Vasemmistoliiton Pirkanmaan piirihallituksen jäsenen Mika Tammen tilillä viestipalvelu X:ssä on julkaistu uhkaavia kirjoituksia.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sitä parempaa uhkailua, joten ei mitään syytä uutisoida.
Ei ole mitään "parempaa uhkailua" olemassa. Se on eräiden keksimä mantra. Joskus tuntuu, että seassa on rahallisia sabotöörejä.
Se on vttuilua kun Li kiersi kysymyksen "onko vasemmiston väkivalta parempaa" ja hän sönkötti että se on erilaista.
Itse meinaan myös itsenäisyyspäivän jälkeen kun vassarit somessa itkee kuinka poliisi on taas suojellut nasuja (molemmat osapuolet pellejä btw) kysyä ihan suoraan: keneltä nuo tarvitsee suojelua? Eihän vasemmisto ole väkivaltainen.
"Li Andersson totesi alkuperäisessä lausunnossaan, että "vasemmistolainen väkivalta on erityyppistä kuin äärioikeiston", sillä se ei hänen mukaansa kohdistu ihmisryhmiin.
Tämä lausunto on synnyttänyt pitkäikäisen poliittisen keskustelun ja meemin, jossa Anderssonin väitetään sanoneen vasemmistolaisen väkivallan olevan ”parempaa”."
Älkää persut aina valehdelko.
Sinua ei siis haittaa itseesi kohdistuva uhkailu, kunhan se ei kohdistu edustamaasi ihmisryhmään laajemmin?
Henkilökohtaisia skismoja lukuun ottamatta yksittäiseen ihmiseenkin kohdistuva uhkailu johtuu suurella todennäköisyydellä hänen edustamastaan viiteryhmästä.
Missä viipyy kokoomuksen, persujen ja laajan mediakentän valtava paheksuva huuto tästä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joku tyyppi, joka on saanut kuntavaaleissa 7 ääntä?
Ei nyt suorastaan mikään poliitikko siis.
On kuitenkin piirihallituksessa. Kuinka sinne pääsee jos ei ole poliitikko?
Liittymällä puolueen paikallisjärjestöön ja asettumalla sitten ehdolle piirijärjestön kokouksessa. Näissä ei pienemmissä puolueissa ole hirveästi tunkua
"Kiretin mukaan Tammi on valittu piirihallitukseen tälle kaudelle. Tammi ei ole kuitenkaan osallistunut piirihallituksen kokouksiin eikä ole muutenkaan ollut aktiivinen puolueen toiminnassa"
Tietääkseni toi Tammi ei edes asu Suomessa enää, eli tuskin tosiaan on mukana tuossa paikallispolitiikassa enää.
Ja miten sinusta tulee "poliitikko" ?
Hyvin sulla on muuten tietoa Tammesta ja sen asuinpaikasta.
Joo, oon tavannut sen jossain musiikkitapahtumassa joskus vuosia sitten, ja se on mun fb-kavereissa. Kun näin tän postauksen, niin mietin, että kuulostaa jotenkin tutulta nimeltä, että eikös mun fb-kavereissa ollut joku ton niminen.
Mä ajattelisin, että poliitikko ihmisestä tulee, kun se äänestetään politiikkaan.
Suomessa edelleen äärioikeisto muodostaa väkivallan uhan vaikka maailmallakin näyttää sitten aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa edelleen äärioikeisto muodostaa väkivallan uhan vaikka maailmallakin näyttää sitten aivan muuta.
Harhasi ovat saavuttaneet aivan uuden tason.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto antaa nimelliset potkut, ja sitten järkkää hepulle taustalla kivan suojatyön jolla tuo voi jatkaa vasemmistoharrasteluaan. Ei olis eka tapaus.
Kerrotko toisen? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Yle ja Hesari vaikenee. Ihan wtun noloa taas. Samat järjesti silmien venytyskohun missin hyväntahtoisesta somepostauksesta ravintolasta.
Miss Suomi oli kv-kilpailun osallistuja ja persut kansanedustaja. Tämä Tammi taas joku aluetason politikko, josta kukaan ei ole tähän asti edes tiennyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään "parempaa uhkailua" olemassa. Se on eräiden keksimä mantra. Joskus tuntuu, että seassa on rahallisia sabotöörejä.
Se on vttuilua kun Li kiersi kysymyksen "onko vasemmiston väkivalta parempaa" ja hän sönkötti että se on erilaista.
Itse meinaan myös itsenäisyyspäivän jälkeen kun vassarit somessa itkee kuinka poliisi on taas suojellut nasuja (molemmat osapuolet pellejä btw) kysyä ihan suoraan: keneltä nuo tarvitsee suojelua? Eihän vasemmisto ole väkivaltainen.
"Li Andersson totesi alkuperäisessä lausunnossaan, että "vasemmistolainen väkivalta on erityyppistä kuin äärioikeiston", sillä se ei hänen mukaansa kohdistu ihmisryhmiin.
Tämä lausunto on synnyttänyt pitkäikäisen poliittisen keskustelun ja meemin, jossa Anderssonin väitetään sanoneen vasemmistolaisen väkivallan olevan ”parempaa”."
