pääsevät, ei ole tullut mieleenkään että jotain muuta pitäisi antaa.

Se skootterijuttu on vähän ikävä nyt teillä, että jos tyttö kovin odottaa ja toivoo, voiko tulla pettymys/suuttumus jos et anna siihen rahaa? Toisaalta, kyllä muu suku ja vanhemmat voi sen rahoittaa ihan hyvin.

Eli kun tarkemmin ajattelen, ei sinun tarvitse siihen skootteriin laittaa rahaa. Kerrot heille jos alkavat ihmetellä missä rahat, että halusit antaa perinteisen lahjan, ja se on siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän