Minlainen on ns. miestyyppinne?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Macho. Terveen itsevarma mies. Mitään puuronkeittelijöitä en katsele.
Äitisikö sinulle puurot vielä keittelee?
Itse keitän puuroni. Miehen ei pidä keitellä. Hänellä olisi hyvä olla parempaa ja rahakkaampaa tekemistä.
Saita on kuitenkin. Jemmaa rahansa ja änkeää sinun puutokattilasi ääreen. Mitä hyötyä niistä rahoista on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa voi olla puuroa keittävissä miehissä? Kyllä miehekäs mieskin voi puuroa keitellä.
No mä en halua sellaista. Unelmamieheni tahkoo rahaa sillä aikaa, kun joku toinen mies keittää puuroa. Itse voin hoitaa ns. tukitoimet. Tämä on mulle tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ja vihervasemmistolainen. Ekasta seuraa toka.
Totta. Ei pystyis persun kanssa, ne on fanaattisia tolloja kultissa.
Sitä paitsi eihän ne edes pidä naisista. Sitä toitottavat täällä päivästä toiseen. Eli miksi edes haluaisivat sellaisen?
Tämä! Naisenkaipuu on kova mutta niin myös naisviha 😆
pitkä, komea, vahva psyyke, rauhallinen, hauska, oppivainen, turvallinen, töissä, käyttää kohtuudella nautintoaineita, empaattinen, eläinrakas, pystyy suunnittelemaan, vie sängyssä, ei vasemmalle kallellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitisikö sinulle puurot vielä keittelee?
Itse keitän puuroni. Miehen ei pidä keitellä. Hänellä olisi hyvä olla parempaa ja rahakkaampaa tekemistä.
Saita on kuitenkin. Jemmaa rahansa ja änkeää sinun puutokattilasi ääreen. Mitä hyötyä niistä rahoista on?
Ei machomies ole saita.
Äiti sanoi että serkkupoika on paras.
T. Tuuli Kauhavalta
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jonka kanssa lenkkeilin tänään luonnossa 4 tuntia ja haukuttiin kilpaa persuja lammen rannalla
Mitä jos se vain näyttelee jotta saisi
Vierailija kirjoitti:
pitkä, komea, vahva psyyke, rauhallinen, hauska, oppivainen, turvallinen, töissä, käyttää kohtuudella nautintoaineita, empaattinen, eläinrakas, pystyy suunnittelemaan, vie sängyssä, ei vasemmalle kallellaan.
Siis joku satuolento?
Pasi Viherahon kun saisi pulloon niin ai että....
Ei-tuomitseva jotta hänelle on helppo puhua kaikesta. Lisäksi empaattinen, naisia arvostava, antelias, vasemmistolainen ja vegaani.
Ja olisi kiva jos näyttäisi söpöltä.
Tere Sammallahden näköinen, mutta ei kokoomuslainen vätys.
George Clooney on miesihanteeni. Kun häneltä kysyttiin että onko hänellä tatuointeja niin Clooney vastasi: Ferrari ei tarvitse koristeita.
Älykäs, keskustelutaitoinen, empaattinen, hauska, hyvännäköinen, urheilullinen....onneksi minulla on jo sellainen.
Välittävä, rakastava, luotettava. Sydän ja selkäranka siis paikoillaan.
Lisäksi hauska, utelias. Älykäs ja kekseliäskin.
Vierailija kirjoitti:
Tere Sammallahden näköinen, mutta ei kokoomuslainen vätys.
Etsitty on, mutta ei ole löytynyt.
Musikaallinen ennen kaikkea. Tietää että reiän päältä pitää rämpyttää.
Vierailija kirjoitti:
Äiti sanoi että serkkupoika on paras.
T. Tuuli Kauhavalta
Meirän äiree sanoi samaa.
T. Saara Lapualta
Winner olisi myös minun unelmamieheni.