Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo vuosi ollaan taisteltu lapsen syöpää vastaan.

Vierailija
02.10.2008 |

Eikä loppua ole näkyvissä... Voi kunpa saisin palata normaaliin elämään.

Nauttikaa siitä kun voitte käydä lapsenne kanssa uimahallissa, citymarketissa, lastenjuhlissa, päiväkodissa... meiltä ne kaikki on kielletty...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ajatuksissani, toivon kovasti voimia ja terveyttä teille.

Vierailija
2/13 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä on jotenkin niin pelottava sairaus. Ja varmasti kamalaa kun se osuu lapsen kohdalle. Voimia, pidän peukkuja että taistelunne voitatte!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää itkettään tämmöset jutut :( Kaikkea hyvää toivon teille oikeesti, toivottavasti ensi vuosi olisi parempi.

t: läheltä liippaa

Vierailija
4/13 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen teille voimia ja lapselle terveyttä.

Vierailija
5/13 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjelusta ja ymmärrystä.

Vierailija
6/13 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voimia sulle ja ihanalle lapsellesi! Toivon sydämestäni teille parempaa huomista! Halaus!

Vierailija
7/13 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada välillä muistutus siitä, ettei joka asiasta kannata valittaa. Meillä menee joka lauantai hermot kaupassa, kun mennään koko porukka. Me sentään voidaan mennä... =/ Olen itse sairaalassa töissä ja vierailen silloin tällöin lasten syöpäosastolla. Mä en voi käsittää, miten ne vanhemmat voivat pysyä niin vahvana lapsen tähden? Vai tuleeko alkushokin ja järkytyksen jälkeen jonkinlainen turta tunne asiaa kohtaan? Että toimii ikään kuin mekaanisesti eikä anna kaikkien tunteiden tulla pintaan lapsen nähden?

Vierailija
8/13 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa tommosia miettiä.

Vierailija
9/13 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi murtua eikä voi valittaa kun se ei auta mitään.

Eikä kukaan terveen lapsen vanhempi pysty (eikä tarvitsekaan) kuvittelemaan sitä miltä tuntuu pelätä kuolemaan 24/7. Tunteet ovat laitettu pieneksi möykyksi mahdollisimman kauaksi sisimpään.

Pahinta tässä on ettei kuolemanpelko kuulema häviä koskaan. Aina saa pelätä että uusiiko tauti.

Vierailija
10/13 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tietää millaisen tuskan kanssa elätte, mutta voin vain kuvitella ja sekin jo ahdistaa.

Tosin meidän esikoinen taisteli puoli vuotta hengestään, että uskoisin jollain tavalla tietäväni miltä sinusta tuntuu.

Tuo oman lapsen sairastaminen on niitä tuskaisimpia juttuja elämässä. Kun haluaisi tehdä asialle niin paljon mutta ei vaan pysty. Minä taisin iteskin sairastua hieman oman lapsen taistellessa hengestään.

Voimia ja jaksamista sinulle! Toivon sydämestäni että voitatte taistelun.

Vierailija
11/13 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon parasta lapsellesi ja teille kaikille. Ei sitä yleensä tule ajatelleeksi, miten hyvin asiat kuitenkin loppujen lopuksi ovat omalla kohdalla.

Vierailija
12/13 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän parantaja-enkeliä lapsenne luo ja lähetän parantavaa energiaa.

Vierailija
13/13 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ajatuksissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän