Jatkuvasti naistenkaa epäonnistuu ja saa pakkeja missähän on vika.
No tinderistä olen yrittänyt mutta ei naiset kirjota mitään oikein ole kiinnostuneita, kävin viime sunnuntaina treffeillä meni hyvin, tarjosin kahvit ja kaikki, yhtäkkiä muutaman päivän päästä nainen ilmottaa ettei ole valmis uuteen tapailuun ja hyvää jatkoa, joku vika mussa sit on, vai löydänkö vääränlaisia naisia.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan naisen jolla kaljamaha tiukat farkut antaa kouria pyllyä ei liia nirso tai älykäs
Väite: Naiset haluavat että pyllyä kouritaan.
Vastaus: Eivät todellakaan halua.
En sanonu että naiset haluaa sanoin minä haluan, oletko yksinkertainen?
No joo nyt hiljenen, lähden salille moro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälä on aivan sekopäitä ihmisiä, mulla menee hyvin ja syön lääkkeitä ja käyn töissä.
Ainoa sekopää olet ihan sinä itse. Tyydy siis kohtaloosi, luuseri.
tyydy ite ja tuu vaikka tappelemaan jos uskallat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu paskasta luonteesta ja mt-ongelmista.
No olen niihinkin saanut apua ja saan lääkket jotka auttaa.
Vaihda lääkäriä, nykyinen ei selvästikään pysty auttamaan sinua.
Mulla on kuule ihan psykiatrin erikoislääkäri ja syön lääkkeitä
Tarvitset kylläkin terapiaa tuohon tueksi.
Eri jolle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oma itsesi vaan tuurista se tulee olemaan kiinni. Nainen tykkää tai ei. Eipä tuota voi naisen tunteita muuttaakkaan ne vaan tapahtuu. Esittäminen jotain muuta ja yrittää olla jotain muuta mitä on siksi että joku tykkää ei toimi sekään. Kaatuu parisuhde viimeistään sitten kun loppuu energia eikä jaksa esittää ja palaa loppuun.
T.Kelaloinen
Kuule kun Allun ihan itsenään oleminen on juuri se kaikkein suurin red flag mitä voi olemassa olla. Hän vaan ei itse sitä ymmärrä.
Hitsi sä olet todella sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oma itsesi vaan tuurista se tulee olemaan kiinni. Nainen tykkää tai ei. Eipä tuota voi naisen tunteita muuttaakkaan ne vaan tapahtuu. Esittäminen jotain muuta ja yrittää olla jotain muuta mitä on siksi että joku tykkää ei toimi sekään. Kaatuu parisuhde viimeistään sitten kun loppuu energia eikä jaksa esittää ja palaa loppuun.
T.Kelaloinen
Kuule kun Allun ihan itsenään oleminen on juuri se kaikkein suurin red flag mitä voi olemassa olla. Hän vaan ei itse sitä ymmärrä.
Hitsi sä olet todella sairas.
Sä reppana et edes ymmärrä olevasi mielisairas. Me muut ymmärrämme sen kyllä varsin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälä on aivan sekopäitä ihmisiä, mulla menee hyvin ja syön lääkkeitä ja käyn töissä.
Ainoa sekopää olet ihan sinä itse. Tyydy siis kohtaloosi, luuseri.
tyydy ite ja tuu vaikka tappelemaan jos uskallat
Katos katos, johan tässä menikin monta sivua ennenkuin hullu alkoi taas uhkailla väkivallalla kun muut argumentit loppuivat. Väkivaltaisuutesi onkin nähty moneen kertaan ja on erittäin iso red flag.
Ai katos, Allu on tullut takaisin. Tunnistaa heti kirjoitustyylistä.