Väkivalta joka ei kohdistu ihmisryhmiin? Tätä ei tietysti voi yhtään avata, sillä tuohan on täysin älytöntä.
Oikeisto ei ole ihmisryhmä vasemmiston näkökannasta, vaan ne ovat eläimiä Li:n mielestä.
Li näyttää itse joltain eläimeltä. Harvinaisen ruma nainen.
Incelin ulina on musiikkia korvilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta joka ei kohdistu ihmisryhmiin? Tätä ei tietysti voi yhtään avata, sillä tuohan on täysin älytöntä.
Oikeisto ei ole ihmisryhmä vasemmiston näkökannasta, vaan ne ovat eläimiä Li:n mielestä.
Meni taas tunteisiin kun kirjoitit tuon vakioviestisi. Ihan kuin joku pikkumukula joka kaatuessaan itku silmässään sanoo "ei sattunu".
Kaikki tietää että kihiset raivosta kun arvostelen toveriasi ruttuturpaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni taas tunteisiin kun kirjoitit tuon vakioviestisi. Ihan kuin joku pikkumukula joka kaatuessaan itku silmässään sanoo "ei sattunu".
Kaikki tietää että kihiset raivosta kun arvostelen toveriasi ruttuturpaa. :D
Servasit tyypin pahasti, kohta alkaa tulla copy pastena jotain pers kuta rallaa spämmiä.
Tietääkö kukaan teistä, kuka on Mika Tammi? Ootteko ikinä ennen kuulleetkaan koko tyypistä?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan teistä, kuka on Mika Tammi? Ootteko ikinä ennen kuulleetkaan koko tyypistä?
Mitä merkitystä sillä on? En minä ollut kuullut Bouananestakaan ennen kuin se alkoi heilua puukon kanssa Turun kauppatorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Olemme käynnistäneet välittömästi prosessin jäsenyyden päättämiseksi, kun hänen kirjoittelunsa tuli tietoomme, Kiretti kertoo sähköpostitse.
Perussuomalaisissa pääsee pedofiilikin ministeriksi. Siinä se ero.Sinulla on siis tietoa pedofiliasta? Muuten tämä on kunnianloukkaus.
Vinkattu poliisille.
Kunnianloukkaus on asianomistajarikos, jota ei oteta käsittelyyn jonkun satunnaisen nettikirjoittajan vinkistä. 😅
Kaikenlaisia typeryksiä sitä täällä kirjoittaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittymällä puolueen paikallisjärjestöön ja asettumalla sitten ehdolle piirijärjestön kokouksessa. Näissä ei pienemmissä puolueissa ole hirveästi tunkua
"Kiretin mukaan Tammi on valittu piirihallitukseen tälle kaudelle. Tammi ei ole kuitenkaan osallistunut piirihallituksen kokouksiin eikä ole muutenkaan ollut aktiivinen puolueen toiminnassa"
Tietääkseni toi Tammi ei edes asu Suomessa enää, eli tuskin tosiaan on mukana tuossa paikallispolitiikassa enää.
Joo, oon tavannut sen jossain musiikkitapahtumassa joskus vuosia sitten, ja se on mun fb-kavereissa. Kun näin tän postauksen, niin mietin, että kuulostaa jotenkin tutulta nimeltä, että eikös mun fb-kavereissa ollut joku ton niminen.
Mä ajattelisin, että poliitikko ihmisestä tulee, kun se äänestetään politiikkaan.
Suomi on täynnä poliitikkoja joita ei ole äänestetty kansanvaaleissa. Hänet on muuten äänestetty piirijärjestön kokouksessa mukaan touhuun, sitä se ehdolle asettuminen tarkoittaa. Huomaatko että sönkötät ristiin ja olet epälooginen jopa omissa viesteissäsi? Ei kovin hyvää trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta heti sillä oli täällä kaveri musatapahtumasta ja fb:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto ja islam ovat pahin uhka Euroopan turvallisuudelle. Vasemmisto ja islam ovat ylivoimaisesti rikostilastojen kärjessä.
- Europol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on? En minä ollut kuullut Bouananestakaan ennen kuin se alkoi heilua puukon kanssa Turun kauppatorilla.
Eikö sinusta sillä ole merkitystä, postaileeko tuollaisia joku ihan nobody vs. vaikka joku kansanedustaja tai kunnanvaltuutettu? Minusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta heti sillä oli täällä kaveri musatapahtumasta ja fb:stä.
En ole sen kaveri. Oon tavannut tyypin yhden kerran elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on täynnä poliitikkoja joita ei ole äänestetty kansanvaaleissa. Hänet on muuten äänestetty piirijärjestön kokouksessa mukaan touhuun, sitä se ehdolle asettuminen tarkoittaa. Huomaatko että sönkötät ristiin ja olet epälooginen jopa omissa viesteissäsi? Ei kovin hyvää trollausta.
Mikä ihmeen trollaus?
Vähän vaan huvitti, että tituleerataan poliitikoksi ihmistä, joka on saanut 7 ääntä kunnallisvaaleissa 😃.