Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Demareiden maanpuolustusvero on erinomainen idea!

Vierailija
29.08.2026 |

Mielestäni se demareiden ehdotus on hyvä. Siinä varakkaat maksaa vähän enemmän veroa pääomatuloistaan, millä katetaan helposti maanpuolustushankinnat. Myös yritystukia lasketaan hieman. Samaan aikaan kaikken köyhin kansanosa voidaan vapauttaa leikkauksista, koska niitä on jo tehty tarpeeksi. Näin aseet ja leipä eivät joudu keskenään vastakkain, vaan molemmat voidaan taata minkä seurauksena kansan maanpuolustustahto paranee kun KAIKKI on osallistuneet talkoisiin. Prosentin nosto pääomaverotukseen ei tunnu varakkailla niin paljon kuin toimeentulotuen leikkaus köyhältä. Köyhältä leikkaus on tehty, nyt on varakkaampien aika näyttää miten isänmaallisia he oikeasti ovat.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oikeisto vastustaa maanpuolustusveroa? Eikö maanpuolustus kiinnostakaan muuten kuin juhlapuheissa?

Ku oon käyny jo 362vrk intin 3-9€ päivärahalla. Siinä oli mun maanpuolustusverot maksettuna loppuelämäks

Itse kåvin 330 vrk aikana, jolloin armeija oli paljon kovempi laitos ja sen päälle kolmet kertaukset enkä vingu täällä kuin joku vaihdevuotinen akka kuten sinä. 

Huomaathan sä jo noista palvelusajoista että mulla se on ollu vaativampi. Ja mä uskon et sun koulutushaaraki on ollu paljon lepposampi ku sissi

Tuskinpa oli vaativampi. Tiedän sen varmaksi. Ja kas kummaa, SissiK itselläkin, KaiPr 1/96. 

Kuukauden lyhyenpi palvelus ollu nii en kehuskelis

Sivusta mutta ysärin palvelus oli kaikin puolin raskaampaa ja kovempaa kun ei ollut niitä syväjohtamisia vaan vanhan liiton meininkiä. Armeijan suoritti 77 prosenttia ja nykyään luku on 60 ptosenttia vaikka palvelus on täyttä pullamössöä. Että en keulisi.

En mä oo käyny armeijaa "nykyään" eikä nykyään vuoden aamut oo 362 vaan 347

Joo ihan sama. Mut sun pääomaverotuksesi nousee ja niillä ostetaan aseita ja suojataan köyhiä leikkauksilta. Se sulla on edes.

Näet unta. Voimme palata tähän tarkastelrmaan tilannetta seuraavan hallituksen aikaan.

Vierailija
62/65 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oikeisto vastustaa maanpuolustusveroa? Eikö maanpuolustus kiinnostakaan muuten kuin juhlapuheissa?

Ku oon käyny jo 362vrk intin 3-9€ päivärahalla. Siinä oli mun maanpuolustusverot maksettuna loppuelämäks

Itse kåvin 330 vrk aikana, jolloin armeija oli paljon kovempi laitos ja sen päälle kolmet kertaukset enkä vingu täällä kuin joku vaihdevuotinen akka kuten sinä. 

Huomaathan sä jo noista palvelusajoista että mulla se on ollu vaativampi. Ja mä uskon et sun koulutushaaraki on ollu paljon lepposampi ku sissi

Tuskinpa oli vaativampi. Tiedän sen varmaksi. Ja kas kummaa, SissiK itselläkin, KaiPr 1/96. 

Kuukauden lyhyenpi palvelus ollu nii en kehuskelis

Sivusta mutta ysärin palvelus oli kaikin puolin raskaampaa ja kovempaa kun ei ollut niitä syväjohtamisia vaan vanhan liiton meininkiä. Armeijan suoritti 77 prosenttia ja nykyään luku on 60 ptosenttia vaikka palvelus on täyttä pullamössöä. Että en keulisi.

En mä oo käyny armeijaa "nykyään" eikä nykyään vuoden aamut oo 362 vaan 347

Joo ihan sama. Mut sun pääomaverotuksesi nousee ja niillä ostetaan aseita ja suojataan köyhiä leikkauksilta. Se sulla on edes.

Näet unta. Voimme palata tähän tarkastelrmaan tilannetta seuraavan hallituksen aikaan.

Se sopii. Voit poistua. Asento, täyskäännös ja mars.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole. Kenenkään 362vrk palvelleen ei semmosta pidä joutua maksamaan vaikka tienais miljoonan vuodessa pääomatuloja.

Miksi työtön persu tuli ketjuun leikkimään reservin vänrikkiä ja miljonääriä?

Sä et oo käyny armeijaa ku luulet et 362vrk on palvellu vaan jos on vänskä. Ihan tykkimieski voi olla ollu 362

Siinä on jo melkoisesti ylimääräistä palvelusta persulle, jos 362 vuorokautta on palvellut, eikä edes vänrikin nappuloita ole saanut hankittua. 

Vierailija
64/65 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kun saadaan pääomat pois Suomesta, ollaan kaikki köyhiä ja samalla viivalla. Erinomainen idea.

Miksi rikkaille ei maanpuolustus maistu?

Vastauksia odotellaan....? Missä kaikki rikkaat piileskelevät?

Vierailija
65/65 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kun saadaan pääomat pois Suomesta, ollaan kaikki köyhiä ja samalla viivalla. Erinomainen idea.

Ihanko tosissasi luulet, että minä muuttaisin pois Suomesta kun joutuisit maksamaan prosentin verran enemmän veroja osingoistani?